جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
معاون نخست وزیر ایتالیا:

اروپا تا ۶ ماه دیگر از هم می‌پاشد

يکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۵
کد مطلب: 645115
معاون نخست وزیر ایتالیا با اشاره به انتخابات آتی اتحادیه اروپا تاکید کرد که اروپای کنونی تا ۶ ماه دیگر دچار فروپاشی شده و متلاشی می شود.
اروپا تا ۶ ماه دیگر از هم می‌پاشد
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری اتریش، «لوئیجی دی‌مایو» معاون نخست وزیر ایتالیا و رهبر جنبش پنج‌ستاره ایتالیا در سخنانی با انتقاد از مواضع اخیر اتحادیه اروپا در قبال رم اظهار داشت: زمان زیادی تا فروپاشی اروپا باقی نمانده است. 

وی در ادامه افزود: انتخابات شش ماه آینده اروپا نیز همانند انتخابات اخیر در ایتالیا که یک زلزله سیاسی را بدنبال داشت، خواهد بود. انتظار می رود که این انتخابات برای اروپا شروع از هم گسیختگی باشد. 

دی مایو همچنین خاطر نشان کرد: ایتالیا در سال آینده میلادی سعی دارد تا با پرداخت بدهی های خود به اتحادیه اروپا بخشی از فشارهای وارده آنها را بکاهد.

این در حالی است که رهبران اروپا خواهان عدم تکرار سناریوی اختلافات مالی اتحادیه اروپا با یونان در خصوص ایتالیا هستند.

گفتنی است به تازگی اختلافات میان اتحادیه اروپا و ایتالیا در خصوص مسائل بودجه و مالی شدت یافته و هر دو طرف دست به تهدید یکدیگر می زنند.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *