پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۲۱

آقای محمود صادقی! لطفا به این سوالات پاسخ بدهید

شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۱
کد مطلب: 644646
یک عضو فراکسیون امید مدعی شد منتقدان FATF حامی قاچاق و پولشویی هستند.
آقای محمود صادقی! لطفا به این سوالات پاسخ بدهید
به گزارش جهان ینوز، محمود صادقی ضمن توئیتی در توییتر نوشت: تبلیغات گسترده‌ای که محافل خاص علیه لوایح مبارزه با پولشویی به راه انداخته‌اند به طور ضمنی دلالت بر این دارد که اذعان دارند در سطح گسترده مرتکب قاچاق و پولشویی و تامین مالی تروریسم هستند و نگرانند با تصویب این لوایح جلوی آن گرفته شود.

او همچنین آثار منفی پولشویی را این گونه برشمرده؛ «کاهش رقابت‌پذیری، اثرات منفی بر نرخ تورم و نرخ بهره، تاثیر در نرخ ارز، کاهش سرمایه‌گذاری مولد، کاهش انتقال مولد و افزایش بیکاری.»

وی درباره آثار مبارزه با پولشویی می‌گوید: «مبارزه موثر و کم‌هزینه با مفاسد اقتصادی، مقابله با جرایم سازمان یافته، شفاف‌سازی و بهبود فضای کسب و کار، تسهیل و تقویت مراودات تجاری بین‌المللی.»

یادآور می‌شود پیش از این روزنامه‌هایی نظیر آفتاب یزد، از محمود صادقی به عنوان «مهره انتحاری» نام برده‌اند بنابراین باید از پدرخوانده‌های اصلاح‌طلبان که صادقی صرفا بازیچه آنهاست پرسید:

 1- مبارزه با پولشویی و جرایم سازمان یافته و تامین مالی تروریسم و... مگر در داخل امکان‌پذیر نیست که حتما باید اطلاعات کشور- از صرافی‌ها و بانک‌ها و همه تراکنش‌های مالی با اطلاعات سری نظامی و امنیتی- را به دشمنان کشور در جنگ اقتصادی داد؟!

2- اعضای فهرست ائتلاف امید که بنابر اذعان برخی اصلاح‌طلبان معترض، هر کدام مجبور به پرداخت‌های چندصد میلیونی تا میلیاردی برای حضور در فهرست انتخاباتی شدند، این پول‌ها را از کجا تامین کرده و به چه کسانی دادند؟!

3- اصلاح‌طلبان مدعیان شفافیت چرا نقض قانون توسط دولت و عدم اجرای ماده 29 قانون پنج ساله درباره انتشار شفاف حقوق و مزایای دریافتی مدیران دولت را مورد اعتراض قرار نمی‌دهند؟ یا چرا پیگیری نمی‌کنند که دریافت‌کنندگان رشوه‌های کلان از شرکت‌های کرسنت و استات اویل و توتال و... چه کسانی هستند؟

4- امثال محمود صادقی چرا در قبال واگذاری رانتی 18 میلیارد دلار به قیمت 4200 تومان(رانت 150 هزار میلیاردی)، رانت گرانفروشی خودرو و رانت واگذاری 7 میلیون سکه خفه‌خون گرفته‌اند و مردم را با سوژه‌هایی مانند FATF دنبال نخود سیاه می‌فرستند؟!

5- محمود صادقی سواد ندارد یا می‌داند و خود را به نادانی زده که برنامه اقدام FATF  دو سال است با تعهد پنهان وزیر اقتصاد وقت اجرایی شده اما به بحران شدید اقتصادی دامن زده است؟ چرا نمی‌گوید آمار صرافی‌ها را به دشمن دادند و موجب گرانی نرخ ارز شدند؟! چرا در همین دوره رکود اقتصادی و تورم و بیکاری و کاهش ارزش پول ملی اتفاق افتاد؟!

6- چرا نمی‌گویند به بهانه شفافیت و مبارزه با پولشویی و... به خودتحریمی و خودزنی اقتصادی در داخل پرداختند و بخشی از تورم فعلی محصول همین خیانت است؟!

7- چرا توضیح نمی‌دهند تکلیف چک برگشت خورده برجام و وعده‌های نسیه آن درباره رونق اقتصادی چه شد تا بعدا رویشان بشود درباره ملحقات FATF وعده‌های سر خرمن بدهند؟!

8- چرا به مردم توضیح نمی‌دهند آمریکا و برخی دیگر از موسسان و گردانندگان FATF، همان طرف‌های جنگ و تروریسم اقتصادی علیه ایران هستند که ایستگاه‌های قاچاق و خروج ارز از ایران را در اسلامبول، دوبی، هرات و اربیل راه انداخته‌اند و یکی از این مراکز با 417 عضو ایرانی و غیر ایرانی در ترکیه توسط نیروهای امنیتی متلاشی شده؟!

گفتنی است اخیرا شبکه آمریکایی - ایرانی قاچاق نیم میلیارد دلار ارز از ایران به ترکیه و آمریکا، توسط نیروهای امنیتی و دادستانی ترکیه متلاشی شد و برخی از این افراد، با یهودیان ایرانی‌تبار در آمریکا از یک سو و برخی عوامل اخلالگر در ایران مرتبط بودند.

با این اوصاف و درحالی‌که آمریکا (رئیس مافیای FATF) علنا مشغول جنگ و تروریسم اقتصادی - ارزی علیه کشورمان است و در این مسیر از اطلاعات جمع‌آوری شده توسط FATF برای ایجاد مضیقه‌های بیشتر علیه ایران استفاده می‌کند، پیشنهاد می‌شود دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی گاف‌های استاد(!) محمود صادقی در بزک کردن اف‌ای‌تی‌اف را به عنوان نشتی بشکه و سرنخ شبکه نفوذ و خرابکاری جدی بگیرند، احتمالا از این طریق می‌توانند شبکه اصلی را شناسایی کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
یعنی الان شما نگران اقتصاد کشور شدی؟؟
Germany
طرف را با اون گریه های فیلم هندیش را دیدیم....
Iran, Islamic Republic of
بايد ديد كه چه كساني از تصويب اين لايحه سود ميبرند و چه ميخواهند بگيرند .بنظرم گرين كارت ميخوان و اقامت در اروپا و امريكا
Iran, Islamic Republic of
اين اقايون جيبشون اينجاست ولي عشق و دلشو در ديار فرنگه با اموال فراوان
سروش
Iran, Islamic Republic of
یک سوال هم از آقای صادقی درباره اینکه لیست جریان امید که وارد مجلس و شورای شهر شد، بدون شک اکثر رای دهندگان جنوب شهر تهران هستند چه کار و برنامه ای برای مردم جنوب شهر دارند؟ دوم چه کار و برنامه ای برای شفافیت مالی و درآمدی را از گروه و دسته خودشان شروع کنند و پیش قدم شوند تا دیگر مسئولان نیز چنین اقدامی انجام دهند.
رضا
United Kingdom
اگر همه سوالهای شما هم درست باشد، تصویب این قانون در همان راستای شفافیت هست و به جواب دادن به سوالها کمک میکند
Iran, Islamic Republic of
اینم یه موافق از انگلستان
Iran, Islamic Republic of
اول شفاف كنيد چطور يك شبه 18 ميليارد دلار گم شد
Iran, Islamic Republic of
صادقی فیش حقوق وپاداش خودش رو در راستای شفافیت منتشر کنه تا بعد!
ناصر
Iran, Islamic Republic of
گربه دزد چوب را ببند حساب کار دستش می آید آقایانی که از fatf میترسند مثتاق همین ضرب المثل میباشند
Iran, Islamic Republic of
آخه ما تجربه برجام رو داریم
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا وقتی هم که طرف زیرابی میره ،ژست های خاصی میگیره که بعد از برجام دیگه لو رفته ! همه چیزو میدین وهیچ تحویل ملت میدین !
احمدی شاهرختی-طلبه حوزه علمیه قم
Iran, Islamic Republic of
میخوای مسائل اقتصادی شفاف بشه راست میگی اول از خودت ...در مجلس شروع کن. ...
Iran, Islamic Republic of
جالبه مگر خودمان نمی توانیم خودمان را کنترل کنیم که باید از یک برنامه خارجی کمک بگیریم . درضمن میشود که این آقا در خصوص سیستم پولی در شاخ افریقا یک بررسی کنند
Iran, Islamic Republic of
ایجاد شفافیت باFATF همانقدر دروغ است که رفع بالمره تحریم ها با تصویب و اجرای برجام دروغ بود.
Iran, Islamic Republic of
بنا بر قول رئیس جمهور ترکیه ،دولت آمریکا دهها هزار کامیون سلاح و مهمات جنگی برای گروههای تروریستی سوریه ارسال کرده آیا پول این همه مهمات پرداخت نشده که از طریق fatf از آن جلوگیری شود .
...
عده ای که شده اند مجری برنامه های آمریکایی درداخل چرا مثل برجام با شانتاژ و بایکوت کسانی که مخالف نظر آنها هستند اجازه نمی دهند این گونه توافقات در مراکز علمی و سیاسی به درستی تجزیه و تحلیل شوند بعد در باره آنها تصمیم گرفت .
Iran, Islamic Republic of
از نظر ایشان مهم نیست که آمریکا چکار می کند مهم این است که ما کنترل شویم ، همین
حمید
Iran, Islamic Republic of
یه سؤال دیگه هم به مجموعه سؤالات تون اضافه کنید. چرا این آقا که اینقدر مشتاق شفافیت هستن، نمیان برنامه حضور و غیاب و حقوق و مزایا و درآمد و آراء شون رو در مجلس برای عموم مردم شفاف کنن؟
Iran, Islamic Republic of
امروز آقای کواکبیان نماینده تهران در شبکه2تلوزیون گفت می خواهیم در جلسه فردابا تصویبctf(از لوایح مربوط بهFAtFجلوی بهانه گیری اروپا و کشورها را در مورد مراودات بانکی بگیریم.
انسان از این توجیهات کوچه،بازاری تعجب می کند.ما اطلاعات مالی بانکی را آنلاین در اختیار دشمن قرار می دهیم تا جلوی بهانه گیری را بگیرم؛تازه تضمینی برای انجام مراودات بانکی با تصویب این لوایح وجود ندارد.
...
Iran, Islamic Republic of
همین کواکبیان طرح رسیدگی به اموال مسئولان وبرگرداندن اموال نامشروع انان رو چند هفته قبل ،از دستورکار مجلس خارج کرد!
همین کواکبیان در مورد برجام میگفت بعد از برجام دیگه هیچ گیر وگرفت مالی نخواهیم داشت ! شرم باد بر...............
yashar
Denmark
...