جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

واکنش آمریکا به سرنوشت «جمال خاشقچی»

سه شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب: 645418
ساعاتی پس از اظهارنظر ترامپ درباره «جمال خاشقچی»، وزارت خارجه این کشور بعد از حدود یک هفته سکوت درباره وضعیت این روزنامه‌نگار مخالف حکومت عربستان سعودی بالاخره درباره این پرونده ابراز نگرانی کرد.
واکنش آمریکا به سرنوشت «جمال خاشقچی»
به گزارش جهان نيوز به نقل فارس، با گذشت حدود یک هفته از انتشار خبرها درباره احتمال کشته یا ربوده شدن روزنامه‌نگار عربستانی مخالف حکومت آل سعود در کنسولگری این کشور در استانبول ترکیه، وزارت خارجه آمریکا درباره این موضوع بیانیه‌ای منتشر کرد.

با تشدید جنجال‌های بین‌المللی درباره سرنوشت «جمال خاشقچی» روزنامه‌نگار مخالف حکومت سعودی بعد از ناپدید شدن او در کنسولگری ریاض در استانبول ترکیه، مقام‌های آمریکایی سکوت خود درباره این موضوع را شکستند و حالا وزارت خارجه این کشور در بیانیه‌ای درباره این پرونده ابراز نگرانی کرده است.

بامداد امروز سه شنبه بود که در اولین واکنش رسمی واشنگتن به این موضوع، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا پس از چند روز سکوت نسبت به سرنوشت جمال خاشقچی، در جمع خبرنگاران گفت: درباره این موضوع نگرانم. داستان‌های بدی درباره آن وجود دارد، دوست ندارم درباره آن بشنوم، امیدوارم به زودی(سرنوشتش) مشخص شود. در حال حاضر کسی چیزی درباره آن نمی‌داند». 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *