کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش والورده به نتایج ضعیف بارسلونا

16 مهر 1397 ساعت 10:22

ارنستو والورده معتقد است که تیمش در این فصل پویایی فصول گذشته را ندارد و او از این وضعیت راضی نیست.


به گزارش جهان نیوز، بار دیگر بارسلونا فرصتی که برای فاصله گرفته از رئال مادرید داشت را از دست داد و یک شب پس از شکست رقیب دیرینه‌اش، به تساوی در خانه والنسیا رضایت داد تا فقط یک امتیاز از کهکشانی‌ها جلوتر باشد. این چهارمین بازی بدون برد متوالی بارسلونا در لالیگا بود که سبب شد صدر جدول را از دست بدهد.
 

ارنستو والورده سرمربی بارسلونا پس از این بازی به خبرنگاران گفت: تیم در این بازی با همان ذهنیتی به زمین رفت که باید داشته باشد، همان ذهنیتی که چهار روز پیش مقابل تاتنهام داشت و تنها دو دقیقه پس از شروع بازی گل زد.

امشب اما عکس آن شرایط رخ داد. ما از گلی که امشب زدیم می‌توانیم خوشحال باشیم. ما تمرین می‌کنیم تا بار دیگر چنین اتفاقی رخ ندهد اما در فوتبال شرایطی ایجاد می‌شود که شما نمی‌توانید به هدف‌تان برسید و اتفاقی که امشب رخ داد هم چیزی بیشتر از این نیست.

والورده ادامه داد: این درست است که در این فصل ما اغلب اوقات مجبور شده‌ایم که گل‌های خورده را جبران کنیم. به نظر می‌رسد که ما همیشه داریم خلاف جهت آب شنا می‌کنیم اما می‌دانیم که این وضعیت تغییر می‌کند.

سرمربی آبی‌واناری‌ها کاتالونیا اعتراف کرد که دریافت گل زودهنگام روی عملکرد تیم او تأثیر گذاشته است. او تأکید کرد: بازی سختی بود که در آن مجبور شدیم بجنگیم، مثل همه دفعاتی که به مستایا آمده‌ایم. گلی که خوردیم کمی ما را شوکه کرد. آنها دو سه موقعیت خوب داشتند اما بعد از آن ما کم‌کم دوباره بر بازی مسلط شدیم. این بازی از آن بازی‌هایی بود که یا باید قدر موقعیت‌های‌مان را می‌دانستیم یا حریف ما را به خاطر اشتباهات‌مان مجازات می‌کرد. هر کسی شیوه خودش را دارد و ما هم دوست داشتیم که بازی را می‌بردیم.

والورده در ادامه یک دلیل دیگر برای نتیجه نگرفتن تیمش در مستایا آورد و گفت: نباید فراموش کرد که ما چهار روز پیش در لیگ قهرمانان بازی کردیم در حالی که والنسیا 5 روز پیش بازی کرده بود. زمانی که حریف‌تان در لاک دفاعی فرو می‌رود و دسته جمعی دفاع می‌کند، کار برای شما سخت می‌شود.

آنها امشب منتظر بودند که ما مرتکب یک اشتباه شویم و دفاع‌مان را باز کنند. این بازی یک مبارزه طولانی بود که باید می‌دانستید چطور از مقاطع سخت آن عبور کند و من فکر می‌کنم که ما با بازیکنانی که در زمین بازی داشتیم می‌توانستیم این کار را انجام دهیم.

یکی از معدود نکات مثبت بازی بارسلونا عملکرد آرتور، خرید تابستانی این تیم بود که مورد تمجید والورده هم قرار گرفت. او اظهار داشت: آرتور بازیکنی است که بازیکنان تیم را متحد می‌کند. او باعث بالا رفتن تملک توپ بارسلونا می‌شود و به راحتی توپ را لو نمی‌دهد. ما هم که به تملک توپ نیاز داریم.

بارسلونا بعد از وقفه دو هفته بازی‌های لالیگا به خاطر فوتبال ملی، به مصاف سویا، صدرنشین جدول رده‌بندی می‌رود.
 
منبع: تسنیم


کد مطلب: 645201

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/645201/واکنش-والورده-نتایج-ضعیف-بارسلونا

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com