سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۲
۲

اقدام زیبای شهردار شیراز +عکس

شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۲
کد مطلب: 644866
شهردار شیراز در نامه‌ای به معاون مالی و اقتصادی خود دستور داد که ابتدا حقوق همه کارکنان این سازمان پرداخت شود و پس از آن اجازه پرداخت حقوق شهردار، معاونان و مدیران ارشد شهرداری شیراز را بدهد.
به گزارش جهان نيوز، شهردار شیراز در نامه‌ای به معاون مالی و اقتصادی خود دستور داد که ابتدا حقوق همه کارکنان این سازمان پرداخت شود و پس از آن اجازه پرداخت حقوق شهردار، معاونان و مدیران ارشد شهرداری شیراز را بدهد. 

در بخشی از این نامه آمده است؛ با توجه به ضرورت حفظ کرامت و رسیدگی به وضعیت معیشتی همکاران و دغدغه‌های آنان، مقتضی است ترتیبی اتخاذ نمایید تا از ماه جاری پرداخت حقوق و مزایای اینجانب و کلیه معاونین و مدیران ارشد شهرداری پس از پرداخت حقوق ماهیانه کلیه همکاران با هر نوع رابطه استخدامی اعم از رسمی، پیمانی، شرکتی و غیره صورت پذیرد. 


منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


من
Germany
باتوجه به فضاحت نصب بنر سربازان اسرائیلی و همچنین حمایت مهدی حاجتی در شورای شهر از بهائیان و مواردی از این دست امیدوارم این حرکت از نوع پوپولیستی برای پوشاندن ضعف ها نباشه !!!
حسین ف
Iran, Islamic Republic of
با عرض معذرت این موضوع اصلا هم زیبا نیست ، این یک وظیفه است ، بالاخره شهردار محترم و معاونینش دیر یا زود یکی دو روز آنطرفتر حقوق میگیرند