جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱

غوغای قیمت در بازار سیاه باطری خودرو

سه شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۱
کد مطلب: 645388
رئیس اتحادیه باطری سازان و باطری فروشان با اعلام اینکه متأسفانه خام فروشی سرب در بازار بسیار داغ شده است، گفت: از فروردین ماه امسال تاکنون قیمت باطری خودرو ۴ برابر شده است.
غوغای قیمت در بازار سیاه باطری خودرو
به گزارش جهان نيوز، تقی علی اکبری رئیس اتحادیه باطری سازان با اشاره به اینکه صادرات سرب باعث شده تا از فروردین ماه امسال تاکنون قیمت باطری خودرو 4 برابر شود، اظهار داشت: در حال حاضر قیمت باطری پراید از 110 هزار تومان به 300 هزار تومان رسیده که این رقم با کسر دریافت باطری سوخته از مشتری گرفته می‌شود.
 
رئیس اتحادیه باطری سازان و باطری فروشان با اعلام اینکه متأسفانه خام فروشی سرب در بازار بسیار داغ شده است، افزود: برخی از مابه التفاوت نرخ ارز سوء استفاده کرده و با صادرات سرب به کشورهای همسایه و انتقال مجدد آنها به کشور سودهای هنگفتی را کسب می‌کنند.

وی تصریح کرد: با بازیافت باطری های سوخته در داخل کشور نیاز چندانی به واردات سرب نداریم اما مشکل اینجاست عدم نظارت بر فعالیت تولیدکنندگان سرب بازار را تا حدودی مختل کرده است.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


م. ناظر
Iran, Islamic Republic of
به اطلاع عمه‌جانها برسانید، تا وظیفه رسیدگی و سامان دادن به ورود و خروج اموال و انفال مملکت را برعهده بگیرند و به بهترین نحو به انجام برسانند، و الا مسؤلین اجرایی و قضایی بخاری ندارند چه رسد که آبی از آنها گرم شود.