چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۶

زیباکلام: خر آقای روحانی از پل گذشته است

دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب: 645206
زیباکلام: خر آقای روحانی از پل گذشته است
به گزارش جهان نيوز، صادق زیباکلام، فعال اصلاح طلب در بخشی از گفتگوی خود با نامه نیوز گفته است:

آقای روحانی یک ائتلاف ضمنی با اصولگرایان کرده و نمی خواهد هیچ مطلبی که باعث تکدر خاطر آنان است، را بیان کند. منطقی ترین توجیهی که می توان پیدا کرد این است که  روحانی واردی یک شراکت نانوشته و ناگفته با اصلوگرایان شده و نمی خواهد مسائل را شفاف بیان کند.
 
او ابراز عقیده کرد: هزینه ناکامی و شکست آقای روحانی را اصلاح طلبان می پردازند. روحانی به هیچ وجه هزینه ای نمی پردازد زیرا دیگر نیازی به صندوق رای ندارد. این اصلاح طلبان هستند که امروز مورد شماتت و حتی در فضای مجازی مورد هتاکی و فحاشی قرار گرفته اند. خود من روزانه 10 ها پیام با این مضمون دریافت میکنم که شما باعث شدید ما در انتخابات شرکت کرده و به روحانی رای بدهیم. هیچ یک از انتقادات متوجه روحانی است اگر هم باشد اهمیتی نمی دهد. دیگر انتخاباتی در کار نیست و خر او از پل گذشته است.
 
زیباکلام ادامه داد: اصلاح طلبان نمی توانند و نمی خواهند با اعتماد عمومی بازی کنند. اصلاح طلبان نمی توانند به مردم بگویند که در انتخابات شرکت کنید و به روحانی رای دهید و وقتی روحانی اینگونه سد خودشان را کنار بکشند
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اي پولبريتي فكر كردي چند حرف بزك شده بزني ميتوني در مقابل پول زلزله ها در دادگاه پاسخگو نباشي گير افتادي الان هم به هر دري ميزني خلاص شي ولي بي فايده است
Iran, Islamic Republic of
پدر ما رو درآوردید با این شفافیت!...
Iran, Islamic Republic of
جناب زیباکلام نه اصلاح طلبی مانده که نمادش خاتمی باشدنه اصولگرائی که نمادش علی لاریجانی دیروزواقعیت
کشوردرمجلس مشخص شدهمان ۱۲۰نفرمستقلی که به
نفع مردم رای داد
Iran, Islamic Republic of
ديگه در كشور به اينها نميشه اعتماد كرد خانه تكاني كلي لازم است...
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
تا اون مرحوم زنده بود ، این آقا با پاچه خواری ایشون امرار معاش میکرد و مدح و ثنا می گفت ! تو روزی نامه خاندان آن مرحوم هم تعریف و تمجید می شد ! حالا هم روش کارش رو عوض کرده و هر از چند گاهی ، اظهار فضل می کنه ، یعنی من هنوز زندم !!
Iran, Islamic Republic of
والا