کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توزیع ارزان روغن‌های گران

15 مهر 1397 ساعت 11:06

مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: توزیع روغن های احتکاری از امروز در فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر شامل اتما، شهرداری، رفاه و تعاونی مصرف کارکنان دولت آغاز می شود.


به گزارش جهان نیوز، مهدی مقدسی افزود: با بالا رفتن تب خرید در بازار و افزایش غیر واقعی قیمت دلار برخی افراد اقدام به احتکار اقلام خوراکی در بازار کردند که سازمان صمت با حمایت ویژه دادستانی و تعزیرات وارد عمل شد.
 

وی ادامه داد: حدود 16 هزار لیتر روغن مایع طی روز گذشته به دلیل گران فروشی از چهار واحد عمده فروشی بازار مصلی کشف و ضبط شد و توزیع آن به قیمت مصوب از امروز در فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر به قیمت روغن مایع 16 کیلویی طبق مصوبه رسمی 90 هزار و 300 تومان و روغن 5 کیلویی نیمه جامد هم به قیمت 29 هزار و 950 تومان درفروشگاه های زنجیره ای عرضه می شود.

مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: همچنین بر اساس حکم صادر شده دو هزار و 42 حلب روغن نباتی 16 کیلوگرمی و سه هزار و 180 قوطی روغن پنج لیتری به ارزش سه میلیارد و 451 میلیون و 910 هزار ریال، که در هفته های قبل کشف شده بود از اواخر هفته قبل با قیمت مصوب در فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر در حال توزیع است.

منبع: تابناک


کد مطلب: 644981

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/644981/توزیع-ارزان-روغن-های-گران

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com