پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

اسد: ادلب به آغوش سوریه بازخواهد گشت/ حوادث سوریه از معامله قرن جدا نیست

يکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۴
کد مطلب: 645101
رئیس‌جمهور سوریه با بیان ادلب به آغوش سوریه بازخواهد گشت گفت: پیروزی در ادلب نقشه دشمنان برای کشور را نقش بر آب می‌کند.
اسد: حوادث سوریه از معامله قرن جدا نیست
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه طی سخنانی در نشست کمیته مرکزی حزب "البعث" گفت: توافق درباره ادلب اقدام موقتی است که دولت سوریه از طریق آن دستاوردهای میدانی زیادی از جمله جلوگیری از ریخته شدن خون مردم را کسب کرد.

رئیس‌جمهور سوریه اظهار داشت: موضع دولت سوریه در قبال استان ادلب و دیگر مناطق سوریه که تحت اشغال تروریست‌ها است واضح است و ادلب به حاکمیت دولت سوریه باز خواهد گشت.

اسد اظهار داشت: رفتارهای جنون آمیز غرب که قبل از نبرد ادلب شاهد آن بودیم نشان می‌دهد که این نبرد موضوعی سرنوشت ساز برای آنها به شمار می‌رود، زیرا پیروزی سوری‌ها به شکست طرح غرب برای سوریه منجر خواهد شد و الگوی جدیدی برای کشورهای منطقه و دنیا شکل خواهد گرفت.

رئیس‌جمهور سوریه گفت: ما هر وقت که به سمت پیروزی حرکت کردیم دشمنان تلاش‌های نظامی و سیاسی و اقتصادی خود برای جلوگیری از پیروزی را گسترده کردند و در نتیجه ما با چالش‌هایی داخلی که خطرشان کمتر از جنگ نیست مواجه هستیم.

وی گفت: حوادث سوریه را نمی‌توان از طرح موسوم به معامله قرن جدا دانست.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خرمشهر را خدا آزاد کرد.
حلب را هم خدا آزاد کرد.