کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خاطره بدون سند جدید محمد هاشمی از امام(ره)

14 مهر 1397 ساعت 14:08

متاسفانه طیف اصلاح طلب همواره در پی پیاده سازی پروژه «امام منهای خط امام» هستند. محمد هاشمی پیش از این نیز این خاطره بدون سند را چندین بار مطرح کرده بود.


به گزارش جهان نیوز، «محمد هاشمی» در مصاحبه با روزنامه آرمان گفت: «اگر سخنرانی آقایان اوباما یا کلینتون را طی سال‌های گذشته در سازمان ملل در نظر بگیرید آنها مانند آقای ترامپ صحبت نکرده و هیچ زمانی به مسئولان ما توهین نکردند. امام راحل میان ملت و دولت آمریکا تفکیک قائل بودند. حتی خاطره‌ای از امام دارم که امام میان ملت و دولت آمریکا تفکیک قائل بوده و به یک چشم به آنها نگاه نمی‌کرد. یاد دارم زمانی در ایران هنگامی که رژه‌ای انجام می‌شد پرچم آمریکا را آتش می‌زدند و در ادامه صداوسیما از این حرکت فیلمبرداری و در نهایت در تلویزیون پخش می‌شد. آن زمانی که در صداوسیما مشغول بودم یک روز امام راحل من را صدا زدند و فرمودند پرچم متعلق به ملت آمریکاست، ما با ملت آمریکا مشکل نداریم بلکه با دولت آمریکا مشکل داریم، چرا که دولت آمریکا با ما بدرفتاری کرده است؛ بنابراین اینگونه تصاویر را در صداوسیما پخش نکنید».
 
متاسفانه طیف اصلاح طلب همواره در پی پیاده سازی پروژه «امام منهای خط امام» هستند.

محمد هاشمی پیش از این نیز این خاطره بدون سند را چندین بار مطرح کرده بود. این در حالی است که هر مطلب و متنی که به نقل از امام خمینی (ره) از سوی اشخاص در رسانه‌ها منتشر می‌شود، باید مستند باشد. تاکنون هیچ مستندی از جانب امام (ره) در راستای نمایش ندادن به آتش کشیدن پرچم امریکا در تلویزیون مشاهده نشده است. افرادی که به ذکر خاطره از امام می‌پردازند باید در این خصوص دست خط، امضا، صدا و تصویری را از امام ارائه دهند.

لازم به ذکر است که صحیفه امام تنها مرجع رسمی و معتبر در زمینه ارجاع به سخنان ایشان است.

متاسفانه این قبیل اظهارات علاوه بر تحریف اندیشه امام، در پی کوتاه کردن دیوار استکبارستیزی است. بررسی سخنان امام خمینی (ره) نشان می‌دهد ایشان نه تنها در برابر آمریکا و خوی استکباری شیطان بزرگ عقب نشینی نداشته‌اند بلکه عقب نشینی ها را هم محکوم می‌کردند.

پس از انتخاب ترامپ در آمریکا، مخالفین سیاست‌های او در خاک آمریکا-در اقدامی مسبوق به سابقه- اقدام به آتش زدن پرچمشان کردند! ترامپ اعلام کرد که این افراد باید مجازات شوند اما یک قاضی آمریکایی با استناد به قانون اساسی کشورش حکمی را مبنی بر آزاد بودن آتش زدن پرچم کشور در خاک آمریکا صادر کرد. در گذشته نیز افرادی که خود تبعه آمریکا بودند و حتی در ارتش این کشور شاغل بودند اقدام به آتش زدن پرچم این کشور نمودند که تصاویر آن در فضای وب موجود است! حال سؤال این است که زمانی که مراد ما از آتش زدن پرچم این کشور اعتراض به سیاست‌های خصمانه و جنایت‌های آمریکاست و قضات این کشور هم این اقدام را توهین به ملت نمی‌دانند «پس چرا برخی کاسه داغ‌تر از آش می‌شوند»!

منبع: مشرق


کد مطلب: 644801

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/644801/خاطره-بدون-سند-جدید-محمد-هاشمی-امام-ره

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com