جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۳
۷۲
حاشیه‌ای که برای دوستان هم حواشی آورد

با دکتر ولایتی چه کنیم؟

سه شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۱۸
کد مطلب: 645386
فرمول مواجهه با آقای دکتر ولایتی در شرایط فعلی بسیار ساده است چه برای خودی های که مخالفت جدی با ایشان دارند و چه برای کسانی که مدافع قدیمی او هستن و یا حتی دسته سوم که می توان آنها را مدافعان ولایتی پسا دانشگاه آزاد نامید.
با دکتر ولایتی چه کنیم؟
گروه سیاسی جهان نيوز، مهدی جهان تیغی: این روزها انتشار اخباری درباره دکتر ولایتی بیش از افکار عمومی به محل چالشی برای جریانات خودی رسانه ای تبدیل شده است. موضوعی که متاسفانه در فضای مجازی بیشتر از فضای رسمی عریان تر و تندتر در حال تبدیل شدن به جدال است تا تعمق و تفکر دقیق درباره آن.

به همین منظور به نظر می رسد که نکات ذیل در این باره قابل تامل باشد:
الف: دکتر ولایتی کیست و اینک در سپهر سیاسی و همچنین کنشگری وی در شرایط فعلی نظام چگونه است. در یک تقسیم بندی سیاسی می توان ولایتی را چهره ای مورد تایید و معتمد بزرگان نظام در سالهای پسا انقلاب اسلامی و چهره ای میانه در سالهای اخیر دانست. البته ولایتی در برخی روزهای پرالتهاب انتخابات ریاست جمهوری هم در سال 92 و هم بعد از آن مواضعی در سیاست خارجه از خود نشان داد که جریان انقلابی را از وی رنجیده کرد. این رنجیده خاطر کردن آن وقتی عمیق تر شد که بسیاری از دست اندرکاران اصلی برجام روزگاری از نیروهای اطراف ولایتی در وزارت خارجه محسوب می شدند و خود او هم از برخی منطق رفتاری مدافعان برجام دفاع می کرد.

ب: بدون شک ولایتی پس از ریاست در دانشگاه آزاد دوران جدیدی از کنشگری خود را در سپهر سیاسی کشور آغاز کرد که بسیاری از مخالفین جدید (جریانات نوگرا انقلابی در دو دهه اخیر) در سالهای اخیر نیز پیش بینی آن را نمی کردند. امروز می توان گفت دانشگاه آزاد با همه متعلقاتش در حال به روزشدن انقلابی است. (البته این به معنای بی نقص بودن عملکرد ایشان و یا مدیران زیرمجموعه نیست). ولایتی همچنین در پسابرجام و با شکست این توافقنامه مواضع متفاوت تری از گذشته را نیز اتخاذ کرد. بگونه ای که گاه در قامت یک منتقد نیز به اظهارنظر درباره برجام پرداخته است. ضمن اینکه او الان یکی از حامیان و مدافعین و موثرین چرخش عمیق تر کشور به شرق می باشد. ضمن اینکه در همه سالهایی که دکتر ولایتی را به عنوان فردی میانه رو نام می بریم، کنش سیاسی اش با افراد همدوره همانند آمرحوم هاشمی رفسنجانی، ناطق نوری و... متفاوت تر و کم حاشیه تر بوده است.

ج: اما آنچه بیش از همه محل چالش شده، خانه مسکونی فعلی دکتر ولایتی است. درباره خانه ایشان نظرات متفاوتی بیان شده است. در این باره  هم می توان نکاتی را بیان کرد. اینکه این خانه چگونه به ایشان و با چه جزئیاتی واگذار شده، اطلاعاتی موجود است که بسیاری می توانند با رجوع به آن را مجاب کند، اما تاکنون مستندات دقیقی که فصل الخطاب برای همه باشد هیچگاه منتشر شده است. به همین دلیل در اینباره نیز همچنان حواشی پابرجا است. اما بر اساس آخرین اطلاعات موجود، این خانه در ملکیت ایشان دیگر نیست و ایشان خانه را وقف کرده اند. به همین دلیل حتی برخی از دلسوزان معتقدند چه خوب است آقای ولایتی نه بر اساس آنکه این خانه حقشان است یا نیست – در این زمان محل بحث نیست- می توانند و برایشان چندان هم سخت نیست، که این خانه را در زمان حیات ترک کنند!

شاید در وهله اول این پیشنهاد کمی عجیب و از دید برخی نزدیکان آقای ولایتی حتی غیرمنصفانه به نظر برسد . به اعتقاد این افراد ولی چند فایده مهم در این مساله نهفته است. اولا در قضیه ویلای سردار فیروزآبادی – شاید بازهم همان نزدیکان بگویند که این خانه با آن ویلا ماجرایش متفاوت است-  با آن همه حاشیه ها – که برخی از آنها کاملا درست هم بود- با تحویل دادن ویلا بسیاری از حواشی پایان یافت. به همین دلیل برای آقای ولایتی که این روزها کارهای بزرگی برای انقلاب دارند، ترک این خانه موقوفه به نظر کمک حال بزرگی برای ماموریت های خود این شخصیت نیز می باشد. ضمن اینکه ماندن و رفتن از خانه مذکور هم محلی بحث اصلی اینجا نیست! زیرا ایشان ماموریت های بزرگی در پیش دارند که خودشان و مشاورانشان می توانند با کم کردن هر نوع حواشی اینگونه ای به کار اصلی شان برسند. به خصوص که اینک برخی با این حواشی نه به آقای ولایتی که بلکه به انقلاب می خواهند از این طریق چنگ اندازی کنند. ضمن اینکه پیشنهاد این دست افراد دلسوز هم ترک خانه مذکور به منظور تغییر کاربری آن است نه واگذاری آن... در اینباره نیز همچنان که منتشر شده این خانه هم موقوفه شده و هم حسینیه در ذیل آن وجود دارد. می توان این خروج را با تغییر کاربری مفیدتر هم کرد. مثلا بسیاری آقای دکتر ولایتی را به چهره ای اندیشمند در حوزه تاریخ و مطالعات عمیق سیاسی می شناسند، بنابراین می شود آن خانه را تبدیل به یک موسسه پژوهشی تبدیل کرد.

البته شاید برخی از دلسوزان و نزدیکان ایشان بگویند، این خروج از خانه ای که حق شرعی و قانونی آقای ولایتی است، به منزله تایید اشتباه و یا خدای نکرده تایید غیرشرعی بودن حضور ایشان در این سالها در بخشی از افکار عمومی تلقی شود! این مساله نیز راه حل دارد، راه حل آن نیز انتشار کامل و دقیق نوع و روند واگذاری این خانه به آقای ولایتی می باشد.

د: بازگردیم به پارگراف اول این نوشته! خانه آقای ولایتی به محل نزاعی تبدیل شده است که خلاصه یکی از خروجی آن این است که عده ای به کیهان حمله می کنند و عده ای هم به فرهیختگان، یک عده به  مجموعه سراج بد و بیراه می گویند، و برخی هم در اوج بی انصافی می گویند هرکس به دکتر ولایتی نقد زده، نفوذی در نهادهای نظام است! اگر قرار است خروجی کنش های سیاسی دوستان خودی در فضای مجازی به این مسائل بیانجامد، بهتر است که در سیاست ورزی خودمان آنهم در شرایط فعلی رقبای فرصت طلب در کشور تجدید نظر کنیم. نه دوستان ارزشی ما در فرهیختگان مدافع چشم بسته کسی هستند و نه شان آقای شریعتمداری اجل از این است که مجیزگوی کسی! از این طرف هم برخی از افراد نیز اگر فکر می کنند که برخی از جوانان انقلابی و منتقد آقای ولایتی را نفوذی بگویند و فحش بنویسند، باید بدانند که نه تنها به خطا رفته اند بلکه کمکی به خاموش شدن حواشی آقای ولایتی- که مدعی سینه چاکی برای او هستند- نکرده اند.

فرمول مواجهه با دکتر ولایتی!
فرمول مواجهه با آقای دکتر ولایتی در شرایط فعلی بسیار ساده است چه برای خودی های که مخالفت جدی با ایشان دارند و چه برای کسانی که مدافع  قدیمی او هستن و یا حتی دسته سوم که می توان آنها را مدافعان  ولایتی پسا دانشگاه آزاد نامید. فرمول این است که به موضوعات اطراف آقای ولایتی چه میزان نمره - از لحاظ اهمیت داشتن- می دهیم. ولایتی از یک طرف در دانشگاه آزاد خوب دارد کار می کند و از جیغ های بنفش کشیده شده هم می توان فهمید. از طرف دیگر ولایتی – به ظن برخی، جدای از درستی و یا غلط بودن- در خانه ای زندگی می کند که محل سوال است؟ به هرکدام به اندازه خودش باید اهمیت داد. می شود جدی و انقلابی درباره خانه آقای ولایتی سوال کرد، ولی نه به اندازه ای که برای ماموریت های او هم سنگ اندازی شود و با مخالفان در یک پازل قرار گرفت و یا صلاحیتش را برای همه چیز و همه جا زیر سوال برد. حساس بودن برای یک ریال بیت المال هم بسیار مهم است و بخشی از ماموریت جریان ارزشی برای فساد با هرکس و با هرنوعی؛ و صدالبته حکیمانه سیاست ورزی هم بسیار و بسیار! همچنانکه روزهای بود که حتی برخی هاشمی اوایل انقلاب را می زدند تا انقلاب را بزنند و حتی روزهای بود که برخی خاتمی – فقط در برخی مقاطع محدود! - را می زدند که انقلاب را بزنند! چون برای برخی افراد معلوم الحال در برخی از مواقع و بزنگاه‌ها شخص بهانه است، هدف چیز دیگری است.

*مدیر مسئول جهان نيوز
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
طرف هنوز نمی دونه FATF چی هست اومده گلوشو پاره می کنه که نمی زاریم تصویب بشه. روی پلاکاردهاش هم زده FATE.
Iran, Islamic Republic of
دقیقا مثل شما که نمی گذاریم را با «ز» نوشته ای!!
چرا ولایتی،به جای لنگ، علیه FATF حرف نمی زند؟
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
آیا ولایتی منتظر است تا FATFهم تصویب و اجرا شود و بعد که گندش در آمد و تشت رسوایی آن افتاد، آنوقت علیه FATFحرف بزند؟
سید مهدی
Iran, Islamic Republic of
با سلام، بدون اینکه اصلا دنبال تایید تا رد آقای ولایتی باشم این مطلب رو عرض می‌کنم.(چون من نقش ایشون رو تو رای آوردن آقای روحانی و تصویب برجام پر رنگ می دونم و زندگی اشرافی برای مسئولین رو ممنوع می دونم) اما آیا آقای ولایتی تازه ساکن این خانه شده؟ یا از دوران جنگ ساکن بوده؟ اگر کمی فکر کنیم کاملا مشخصه که حملات این روزها به ایشون به خاطر چیز دیگه‌ای هست. تا چند روز پیش خبری از این صحبتها نبود. تو این چند روز یه کاری کرده که بعضیها یکدفعه یادشون افتاده که خونه ولایتی کجاس
France
چه فرقی داره ؟ چون تا چند وقت پیش کسی نمی دونست خونه ایشون کجاست . الان رسانه ایی شده و همه میدونن . ایشون باید مثل مردم یمن خونه را تحویل بده و بیاد چادر بزنه تا مردم از ایشون یاد بگیرند ، فرهنگ مقاومت را . حرف زده عمل کنه .
سید مهدی
Iran, Islamic Republic of
سلام دوست عزیز، اگر دقت کنی نوشته‌ام که زندگی اشرافی رو برای مسئولین ممنوع میدونم یعنی از اول هم نباید چنین اتفاقی می‌افتاد. ممکنه من و شما از محل خونه آقای ولایتی بی خبر بوده باشیم اما اونها که قبلاً خبر داشتن چرا تا حالا حرفی نمی زدن؟ نکته اصلی چیز دیگه‌ای.
2نفر رو از دانشگاه ازاد اخراج کرده
Iran, Islamic Republic of
نکته ب جایی بود انصافن
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر شما.
Iran, Islamic Republic of
برخی از نمایندگان مثل پزشکیان هم گفته بودن نمی دانیم FATF چی هست اما موافق تصویب آن هستیم !!!!
United States
نویسنده پیشنهاد داده ایشان این کاخ ویلایی را تخلیبه کند تا همهرچی حل بشه نمیدونم نویسنده با خودش چند چند است که این گزینه را یکی از پشنهادهای خودش میداند
Iran, Islamic Republic of
بسم الله الرحمن الرحیم
چتدتا کاغذ نوشته تو اینترنت هست که یه عده گرفتن تو دستشون در اعتراض به FATF, یه عده با فتوشاپ و ناشیانه F تبدیل به E کردن. بعضی ها چقدر ساده هستند که منبع اطلاعاتشون شده کانالها و سایت های نامعتبر. امروز که امثال امثال شرق خیلی راحت دروغ چاپ میکنه(در رابطه با مسائل مختلف در طی این سالها) . بایدخیلی مواظب بود از دست این رسانه های ضد انقلاب و زنجیره ای .و سایتها و کانالهاشون.
Iran, Islamic Republic of
ساده نباش شما . به خبر "از شایعه تا واقعیت
دستکاری نوشته‌های مخالفان FATF توسط موافقان" مورخ 16/7 خبرگزاری فارس مراجعه کنید .
Iran, Islamic Republic of
لطفا منبع قابل استناد معرفی بفرمائید
United Arab Emirates
منبع : خبرگزاری فارس . عنوان را دادم . تاریخ انتشار را هم دادم . شبهه ای دارید از ان خبرگزاری پیگیری نمایید .
Iran, Islamic Republic of
خبرگزاری فارس...
Iran, Islamic Republic of
اشتباهی مثبت دادم
United States
همه شما که تو این سایت هستید یک مشت ساندیس خورید . بیایید نشونتون بدم چه جوری از شب عید بدبخت شدم . شرکتی که با 1000 مشکلات درست کردم جلوی چشمم داره از بین میره . از 16 تا کارمند رسیدم به 2 تا . اول که محصولمون از شب به صبخ رفت تو کالا ممنوعه بدن اعلام قبلی . بعد هم وضعیت دلار و گمرک و رکود . واقعا شرم کنید . دیگه حتی سر کار هم نمیام . تو کدوم کشور شب می خوابن صبح بلند میشن 1500 تا کالا را بدون اعلام قبلی ممنوع می کنن ؟ اخه مگر میشه ؟ حتما باید همه ساندیس خور باشن و از بودجه مملکت بخورن ؟ اخه چون مثل شما نمی تونم چشمم را ببندم باید نابود بشم ؟ شرم بر شما که اسم مسلمون را خودتون گذاشتید .
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
فدات شم ! خودت هم می دونی به چه کسانی اعتراض داری؟
ali
Iran, Islamic Republic of
به جای اینکه دنبال این باشی ببینی که ساندیس خوره موقع رای دادن یک کم تحقیق کن بعد رای بده تا الان به این وضعیت اسفناک دچار نشیم ،
Iran, Islamic Republic of
حالا خوبه جهان منتقد دولته..!!اگه موافق دولت بود چیکار میکردی داداچ؟؟برو یقه اوناییو بگیر ک ب این دولت رای دادن!
Iran, Islamic Republic of
از پرچم کامنتت معلومه که موقع انتخابات چشم بسته رای دادی.این حرفارو به اون ۲۴ملیون نفر بگو که کشور رو بدبخت کردن...
Iran, Islamic Republic of
الان ربط این حرف به موضوع بالا چی بود؟
بحث ولایتی هست و نه FATF
حامد
Iran, Islamic Republic of
مگه اونی که تصویب کرده می دونسیت چیه؟ اینا آمال و آروزیشان و کل تدبیرشان برای اداره کشور پیوستن بره برخی معاهده های بین المللی استعماری است. به برجام پیوستیم چی شد؟ دست آورد برجام که آقای روحانی گفت تا ابد باقی خواهد ماند دلار 18 هزار تومانی سکه چهار و نیم میلیونی و پراید 38 میلیونی است. دست آورد برجام پیدا نشدن پوشک و دارو و شیر خشک و لاستیک است. چند سلفی بگیر و گیمر برای سرنوشت ملت تصمیم می گیرند
Iran, Islamic Republic of
بهترین فرمول اینه اقای ولایتی میزان دارایی خود را اعلام کند
United States
تو خوبی!
الان بگو چیه؟
Iran, Islamic Republic of
ترک دنیا به مردم آموزند
خوشیتن سیم و قله اندوزند
عالم آن کس بود که بد نکند
نه بگوید به خلق و خود نکند.
سعدی
Iran, Islamic Republic of
تاسیس دانشگاه پرورش مدرک گراییی از اول اشتباه بود و تا برچيده نشود رشته بی سوادی جهل خشکانده نمی شود و و نابودی نخبگان را در پی دارد. والسلام ختم کلام با ورود ابوالمساغل هم به این منبع درآمد و مدرک چیزی جز بدبخت کردن اقتصاد خانواده نابودی عمر جوانان و فقر و بی سوادی و فلاکت در پی ندارد یقین داشته باشید با مرفهانذبی درد و ارباب منش این جامعه رو به بدبختی می رود و امیدی به اصلاح و مجات آن نیست همه با هم استغاثه کنیم براط ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف الهی عظم البلا و برح الخفا وانکشف الغطا وانقطع الرجا و ضاقت الارض و منعت السما و....
Iran, Islamic Republic of
جنابعالی احتمالا شخص شیخ الرئیس هستید که همه خروجی های دانشگاه آزاد رو در قیاس با وزانت علمی خودتون سلسله جهل می دونید!!! به عنوان کسی که با هر دو محیط آزاد و دولتی آموزش عالی از نزدیک مرتبط بوده و نظارگرم عرض می کنم که سخافت موجود و سطحی شدن مقوله علم در هردو ساحت چیزی از هم کم ندارد و بسا که گاهی وزن بی وزنی یکی بردیگری بچربد علیرغم انتظار
Iran, Islamic Republic of
دقیقا یعنی دقققیییققا همینه که گفتید اما کو وش شنوا!!!
Iran, Islamic Republic of
اخراج دختران هاشمی از دانشگاه آزاد نشانه عملکرد صحیح دکتر ولایتی در سالهای اخیر است .
Iran, Islamic Republic of
نيتش سالم سازي فكر كنم نبود بلكه حذف رقيب بوده تا بازار يكدست بشه
Iran, Islamic Republic of
نیت خوانی نکنیم بهتر است .
Netherlands
نیت خوانی نکنیم حرف درستی است. اما بیائیم نتیجه خوانی کنیم. موضوع دانشگاه آزاد نیست بعنوان آشنا در آموزش عالی در چهل و پنج ساله گذشته و در سه قاره و با بهترینهای دنیا معتقدم ( البته از راه دور ) که دانشگاه آزاد را می توان به دانشگاه اول ایران اسلامی تبدیل کرد( آیا در این راه هستند یا خیر نمی دانم). موضوع ، نتایج چهل ساله ایشان در انقلاب است. آیا مثبت است ؟ حتی با نتایج ان شاءالله خوب دانشگاه آزاد ، نتایج دیگر مشاغل ایشان در چه حالی است؟ آیا قانون بازنشستگی قانون نظام است یا قانونی رابطه مند است؟ مسلمان انقلابی نباید در ذهن امت و مردم ایجاد شک کند ، در مورد خانه ای که جای حرف و حدیث است و در کشوری که گور خواب دارد.
و خیلی معیار های دیگر
انسان در سن ایشان و این حقیر ، در یکی یا دو درصد آخر عمر ، باشد که به آخرت بنگریم که فریب دنیا را بقدر کافی تجربه کرده ایم
یا حق و دیگر هیچ
Iran, Islamic Republic of
کدوم رقیب ؟ فائزه و فاطمه رقیب سیاسی اند ؟ تا کی بدنبال فرهنگ قاجار و پهلوی هستید ؟؟
Iran, Islamic Republic of
از کی تا حالا فایزه ی رفسنجانی رقیب!!! علی اکبر ولایتی بوده؟!! و دقیقا در چه زمینه ای رقیب بوده؟!!!
Iran, Islamic Republic of
به هر حال طرف احساس خطر کرده...
Iran, Islamic Republic of
کی احساس خطر کرده؟
Iran, Islamic Republic of
او بعد از هاشمی چهره پشت پرده خود را نمایش داد مضاف بر اینکه او نه در حد رجل سیاسی که فاقد بینش سیاسی و شرایط پولیتیکی است همانطور که در عراق با موضع گیری اشتباه ایران را در خصوص مداخله در عراق تحت فشار قرار داد!
حسین
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای سروری مدیر مسئول سابق و همچنین مدیر مسئول فعلی واقعا متاسفم برای کسانی که ادعای اصولگرایی دارند و دائما در تله اصلاح طلبان گیر می افتند و بازیچه دست آنها می شوند . اصولگراها کی می خواهند به خود بیایند و یک جبهه واحد به معنای واقعی تشکیل دهند تا در مواضعشان یکی به چپ و یکی به راست نزند و دیگری اصلا تو باغ نباشد که چه اتفاقی افتاده این یک مساله . مساله دوم همه می دانند آقای ولایتی در عین اینکه مورد وثوق حضرت آقا بوده ، آقای هاشمی را هم قبول داشته است نمونه آن مساله کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری است . مساله دیگر شما بگویید کدام مسئول و مقام عالی کشور در خانه های آنچنانی در بهترین نقطه تهران ساکن نیست ؟
Iran, Islamic Republic of
مگه فرقی هم بین اصولگراها و اصلاح طلب ها هست؟!!!
جفتشون به فکر منافع حزبی و گروهی و شخصی هستن و منافع ملی اصلا براشون اهمیت نداره!!!!
Iran, Islamic Republic of
برادر عزيز و بزرگوار مسئله اصلي آقاي ولايتي تعداد مشاغل و پستهايي هست كه داره. مگه تو اين مملكت با اين همه افراد نخبه و مستعد انقلابي قحط رجاله. خدائيش خودتون قضاوت كنيد، فردي با75 سال سن و حدود30پست كه هر برخي از اونها كلا فول تايم كه چه عرض كنم دونفر جوان هم 24ساعت بدوند نميرسند. ايشون نمي دونم چطور به بيمارستان و مطب و دانشگاه آزاد و مجمع و فرهنگستانها و از همه مهمتر بيداري اسلامي ميرسه. با اين همه همش تو تلوزيون برنامه هم داره. خدا بهش قوت بده.
Spain
امام حسین (ع): آنچه برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند ......
پیوست به آقای ولایتی من الان نیمه بیکارم با حقوق چندرغاز که صرف قوت روزانه ام نمیشه شما که چندین شغل دارید .....
Iran, Islamic Republic of
آز پسراش چه خبر؟؟
Iran, Islamic Republic of
بهترین پست مشاور بانو درمنزل است .باباجان ازاین ملت وکشور دیگرچی میخوای ؟بس نیست؟
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
این نیز بگذرد
علی
Iran, Islamic Republic of
یک سئوال مهم مطرح است که اگر این شخصیت متین علمی وسیاسی متعهدکه به بی حاشیگی وخدمت درنظام جمهوری اسلامی ایران معروف است ومثل همه انسانها ی غیرمعصوم می تواند گاها"در معرض انتقاد منصفانه دوستان وهمفکران باشد وهست وحتی در اوائل دهه 60 زمانی به عنوان نخست وزیر پیشنهادی رئیس جمهور وقت مطرح بود به دانشگاه آزاد اسلامی نمی رفت ودرآن دانشگاه تلاش وافر انقلابی وارزشی برای باز گرداندن این مجموعه عظیم از تیول وقرق خانوادگی وفامیلی وحزبی به مدار قانون وعدالت وفرهنگ اسلامی وپشتوانه علمی کشور در راستای منویات و راهبرد رهبری انجام نمی داد آیا باز هم مورد هجمه سنگین قرار می گرفت؟!
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
باسلام
هجمه همیشه هست بسته به جایگاه افراد متفاوت است به نظرمن افرادی مثل ایشان دراین شرایط می توانند با انتقال تجربیات خود به نیروهای متعهد نخبه دانشگاهها وجایگزینی جوانان ادامه ی خط انقلاب راتقویت کنند...ما مانند حججی وشهدای هسته ای نیروی کار امد زیاد داریم
Iran, Islamic Republic of
واقعا ووجدانن ما چیزی از برجام دیدیم که دوباره این معاهده ننگین تصویب شود غرب فقط وفقط نوکر می خواهد
رضا
Iran, Islamic Republic of
کسانی که به خانه موقوفی آقای دکتر ولایتی گیر دادند چرا نسبت به خانه های کاخ گونه تعدادی از مسئولان کشور از چپ و راست اشاره ای نمی کنند.معلومه که این ها با دکتر ولایتی دشمنی دارند.
سراج
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای ولایتی یک انقلابی واقعی است متولد جایی است که خانه اش آنجا است بریدسراغ کسانی که باژیان آمدند تهران ومسولیت گرفتند ولی اکنون میلیاردها سرمایه دارند بعضی از دوستان دررعایت اصول شرعی بعضا در گفتار و کردار دچار لغزشها می شوند.اتقوا الله
مهدی
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم
آقای بی آزار که یکی از افراد منتقد به بد گویی به ایشان هستند در پیامی در اینستا گفته اند که اسناد ملک و نحوه انتقال را دیده اند
پیدا کردن آقای بی آزار خیلی راحته. اینهمه تحلیل بدون تحقیق نیاز نبود
از مدیر سایت بعید بود
احد
Iran, Islamic Republic of
آقای ولایتی جدیدن ملک 10هزار متر مربع را ازکمیته
امداد واقع درسوهانک به مبلغ 900میلیارد تومان برای
دانشگاه آزاد خریداری نموده.آیادانشجویان میتوانند برای
ادامه تحصیل ازاین مجتمع بزرک استفاده نمایند.
ویا دفتر کار مسئولان دانشگاه خواهدبود؟
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
چقدر سطحی نگری!!!
مسئله اصلی ویلانشینی نیست که با ترک ویلا حل شود برادر!!!
مسئله بر سر خوی اشرافیگری و تفکر لاکچری بازی است!!!
که به همین راحتی از وجود کسی رخت بر نمی بندد!!!
ايرج
Iran, Islamic Republic of
همه با هميد
والسلام
Iran, Islamic Republic of
اولا ایشون خودشون گفتن که بخشی از ویلای هزار متری را وقف و تبدیل به حسینیه کردن!!!
دوما خانه را تبدیل به موسسه پژوهشی کنند که مثل بسیاری از موسسات متعلق به مسئولین دیگر، در جدول 17 بودجه کشور قرار بگیرد و هر ساله بخشی از بیت المال برای آن تخصیص پیدا کند؟!!!!!!!!!
اقای جهان تیغی!!! شما کجای کاری؟!!
Iran, Islamic Republic of
جریان لنگ و نان خشک نوع نگاه ایشونه که خریداری نداره و ایشون گفته این حرفا ربطی به خونه و پست نداره!!
Iran, Islamic Republic of
"از این طرف هم برخی از افراد نیز اگر فکر می کنند که برخی از جوانان انقلابی و منتقد آقای ولایتی را نفوذی بگویند و فحش بنویسند، باید بدانند که نه تنها به خطا رفته اند بلکه کمکی به خاموش شدن حواشی آقای ولایتی- که مدعی سینه چاکی برای او هستند- نکرده اند."
واقعا با این مشی و تفکر و انصاف حال کردم و علی رغم انتقاد از آقای جهان تیغی که در کامنت های دیگه آورده بودم، بابت این جمله ازشون تشکر می کنم. اما؛
حسین شریعتمداری در عین ناباوری گفته: غیر از آمریکا و اسرائیل و آل‌سعود و امارات که به قتل‌عام مردم مظلوم یمن مشغولند و پادوهای داخلی آنها چه کسی از اظهارات جنجالی ولایتی برمی‌آشوبد؟!!!!
کرمی
Iran, Islamic Republic of
خودشون گفتن دویسمترش وقف شد بعدا هم دویست متر دیگر نه همه خونه
اینم از مظلومیت اهل بیت است که ولایتی میخواد اشتباه و زیاده خواهیش را با نام اون عزیزان خو جلوه بده
Iran, Islamic Republic of
زماني طولاني به اسم اهل بيت عشق وحال كرده بود .فكر ميكرد تا ابد ميتونه ادامه بده
Turkmenistan
سوال : با دکتر ولایتی چه کنیم ؟!
جواب : همان کاری که کشورهای پیشرفته با نخبگان واقعی و درجه یک خود میکنند !! احترام به علاوه همه جور امکانات زندگی و ساخت مجسمه شان و نصب در زمان حیاتشان در میادین شهر و نام بردن از ایشان در کتابهای درسی جهت افزایش انگیزه کودکان و جوانان و الهام گیری آینده سازان .

البته میتوانید همانند کشورها و دولتها و سیاسیون عقب افتاده و خودخواه و ابله و از خود راضی نیز عمل کنید . اول حسادت دوم ترور شخصیت و سوم هم حذف از همه خاطره ها . همانکاری که ظالمین روزگار امثال معاویه و یزید کردند اول به حضرت علی علیه السلام و اولادش حسادت کردند بعد هم مقابله .
Turkmenistan
...
Turkmenistan
حیف شد که سانسور کردید .
Iran, Islamic Republic of
سطح تحملتون خیلی پایینه برادرا اجازه بدین نظرات منتشر بشه! به جایی بر نمیخوره..
تکرار میکنم دکتر ولایتی نمونه یک انسان مومن سیاست مدار و کارکشته است امین رهبر انقلابه از خیلی از مدعیان تازه به دوران رسیده اصول گرایی ثابت قدم تر ای کاش ایشون رئیس جمهور ما بود..
Iran, Islamic Republic of
از این آقایون که الان نمیشه شکایت کرد . ولی من دلم به این خوشه که تو کتاب تاریخ معاصر ایران ۱۰ سال دیگه درمورد این افراد چی مینویسن .
پیروز
Iran, Islamic Republic of
بهترین کار اینست که آدم مومن و انقلابی از مواضع اتهام دوری کند ، یکی تخلیه و پس دادن این منزل است و دیگری کنار گذاشتن بسیاری از مشاغل توسط ایشان میباشد ، متاسفانه مواضعی از جانب ایشان گرفته شد که چه در انتخابات ۹۲ و بعد از آن چهره ای غیر انقلابی را نمود داد و متاسفانه پاکسازی آن چهره از او با توجه به عدم اقبال مواضع دولت و همراهی قبلی او با آن مواضع ، درشرایط فعلی اگر بخواهند ازآنها تبری هم پیدا کنند ، سخت است و بنظر میرسد آقای ولایتی خود را بازنشست کرده و به مانند بسیاری از چهره ها بدون برکناری خود پیشقدم تغییر در محیط خود شوند
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، خواهی نخواهی به صورت ملموس سهم خواهی کسانی که برای به ثمر رسیدن انقلاب زحماتی کشیده بودند شروع شد ...بعضی برای دراز مدت برنامه ریزی کرده بودند و همراه انقلاب ماندند و برخی خیلی زود می خواستند سهم خود را برداشت کنند ،که کردند .اما برخی فرهیختگان مثل جناب ولایتی با تمام فراز و نشیبها نشان دادند که صرفا مسائل مالی انگیزه ی حضورشان در صحنه نبوده است فلذا وزن کردن ایشان با وزنه ی مالی و ویلا و امثالهم جفا در حق این فرهیخته است زیرا اگر صرفا دنبال دنیا و مافیها بودند ، پزشکی بس این عزیز بود ....معتقدم که نباید از دریچه ی تنگ یک خانه ی ولو چند صد متری به ایشان و حتی سرلشکر عزیز فیروز آبادی نگاه کرد ....
چشمها را بشوئیم و جوری دیگر ببینیم...امید وارم این نظر برخی را به اشتباه نیاندازد زیرا منظور حقیر حمایت از مرفهان بی درد و ژنهای برتر نیست ..............والله اعلم
Iran, Islamic Republic of
صد البته مدیریت او در دانشگاه آزاد مورد تأیید است! موضوع خانه اش هم برای ما حل شده است! نه به تعارف بلکه در واقع! امّا اشتباهات او چیزهایی نیستند که بشود به راحتی که هیچ! به ناراحتی هم از آنها گذشت....
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
عملکرد ایشان دردانشگاه ازاد کاملا خوبه ولی اینکه مینویسن 37شغل دولتی داره چی ؟ولی واقعیت اینه که حضرت علی میفرماید ازمظان اتهام دوری کنید چراکه ایشان دریک خانه انچنانی سکونت داره ومیگه وقفش کردم ودرهرمنطقی این مورد قبول نیست
پیچ
Iran, Islamic Republic of
قابل تامل است.
خدا قوت
ali
Iran, Islamic Republic of
از زمان پیامبر تا الان همه مشکلات بوجود آمده برای اسلام فقط به دلیل حب دنیا و طمع مدیریت بوده که باعث بوجود آمدن واقع کربلا و شهید شدن امام حسین (ع) و یارانش شد .
تاریخ تکرار میشه ، حب دنیا خیلی از آقایون سیاست مدار و غیر سیاسی مارو گرفته ، ایکاش به آخرتشون هم یک کم فکر کنن.
با تمام احترامی که به آقای ولایتی قائلم ولی ایشون رو هم ریاست طلبی گرفته . اگه سال 92 از انتخابات ریاست جمهوری کنار میکشید شاید الان مردم انقدر در عذاب نبودن.