جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
رئیس پلیس راهور ناجا:

نقش ۳۰ درصدی موتورسیکلت‌ها در بروز تصادفات

دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب: 645335
رئیس پلیس راهور ناجا، گفت: 30 درصد از علل شکل گیری تصادفات رانندگی در سال جاری مربوط به موتورسیکلت‌ها بوده است
نقش ۳۰ درصدی موتورسیکلت‌ها در بروز تصادفات
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، سردار تقی مهری رئیس پلیس راهور ناجا در حاشیه مراسم هشتمین دوره مسابقات موتورسواری سرعت همزمان با هفته ناجا در ورزشگاه آزادی به برگزاری این مسابقات اشاره و تصریح کرد: چند سالی است این مسابقه را با هماهنگی فدراسیون موتورسواری اجرا می کنیم.

رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد:رعایت قوانین و مقررات رانندگی توسط موتورسواران می‌تواند در کاهش تصادفات و تلفات رانندگی بسیار موثر باشد.سردار مهری با بیان این مطلب که ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار موتورسیکلت در کشور داریم، اعلام کرد:۳۰ درصد از علل شکل گیری تصادفات رانندگی در سال جاری مربوط به موتورسیکلت‌ها بوده است.

وی ادامه داد: ۲۵ درصد جانباختگان حوادث امسال موتورسوار بوده‌اند.این مقام ارشد راهور ناجا تصریح کرد: سال‌های گذشته علی رغم افزایش تعداد موتورسیکلت‌ها، تعداد جانباختگان موتورسیکلت‌ها کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه دنبال افزایش مهارت موتورسوران هستیم، خاطرنشان کرد: ارتقای فرهنگ ترافیک و‌ نحوه استفاده از موتورسیکلت ها از اهداف پلیس راهور ناجاست.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *