جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

هشدار ائتلاف «الفتح» عراق به آمریکا و اسرائیل

شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۸
کد مطلب: 644856
نماینده ائتلاف «الفتح» عراق به آمریکا و اسرائیل هشدار داد که پاسخ هرگونه تهدید و تجاوز آنها علیه مواضع نیروهای مقاومت و الحشد، دردناک و کوبنده خواهد بود.
هشدار ائتلاف «الفتح» عراق به آمریکا و اسرائیل
به گزارش جهان نيوز، «انتصار الموسوی» نماینده ائتلاف الفتح عراق، امروز (شنبه 6 اکتبر) به آمریکا و رژیم صهیونیستی درباره هرگونه تجاوز به مواضع نیروهای مقاومت اسلامی در عراق هشدار داد.

وی در گفت‌وگو با خبرگزاری «المعلومة» اظهار داشت: آمریکا و اسرائیل می‌خواهند با احیای تروریسمی که به دست نیروهای مقاومت اسلامی و الحشد الشعبی شکست خورده‌اند، بار دیگر اشغالگری را آغاز کنند.

الموسوی تاکید کرد: آمریکا و اسرائیل به خوبی می‌دانند که اگر جنگ را آغاز کنند، نخواهند توانست آن را پایان دهند. در صورت هرگونه تهدید یا تجاوز به مواضع مقاومت اسلامی و الحشد الشعبی، پاسخ این تجاوز، دردناک و کوبنده خواهد بود.

این در حالی است که «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی چندی پیش به حمله به مواضع نظامی در عراق تهدید کرده بود.

در پاسخ به این تهدید لیبرمن، «ابراهیم الجعفری» وزیر خارجه عراق اظهار داشت: عراق از پایه‌ها و اصول مقاومت مقابل این چالشها برخوردار است؛ همان‌گونه که مقابل داعش نیز این امر را نشان داد. ما به دنبال جنگ نیستیم اما ارزش‌های معنوی، فرهنگ، نیروهای جوان و سربازانی داریم که می‌توانند از کشورشان دفاع کنند.

وی در ادامه به ضرب‌المثلی خطاب به رژیم صهیونیستی و نظامیان آن اشاره کرد و گفت که «ستاره‌های آسمان به آنها نزدیکترند تا خاک عراق».

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *