جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲

سریال ۱۰۰ قسمتی عاشقانه در راه تلویزیون

دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب: 645213
تهیه کننده سریال "بی همگان" گفت: نگارش یازده قسمت از مجموعه ۱۰۰ قسمتی "بی همگان" به تهیه‌کنندگی مهران مهام و قلم علیرضا کاظمی پور به اتمام رسید.
سریال ۱۰۰ قسمتی عاشقانه در راه تلویزیون
به گزارش جهان نيوز، نگارش یازده قسمت از مجموعه ۱۰۰ قسمتی "بی همگان" به تهیه‌کنندگی مهران مهام و قلم علیرضا کاظمی پور به اتمام رسید.

مهران مهام تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی "بی‌همگان" در ارتباط با روند نگارش فیلمنامه این مجموعه گفت: از اوایل سال ۹۶ تحقیق و نگارش توسط علیرضا کاظمی پور آغاز شد و تاکنون یازده قسمت از فاز نخست که پنجاه‌قسمتی است نگارش شده است.

احتمال حضور دوباره کارگردان دردسر‌های عظیم در تلویزیون/سریال ۱۰۰ قسمتی عاشقانه در راه تلویزیون
وی افزود: نگارش این مجموعه همچنان ادامه دارد و خلاصه سکانس‌های بیست قسمت دیگر نیز توسط کاظمی پور نوشته‌شده است.

مهام با اشاره به شروع پیش‌تولید این مجموعه تلویزیون از فروردین سال ۹۸ گفت: برای کارگردانی "بی همگان" با چند کارگردان مذاکراتی انجام‌شده، اما هنوز حضور هیچ‌یک قطعی نیست.

احتمال حضور دوباره کارگردان دردسر‌های عظیم در تلویزیون/سریال ۱۰۰ قسمتی عاشقانه در راه تلویزیون
مجموعه ۱۰۰ قسمتی "بی همگان" که چندین ماه تحقیق و پژوهش آن به طول انجامید مضمونی عاشقانه دارد. این اثر در ژانری اجتماعی و عاشقانه داستان دختر و پسری را روایت می‌کند که قصد ازدواج با یکدیگر رادارند. بخش‌هایی از این مجموعه با مسائل قانونی ارتباط دارد و در دادگاه می‌گذرد و همین موضوع مراحل تحقیق را طولانی کرد.

مهران مهام پیش‌تر تجربه تهیه‌کنندگی مجموعه‌هایی چون؛ "خانه پدری"، "نرگس" و "خانه‌به‌دوش" را نیز داشت. اخبار مبنی بر احتمال فراوان حضور بروز نیک نژاد کارگردان سریال پنچری در این سریال است. مهام و نیک نژاد تجربه همکاری را در سریال پنجری به همراه داشته اند.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


م. ناظر
Iran, Islamic Republic of
۱۰۰ قسمتی کیمیا را ساختید، با آبروریزی اضافه، خجالت نمیکشید؟ اقلا چهار پنج قسمتی بسازید که آبدوغ‌خیارهایتان زود به زود تمام شود و کمتر آبروریزی شود‌
Iran, Islamic Republic of
دوباره پول بیت المال خرج سریالهای بی محتوا می کنند .