شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۵

متروی اسرائیل

دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب: 645198
مایو در طرح ها و رنگ های مختلف
انواع تیوب های بادی
کپسول اکسیژن با گنجایش بالا
فقط 2 تومن

از امروز در متروهای اسرائیل

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد بهرامی
Iran, Islamic Republic of
سردار سلامی : رژیم صهیونیستی هیچ یک از عناصر یک کشور و حکومت را در اختیار ندارد و در تراز تهدید ما نیست، حزب‌الله برای در هم پیچیدن آن کافی است؛ به نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنم که شنا کردن در مدیترانه را تمرین کند چراکه به زودی هیچ راهی جز به دریا گریختن ندارد.
Iran, Islamic Republic of
از سنّت هاى الهى، نابودى مستکبران طغیان گر است در آیه 5 سوره اسراء خداوند می فرماید: فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ أُولَاهُمَا بَعَثْنَا عَلَیْکُمْ عِبَادًا لَنَا أُولِی بَأْسٍ شَدِیدٍ فَجَاسُوا خِلَالَ الدِّیَارِ ۚ وَکَانَ وَعْدًا مَفْعُولًا پس چون وقت انتقام اول فرا رسد بندگان سخت جنگ‌جو و نیرومند خود را بر شما برانگیزیم تا آنجا که در درون خانه‌های شما نیز جستجو کنند. و این وعده (انتقام خدا) حتمی است.
Iran, Islamic Republic of
مهم‌ترین و به‌یادماندنی‌ترین جمله‌ی رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال 94 "رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید" "ان شاءالله تا 25 سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت." "رژیم صهیونیستی هم‌چنان که قبلاً گفته‌ایم به شرط مبارزه‌ی همگانی و متحد فلسطینی‌ها و مسلمانان با صهیونیست‌ها در 25 سال آینده وجود خارجی نخواهد داشت." "صهیونیسم در مقابل موج نسلهاى رو به ازدیاد فلسطینى طاقت نخواهد آورد".1377/04/21 "نباید شک کرد که شجره‌ى خبیثه‌یى اسرائیل که «اجتثت من فوق الارض ما لها من قرار»، هیچ پایه و پایگاه و استمرارى نخواهد داشت و بى‌شک نابود خواهد شد".1370/08/15 " قدرت استکبارى امریکا هم از بین خواهد رفت، او هم متلاشى خواهد شد، این قدرت جهنمى ماندنى نیست، اسرائیل هم ماندنى نیست".
Iran, Islamic Republic of
اسرائیل از زمان تشکیل در سال 1948، همواره با دو مسأله­ اساسی و حیاتی مشروعیت و امنیت مواجه بوده و این دو مشکل پیوسته بقا و موجودیت آن را تهدید کرده است. این دولت از همان ابتدا، با بحران مشروعیت در داخل و عدم شناسایی بین‌المللی به ویژه از طرف دولت‌های اسلامی منطقه مواجه شد
Iran, Islamic Republic of
سوره مبارکه الحج آیه 40

الَّذینَ أُخرِجوا مِن دِیارِهِم بِغَیرِ حَقٍّ إِلّا أَن یَقولوا رَبُّنَا اللَّهُ وَلَولا دَفعُ اللَّهِ النّاسَ بَعضَهُم بِبَعضٍ لَهُدِّمَت صَوامِعُ وَبِیَعٌ وَصَلَواتٌ وَمَساجِدُ یُذکَرُ فیهَا اسمُ اللَّهِ کَثیرًا ۗ وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزیزٌ

همان‌ها که از خانه و شهر خود، به ناحق رانده شدند، جز اینکه می‌گفتند: «پروردگار ما، خدای یکتاست!» و اگر خداوند بعضی از مردم را بوسیله بعضی دیگر دفع نکند، دیرها و صومعه‌ها، و معابد یهود و نصارا، و مساجدی که نام خدا در آن بسیار برده می‌شود، ویران می‌گردد! و خداوند کسانی را که یاری او کنند (و از آیینش دفاع نمایند) یاری می‌کند؛ خداوند قوی و شکست ناپذیر است.