پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱۸
۱۸۰
یادداشت جدید حسین شریعتمداری//

درباره خانه مسکونی ولایتی و لنگ رزمندگان یمن

شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۲۲
کد مطلب: 644636
درباره خانه مسکونی ولایتی و لنگ رزمندگان یمن
به گزارش جهان نيوز، حسین شریعتمداری در کیهان نوشت: « از یمنی‌ها یاد بگیریم که چگونه در برابر تهدید و تحریم مقاومت می‌کنند. به جای لباس، لنگ می‌بندند و اسلحه به دست دارند و چند تکه نان خشک دستشان است با پای پیاده و سعودی‌ها از دست این‌ها عاجز شدند».

کجای این سخن ناپسند و درخور اعتراض است؟! و غیر از آمریکا و اسرائیل و آل‌سعود و امارات که به قتل‌عام مردم مظلوم یمن مشغولند و پادوهای داخلی آنها چه کسی از این اظهارات برمی‌آشوبد؟!

هفته گذشته، دکتر ولایتی که به مناسبت هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی سخن می‌گفت ضمن دفاع تمام قد و مستدل از جبهه مقاومت که با شواهدی از تاریخ اسلام و عمر چهل‌ساله انقلاب اسلامی همراه بود، بر ضرورت ایستادگی در مقابل باج‌خواهی آمریکا و متحدانش تاکید کرد.

ایشان شعار «تا انقلاب مهدی نهضت ادامه دارد» را خط استراتژیک نظام نامید و با انتقاد از کسانی که حضور منطقه‌ای ایران را زیر سؤال می‌برند گفت؛ «می‌گویند ایران در عراق چکار دارد؟ باید بگویم اگر همت ایران و مردم عراق نبود الان ‌تانک‌های اسرائیلی در مرزهای ایران بودند. اقتدار ما در منطقه به این شکل است که نتانیاهوی دوره‌گرد وقتی به اروپا رفته بود، گفته بود اگر بخواهیم مراکز هسته‌ای ایران را بزنیم، حزب‌الله با صد هزار موشک خاک ما را به توبره می‌کشد. برخی می‌گویند خودمان احتیاج داریم چرا باید به کشوری مثل لبنان کمک کنیم؟ باید گفت که جوانان لبنان جانشان را در دست گرفتند تا از ما و امنیت ما در منطقه دفاع کنند. دشمنان ما به دنبال پایین کشیدن پرچم مقاومت در منطقه هستند و تلاش دارند این فریاد و ندا را خاموش کنند...».

دکتر ولایتی در پایان سخن خویش خطاب به کسانی که نسخه سازش می‌پیچند گفت: «از یمنی‌ها یاد بگیریم که چگونه در برابر تهدید و تحریم مقاومت می‌کنند. به جای لباس لنگ می‌بندند و اسلحه به دست دارند و چند تکه نان خشک دستشان است با پای پیاده و سعودی‌ها از دست این‌ها عاجز شدند».

برخی از مدعیان اصلاحات و کسانی که بارها در مقابل زورگویی‌های آمریکا نسخه سازش پیچیده‌اند موجی از اعتراض و انتقاد علیه ایشان به راه‌ انداختند. اعتراض‌ها در دو محور اصلی شکل گرفته بود؛ انتقاد به خانه مسکونی دکتر ولایتی در سعدآباد و اعتراض به اینکه چرا ایشان به الگوی مردم یمن ‌اشاره کرده و گفته است باید از آنها یاد بگیریم!

در بخش نخست، تا آنجا که کیهان پی‌گیری کرده است، دکتر ولایتی از مدت‌ها قبل و طی سه مرحله، تمامی شش دانگ خانه مسکونی مورد اشاره را برای مراسم عزاداری حضرت امام حسین‌علیه‌السلام وقف کرده و اسناد آن در سازمان اوقاف موجود است.

گفتنی است دکتر ولایتی در دهه ۶۰ به توصیه مراکز امنیتی، خانه‌ای را که در رستم‌آباد شمیران (او اهل رستم‌آباد است) داشت، با خانه کنونی معاوضه کرده بود. بنابراین آقای ولایتی هم‌اکنون در خانه‌ای که موقوفه است زندگی می‌کند و حقی که از آن برای خود و همسرش- و نه فرزندان-  قائل شده و در وقفنامه آمده، همین بهره‌گیری در دوران حیات است. بخشی از آن خانه هم‌اکنون نیز به حسینیه تبدیل شده است.

و اما درباره بخش دوم که ریشه و علت اصلی انتقادها و برخاسته از روحیه سازشکاری بسیاری از منتقدان است، توصیه ایشان به الگو گرفتن از مقاومت مردم یمن است! می‌گویند چرا توصیه کرده‌ای که مردم ایران مانند انقلابیون یمن لنگ ببندند و نان خشک بخورند؟! که باید پرسید این نتیجه را از کجای سخن دکتر ولایتی بیرون کشیده‌اید؟! آیا اگر کسی در تقدیر از استقامت مسلمانانی که در شعب ابیطالب‌(ع) محاصره شده بودند، بگوید هر چند نفر از آنها به خوردن یک خرما بسنده می‌کردند، منظورش آن است که امروز هم هر چند نفر باید به یک خرما اکتفا کنند؟! ایشان در تقدیر از انقلابیون یمن به دست‌های خالی و فقر آنان ‌اشاره کرده و نشان داده است آنان با همین توان ظاهری ‌اندک، ۴سال است که ائتلاف غربی، عبری و عربی را که به انواع تسلیحات مدرن و پیشرفته مسلح هستند، به ستوه آورده‌اند و نتیجه گرفته است که وقتی مردم مظلوم و بی‌سلاح یمن می‌توانند در

برابر قدرت‌های بزرگ و قارون‌های منطقه بایستند، نسخه سازشی که بعضی‌ها برای مواجهه با آمریکا می‌پیچند، نسخه‌ای ذلیلانه و خیانت‌آمیز است. آیا غیر از این است؟!

در حمله هماهنگ این روزها به دکتر ولایتی «‌لنگ» رزمندگان جان برکف و تهی‌دست یمن بهانه است. این حمله هماهنگ را در دو نقطه دیگر باید علت‌یابی کرد.

 اول؛ دفاع تمام قد ولایتی از جبهه مقاومت و توضیح مستدل ایشان درباره ضرورت حضور ایران در منطقه که پته جریانات سازشکار داخلی و باج‌خواه بیگانه را روی آب ریخته است. در سخنان آن روز دکتر ولایتی غیر از دفاع جانانه وی از جبهه مقاومت در سوریه و لبنان و فلسطین و عراق و ضرورت ایستادگی در مقابل باج‌خواهی آمریکا و متحدانش نکته دیگری نبود. بنابراین به آسانی می‌توان فهمید که اظهارات ایشان چه کسانی را به خشم آورده است؟ بدیهی است وطن‌فروشانی که همسو با آمریکا و متحدانش نسخه سازش می‌پیچند و حمایت جمهوری اسلامی ایران از جبهه مقاومت را زیر سؤال می‌برند، از اظهارنظر دکتر ولایتی به خشم آمده و تاب تحمل آن را نداشته باشند!

دوم؛ برخورد قاطع و بدون ملاحظه دکتر ولایتی با کسانی که دانشگاه آزاد اسلامی را ملک طلق خود می‌دانستند، انگیزه آلوده دیگری در تدارک حمله هماهنگ اخیر به دکتر ولایتی بوده است. ولایتی بعد از دریافت حکم ریاست هیئت مؤسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی، پاکسازی این دانشگاه از نیروهای فاقد صلاحیت را که با بهره‌گیری از رانت‌های حزبی و فامیلی در این دانشگاه جا خوش کرده بودند، آغاز کرد. این حرکت دکتر ولایتی که کماکان با جدیت ادامه دارد نارضایتی طیفی را به دنبال داشته است که برخی از آنها در حملات این روزها به وی دخیل بوده‌اند.

از این روی باید گفت دو طیف مورد ‌اشاره از لُنگ رزمندگان یمن برای پنهان کردن چهره خود استفاده کرده‌اند.

گفتنی است که برخی از نیروهای انقلابی نیز در اعتراض به دکتر ولایتی سهیم بوده‌اند. ولی انتقاد این عده با دو طیف یادشده تفاوت اساسی دارد، آنها به خانه بزرگ دکتر ولایتی اعتراض داشته‌اند و سکونت ایشان در آن خانه را با موازین انقلابی همخوان تلقی نمی‌کرده‌اند که به یقین می‌توان گفت از اینکه ولایتی تمامی شش دانگ خانه مزبور را وقف کرده و دیگر مالک آن نیست، باخبر نبوده‌اند
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ارسلان
Iran, Islamic Republic of
صحبتی که از دل بر نیاید بر دل ننشیند جانم !
سیامک
Iran, Islamic Republic of
دکتر ولایتی در اقدامی انقلابی دو دختر فتنه گر را از دانشگاه اخراج کرد این حملات به ایشان شد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Canada
شما به من یک ویلای گران قیمت بدید.
من حاضرم توی زیر زمینش هر سال برای امام حسین مراسم بگیرم
من حاضرم قسطی هر سال 700 هزار تومن پول ویلا را کم کم پرداخت کنم
من هم مثل آقای ولایتی قول می دهم که بعد از مرگم دیگه از خانه استفاده نکنم
من حاضرم از خانه خودم به این ویلای جدید منتقل بشم

چرا این دلایل برای ما مردم کار نمی کنه ولی برای مسئولین کاملا موجه هست؟
حامی
Iran, Islamic Republic of
شما به من یک خانه به ارزش بالای ۸۰ میلیارد بدین، من ب شخصه، فورا و نقد ۴۰ میلیاردشو خرج امام حسین و امام زمان(عج) و ایتام و کودکان کار، کودکان بد سرپرست و بی سرپرست، مناطق زلزله زده، زلزله نزده، بافت فرسوده و کلا هرجا ک شما بگین میکنم
ی طبقشم حسینیه میکنم
ی طبقشم مهد قرآنی
Iran, Islamic Republic of
من رزمنده جنگ 8ساله می گم همه گندیدن غیرمن از 50 سال زندگی سخت فقط یه اپارتمان 50متری70ملیونی دارم دگر هیج
چون من از بیت المال ارتزاق نکردم
اگر دردم یکی بودی چه بودی...
Netherlands
دقیقتر گفته باشیم ، نتیجه چهل سال مسئولیت ایشان کجاست؟ حرفها همه صحیح اما """ شعار نه شرقی و نه غربی """ است یعنی باید روی پای خود بایستیم و نه مثل سعودیها که مرتبا باید خم شوند و باج بدهند. لذا نگرش به شرق یعنی چه؟ البته توجیح خواهد شد اما می دانیم که توجیح است. تقسیم رای ریاست جمهوری و شکستن رای نامزد لایق و انتخاب نامزد ی که نتایجش معلوم است...
لذا بیائیم برای رضای خدای متعال یکبار دندان طمع را بکشیم دور بیاندازیم. بعضی از مسئولیتها و ریاستها و مدیریتها را به نیروهای پرانژی تحویل دهیم و نظارتگر نتایجشان باشیم.
یا حق
Iran, Islamic Republic of
اول یاد بگیر «توجیه؛ نه توجیح»؛ بعد اظهار فضل بفرما!
Iran, Islamic Republic of
اول بفهم چی میگه و بعدا دنبال غلط دیکته ای باش
Netherlands
با سلام و تشکر از توجه تان. شرمنده محبت شما(بی گوشه و بی کنایه).
یا علی
Iran, Islamic Republic of
شنونده باید عاقل باشد!
Iran, Islamic Republic of
نه شرقي و نه غربي به مفهوم نوكري نكردن براي شرق و غرب است نه رابطه مسالمت آميز دو كشور.سياست جمهوري اسلامي رابطه با همه كشورهاست بدون اينكه يكي از آنها آقا باشد و ديگري نوكر....
Iran, Islamic Republic of
احسنت
و از آنجا که غرب و بخصوص آمریکا از موضع برتری طلبی و زورگویانه برخورد می کنند لذا عکس العمل متناسب می طلبد
Iran, Islamic Republic of
معامله نا عا دلانه اي است ما لنگ ببنديم و نون خشك بخوريم و بجنگيم تا ويلا و مناصب متعدد شما حفظ شود
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آی گفتی.....
احسنت.
Iran, Islamic Republic of
یه ویلای ۱۰۰۰ متری در شمال تهران به ما هم بدهید تا دران زندگی کنیم. قول میدهم خونه را وقف و در ان عزاداری و حسینه برپا کنیم
France
۱۰۰۰ متری نمی خواهد به من ۴۰ متری بدید ، توی همون ۴۰ متر حسینیه هم می کنم . تازه بالا شهر هم نمی خواهد میدون خراسون هم باشه کافیه .
Iran, Islamic Republic of
شما اول تشریف بیارید تهران بعد باهم صحبت می کنیم.
Iran, Islamic Republic of
مطمئنی که اگر ویلای ۱۰۰۰متری بهت بدن وقفش می کنی
Iran, Islamic Republic of
هنر هر کس نیست که بگذرد از
United States
چرا سانسور می کنید ؟ از چی می ترسید ؟ به من هم پول بدید ، خونه ، ماشین ، کار میشم مثل خودتون انقلابی ، من شبها هم نمی خوابم . شبها هم مرگ می گم بر این و اون . البته با ۱ ساندیس وجدانم را نمی فروشم ولی اگر خکنه ، ماشین ، شغل بدید ، وجدان را میزارم زیر پام و میشم مثل خودتون .
United States
درود به شرفت هموطن ! پس اگر ماشين و شغل بهت بدن وجدانتو مثل دلواپسان ميذارى زير پا ؟!
از اين محكم تر و كوبنده تر ضربه دهان خرد كن و دندان شكن نديدم ! به والله زدى دهن دكترشون، پرويزشون و جهان تيغى شون رو خورد و خمير كردى برادر ! داغتو نبينم غريبه ولى اين جماعت خيلى پوست كلفت اند !
جواد
Iran, Islamic Republic of
ما جان و مال خود را مجانی از اول انقلاب دادیم و باز هم می دهیم.
اگه باور نداری اول تشریف بیارید ایران بعد باهم بریم خانه خانواده شهدا و پای صحبت اونها بشینیم بعد شما نظرتون بدین.
Iran, Islamic Republic of
آقای شریعتمداری صحه گذاشتن بر مطلبی هم انصاف میخواهد که هیچ یک از ماها نداریم . مقایسه جوانان با فرهنگ عاشورایی با جوانان یمنی لنگ پوش ونان خشک خور ودم پایی به پا با فرهنگ و آداب ورسوم خودشان اولا ازباب تحقیر جوانان یمنی و جوانان ایرانی بیان شده است ثانیا"هرآنچه در بساط داشته اید برعشق به جوانان ایرانی برزبان اورده اید و ان را مایه افتخار ایران وایرانی تلقی نموده اید چرا استفاده ابزاری ازجوان چرا هرگاه لازم دانستید جوان را تحقیر وهرچه را منافات با اهداف خود دیدید سرکوب کرده اید . این نکات بیان شده بسیار حائز اهمیت است برای شما هم نباید نگرانی داشته باشد زمانی که پذیرفته اید امربمعروف و نهی از منکر در جامعه ایرانی یک اصل است پس روی بر نتابید و بحقیقت سخن خود بیاندیشید و درصدد اصلاح خود بر ایید .
skandary
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Iran, Islamic Republic of
رحمت به شیر پاک خورده ای مثل شما
ع-و
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه مطلب حاج حسین را کامل نخوانده‌اید و اظهار نظر کرده‌اید و ظاهرا فقط تیتر آن را دیده اظهار نظر کرده‌اید! کجای مطالب آقای شریعتمداری توام با تحقیر جوانان ایرانی یا یمنی بود؟
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Iran, Islamic Republic of
حاجی حسین آقا توجیه نکنید کار بد بد است از هر کسی وهرگروهی می خواهد باشد
Iran, Islamic Republic of
خوب حالا عب نداره.
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
باید گفت که جوانان لبنان جانشان را در دست گرفتند تا از ما و امنیت ما در منطقه دفاع کنند. دشمنان ما به دنبال پایین کشیدن پرچم مقاومت در منطقه هستند و تلاش دارند این فریاد و ندا را خاموش کنند...».!!!
من دقیقا مفهوم این جبهه مقاومت را متوجه نشدم !!! مگر جبهه مقاومت همان مخالفین اسرائیلدر کشورهای عربی نیست ؟!ثانیا اسرائیل مارا تهدید میکند یا ما اسرائیل را!!
Iran, Islamic Republic of
شما ی کم مطالعاتت رو بیشتر کن، متوجه میشی خودت
نخواستیم خودتو اذیت نکن، یکی تهدید می کنه یکی می جنگه؛ شما که اذیت نمیشی
Iran, Islamic Republic of
به کلام بنگر نه به گوینده آن.
امام علی ع
دوستان مومن کمی خوددار باشید و از قضاوت و نهیب بیجا پرهیز کنید.
Netherlands
فقط عرض می کنم: بسیار بسیار متاسفم.
skandary
Iran, Islamic Republic of
اون روز مردم و اعراب بحرین ناچار به قبول این امر بودند چون استقلال بحرین هدفشان بود نه بیشتر و حاظر بودند این قیمت را بپردازند همانطور که در مورد جزایر دیگر نظیر ابوموسی و تنب و... پرداختند.
اما کوتاه فکری خود باختگی سر سپردگی و حماقت و نخوت و غرور بی جای پهلوی و فرماندهان ارشد کشوری لشکریش باعث این باخت بزرگ شد....
مظلوم
Romania
موجودیت اسرائیل زیاده خواهی وتجاوز است اگر سفت نگیری خیلی سفت تر میخوری
Iran, Islamic Republic of
خیر، پایتخت جبهه مقاومت ایران است.
Iran, Islamic Republic of
تو که توی این چهل سال متوجه نشدی یقین بدون هیچوقت متوجه نمیشی
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
جبهه مقاومت شامل حزب الله لبنان، سوریه، بسیج مردمی عراق، فاطمیون افغانستان، زینبیون پاکستان، حوثی های یمن، ملت مظلوم بحرین به رهبری ایران است
جناب فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
عزیزم اگه نیروهای مقاومت تو این ۴۰ سال مثل شما بودن الان اسرائیل داشت مارو تهدید می کرد . میدونی تهدیدشون نکنی تهدید ت میکنن
هاشمی : جناب شریعتمداری ارادت به شما و جناب ولایتی دارم ولی!
Iran, Islamic Republic of
جناب شریعتمداری
من از وقف بودن خانه آقای ولایتی از طریق مقاله شما آگاه شدم و گفته شما را قبول دارم
انقلابی بودن ایشان را هم قبول دارم کارهای ایشان را در دانشگاه آزاد نیز می ستایم و از تبلیغات منفی مخالفان در مورد ایشان نیز اظهار برائت می کنم ، ولی
ولی آیا دستور ساده زیستی که اسلام به مسلمانان داده است به این معنی است که در خانه ای آنچنانی زندگی کنید و برای بعد از مرگ خود آن را وقف کنید ؟!!!
ساده زیستی باید در حیات ما عمل شود تا بتوانیم درد فقرا را بفهمیم (دقت کنید)
روایتی هست که یکی از مسلمانان مرد او وصیت کرده بود بعد از مرگش انبار خرمائی را که داشت به فقرا بدهند
پیامبر گرامی بر این کار نظارت کردند و انبار خالی شد آخر سر یک دانه خرما در گوشه ای روی زمین افتاده بود پیامبر گرامی آن را برداشتند و به مسلمانان نشان دادند و گفتند اگر همین یک دانه خرما را خودش در دوران حیات به فقرا داده بود ارزش آن از این انبار خرما که بعد از مرگش انفاق شد بیشتر بود
وقتی ما مردیم خیلی تفاوتی ندارد که بعد از مرگ خانه ما به وارث ما برسد یا وقف باشد برای عزاداری امام حسین (ع) البته ثواب اخروی برای ما دارد ولی یک جورائی روغن ریخته را خرج امام زاده و امام کردن است
Netherlands
کلام محترمانه شما پند آموز است و بیدار کننده.
در پناه قرآن
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
متشکر و ممنونم
و ارادتمند همیشگی شما هستم
لطف دارید در حق بنده
علی
احسنت
Iran, Islamic Republic of
آقای هاشمی سلام علیکم

جریان آن داستان گویا با آقای ولایتی منطبق نیست
آقای ولایتی همین الآن هم از همین خانه به عنوان حسینیه استفاده می کنند
...
حب الدنیا راس کل خطیئه
Germany
...
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت خیلی زیبا و متقن بود.
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
از نظر منصفانه ی شما ممنونم برای خود من هم این گمان درباره ی منزل پیش امد منتظر پاسخ اقای ولایتی بودم که حسین اقا توضیح دادند ودیگر درمورد حق ویزیت بالاتر از نرخ مصوب بود که برای من هم سوال بود...درهرحال مسئول یعنی مورد سؤال وتعهد ونقد...
هرچه انقلاب پیش تر می رود باچالشهای بزرگتر مواجه می شویم خود این چالشها موجب شناخت وقوت بیشتر است...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
لذت بردم از کلام منطیقتان
Iran, Islamic Republic of
گویند اگر میخواهید از کسی طرفداری و دفاع کنید از او بد دفاع کنید . کاری که ظاهرا حسین آقا مسئولیتش رو دارند .
توجیهات شما را هیچ کس نمیپذیرد
United States
آقای شریعت مداری عزیز مشکل صحبت ایشان انجا هست که ایشان خودشان شیکتربن کت و شلوار را بر تن میکنند بهترین محله برای زندگی انتخاب میکنند و از بهتربن وسیله را برای جابجایی خود بهره مند هستند بهتر است برای یکبار هم که شده ایشان خودشان لنگ بر تن کنند و کارهای روزانه خودشان را با اینگونه لباسها آغاز کنند تا دشمن بفهمد به چه کسانی روبرو است
Iran, Islamic Republic of
دوباره به دقت مقاله آقای شریعتمداری را مطالعه کنید
پاسخ شما در همین مقاله آمده است
مجید
Iran, Islamic Republic of
هم توهین به ملت مظلوم یمن وهم توهین به ملت عزیز ایران
United States
با هر یک از مسولین صحبت بکنیبد دلیلی قانع کننده برای بالای شهر زندگی کردند برای خود دارند .آقای شریعت مداری لطفا خودتان را سپر بلای اینان نکنید .بسیاری از انقلابیون را ما و شما میشناسیم که ثروت خود را خرج انقلاب و کشور کرده اند و از ان زندگی راحت خود را کنار کشیده اند و پست و مقام مهمی هم ندارند و بعضی هایشان پست و مقامهای بسیار مهم دارند.پس سینه خود را برای آنها سپر کنید
Iran, Islamic Republic of
مساله جناب ولایتی الان مساله خانه و ...نیست. مساله الان این است که ایشان در دانشگاه آزاد چوب توی سوراخ زنبورها کرده و اینها هم شروع کرده اند. اینها چون می دانند نسلها عوض شده اند و این جوانها مشکل خانه و ازدواج و...دارند لذا این سوژه خوبیست برای تخریب و فشار به ایشان چون این جوانهای فعلی بسیاری از آن ها مطلب را نمی دانند و می شود سو استفاده کرد. خود اینها مادر همه مشکلاتند ولی بوق دستشان است و فرمانده شان از اونور و اینور آب خط را می دهد و زنجیره ای با هم توپخانه شان شروع می کند. اینجا آدم عاقل حواسش جمع است.
United States
مشکل این است که شما به فساد و حق و حقوق خوردن مردم فقط حزبی نگته میکنیبد نه انسانی و منافع کسی که مثل شما فکر میکند برایتان مهم است نه منافع عمومی مردم و کشور
حامی
Iran, Islamic Republic of
هر وقت ایشان از ۱۰ شغل و مقام و منصب از ۳۷ شغل و منصب خود، درسن ۷۳ سالگی!!! کناره گیری فرمودند ماهم لنگ میبندیم و عازم یمن میشویم ان‌شاا...
اولا از چه طریقی اون ملک به دست اومده؟! از کیسه خلیفه وقف کرده!
ثانیا از کجا معلوم که وقف کرده؟! خود جناب ابوالمشاغل در مصاحبه ای گفته بود 1000 متر ساختمان رو به دستور آقای دعا گو(امام جمعه سابق و ملعون شمیرانات) بصورت قسطی تحویل گرفته که 500 مترش رو حسینیه کرده برای عزاداری(قبول باشه!)
Iran, Islamic Republic of
بنده آقای دعاگو را دقیق نمی شناسم ولی افراد متدین به این راحتی کسی را به نام لعن نمی کنند مگر سفارش شده باشد که لعنش کنید و همین نشان دهنده تقوای فرد است. باعث تاسف است عده ای هم به لعن به این شخص نظر مثبت داده اند در حالی به احتمال قوی اصلا آقای دعاگو را نمی شناسند. این نتیجه شبکه های اجتماعی افسار گسیخته است.
Iran, Islamic Republic of
۴۰۰ متر
France
ضمن احترام به حاج حسین عزیز هیچ بخش از این مطلب من را قانع نکرد.
Iran, Islamic Republic of
عجبا !

توضیح ؟

ایشان مشروحا مسأله را بیان کردند
اما شما اجمالا رد کرده اید
Iran, Islamic Republic of
همین که اسم جناب شریعتمداری پایش است برای جماعتی کافیست تا ردش کنند حالا متنش هر چه می خواهد باشد!
United States
اصلا چنبن نیست من و ما و ماها بسیاری در عین انتقاد به آقای شریعت مداری ایشان را دوست داریم ولی معتقد هستیم کاشکی ایشان خود را سپر بلای امثال آقای ولایتی نمیکرد ایشان پستهای بزرگ دولتی و کشوری دارد ولی اصلا مقبولیت اجتماعی در بین مردم ندارد چون رفتار ایشان با بیان ایشان زمین تا آسمان فرق میکند
United States
روزنامه کیهان که زحمت کشیده است در این مورد تحقیقی کرده است کاشکی تاربخ وقف منزل ایشان را هم برای افکار عمومی باز گو میکرد
Iran, Islamic Republic of
وقف در مقاطع مختلف صورت گرفته

اگر امر به معروف و نهی از منکر کردیم
و طرف عمل کرد
بایستی فشار و ماه مون رو برنداریم ؟
هر وقت لنگ پوشید و نون خشک خورد میتونه همچین حرفی بزنه
Iran, Islamic Republic of
کاشکی مقاله رو درست خونده بودید
Iran, Islamic Republic of
شما مطمئن باش اصلا خیلی ها متن را نمی خوانند. مساله شان چیز دیگریست.
بنابراین آقای ولایتی هم‌اکنون در خانه‌ای که موقوفه است زندگی می‌کند و حقی که از آن برای خود و همسرش- و نه فرزندان- قائل شده و در وقفنامه آمده، همین بهره‌گیری در دوران حیات است. بخشی از آن خانه هم‌اکنون نیز به حسینیه تبدیل شده است. کاش ی خونه موقفه برای ما هم بود توش زندگی میکردیم
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز! وقف، گاهی مشروط و گاهی غیر مشروط است. ولایتی خانه اش را وقف مشروط کرده. این کار اجر بزرگی داره. کمی فکر کنیم آیا خودمون حاضریم این کار را بکنیم؟
Canada
من حاضرم

یه خانه میلیاردی به من بدهید.
تا آخر عمر در آن زندگی کنم. وقتی مردم اصلا مال شما. می خای وقفش کن می خای نکن
Iran, Islamic Republic of
چرا کاشکی؟

دعا کنید

خداوند بیشتر از این را به شما مرحمت و توفیق دهد
Germany
همه حرف شما متین
ولی اینکه مالک جایی نباشی ولی تا وقتی زنده هست در آن زندگی کنی جای انتقاد را باقی میگذارد. اگر ایشان خودشان را از مسوولان جمهوری اسلامی میدانند باید در سطح معمول مردم زندگی کنند. این خوب است که مالکیت چنین ملکی را ندارند ولی کافی نیست برای اتقاد به زندگی متفاوت از سطح مردم.
البته این لنگ، لباسی عربی است و حتی حضرت علی علیه السلام نیز در بسیاری از موارد این لباس را می پوشیده اند و نام آن در روایات «ازار» است. لنگ حمام نیست که به سخره گرفته شود و قیمت نوع مرغوب این لنگها گاهی از برخی پیراهن ها هم گرانتر است. مردم اندونزی و مالزی نیز از این ازارها می پوشند و می گویند لباس راحتی است و در هنگام کار آزادتر است.
شاید اشتباه از دکتر ولایتی بوده که لفظ لنگ را به کار برده و این بهانه را به دست این و آن داده که با ذهنیت از لنگ حمام این مسأله را به سخره بگيرند ...
عدالتخواه
Iran, Islamic Republic of
عمق فاجعه خیییلی بیشتر از اشتباه لفظی یا واژگانی ست!!!
حقیقت یاب
Iran, Islamic Republic of
آقای شریعتمداری!!
آیا تمام منتقدین ولایتی و من جمله کسانی که نظرات ذیل را ارائه نمودن، "عامل آمریکا و اسرائیل و آل‌سعود و امارات که به قتل‌عام مردم مظلوم یمن مشغولند و پادوهای داخلی آنها" هستند؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
دوباره بنگرید و با حوصله مطالعه

ایشان کجا چنین نسبت عمومی دادند؟
Iran, Islamic Republic of
فراز اخر بیانتان حاکی از این است که یا مطلبو نگرفتی یا خودت را به خواب زدی . برادرانقلابی ! امان از توجیه!
سراج
Iran, Islamic Republic of
سلام - اعتراض بنده هم خانه بزرگ دکتر ولایتی بوده است. حال که وقف کرده تصویر سندش را رسانه ای کند که دهن فتنه گران برای همیشه بسته بشه. الله اکبر !!
Iran, Islamic Republic of
حرف درستی گفته ولی سلیقه سخن گفتن نداشته است
Iran, Islamic Republic of
سلیقه؟

یعنی؟
ولی
Iran, Islamic Republic of
یک خانه به ما هم بدهند در انجا تا ان را حسینیه کنم؟
...
Iran, Islamic Republic of
...شما اگه مردی، همانجایی که زندگی می کنی رو، حسینیه کن!
Iran, Islamic Republic of
عموجان زمین متری چهل میلیونه.
۱۰۰۰متر ۴۰۰۰۰۰۰۰=۴۰ میلیارد تومان
علی برکت الله
Iran, Islamic Republic of
خوب آقای دکتر در زمان حیات خود خانه را به اوقاف تحویل میداد ودر خانه کوچکتری زندگی میکرد اینکه خودش تا زمان حیات در این خانه بزرگ زندگی کند وبعد از مرگش آن را واگذار کنند ثواب آن برای وراثی است که از این ارث محروم شده اند.
حامی
Iran, Islamic Republic of
ثواب؟؟؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
آقای شریعتمداری بسیار تحلیل و دلایل آبکی و سبک ارائه کرده اند .الان مردم رو دیگه نمیشه با این حرفها و دلایل گول زد. این آقا بیمار است به چه دلیل باید این همه شغل داشته باشه ولی یک جوان حتی با تحصیلات بالا از دانشگاههای معتبر تهران باید بیکار باشه.
Iran, Islamic Republic of
ازاقای ولایتی بپرسیدایادغدغه وام و بازپرداخت اونرو دارن آیا دغدغه بچه وعروسیشونودارن
هرموقع خودش بجاکت وشلوار لنگ پوشیدن اون موقع میتونن بگن یادبگیرید
مجید
Iran, Islamic Republic of
حاج حسین عزیز، حرف های دکتر ولایتی کاملأ صحیح است و مطالب شما هم متین ولی آیا دکتر ولایتی زندگی اشرافی دارد یا خیر؟
شما می فرمائید خانه وقف است. چیزی که مهم است اینکه ایشان در خانه ای بزرگ، مجلل و در منطقه ای مرفه نشین زندگی می کنند. با توجه به درآمد بیمارستان عرفان که متعلق به ایشان است و از بیمارستان های خصوصی گران قیمت تهران است، زندگی ایشان شباهت به زندگی دکتر هاشمی وزیر محترم بهداشت دارند. خود مستحضرید که مردم حرف افرادی که زندگی اشرافی دارند را نمی توانند قبول کنند.
Iran, Islamic Republic of
به من هم یک ویلای هزارمتری در بهترین نقطه تهران بدهید. نصفش را حسینیه می کنم و کلش را هم برای بعد از مرگم وقف امام حسین می کنم. اینجوری هم آدم دنیا را دارد و هم آخرت را.
Iran, Islamic Republic of
چطوری می شود در سن 72 سالگی 37 کار و مسئولیت را بطور همزمان انجام داد؟
Iran, Islamic Republic of
...
حامی
Iran, Islamic Republic of
همینجوری ک ملاحظه میکنین
تمام شد و رفت...
Iran, Islamic Republic of
آقا یه خونه وسط تهران و حوالی مولوی به من بدید من هم اون رو وقف حسین که هیچ ! وقف بقیه امام ها هم میکنم و فقط تا لحظه مرگ خودم آنجا خواهم بود .
جعفر
Iran, Islamic Republic of
اصلا قانع کننده نبود، اینکه نیت ایشان همیشه دفاع از محور مقاومت بوده است شکی نیست و قطعا امری تحسین برانگیز است. اما نکته ای که این وسط فراموش شده این هست که مردم دوست دارند حرف و عمل مسئولین محترم یکی باشد و گرنه می شود در سمینارها و کنفرانس ها و جلسات مختلف از مقاومت و مباحث اینچنینی حرف زد اما در عمل زندگی ما کوچکترین سنخیتی با گفته های ما نداشته باشد ان هم در وضعیتی که مشکلات اقتصادی مردم رو آزرده خاطر کرده
Iran, Islamic Republic of
کسی که نمیتونه اموال بیت المال را به نام خودش وقف بکنه!!
ما از حقوق و مزایای مسئولین رده پایین مملکت که در استانهای دور از مرکز زندگی می کنند به ستوه امده ایم خدا میداند وضعیت دریافتی و درامدی مسئولین رده بالای حکومتی چگونه است اگر راست میگویند دستمزدها را طوری هماهنگ کنند که از معیشت همه زیادتر باشد و بتوانند همه درامد زیادی شان را وقف نمایند چون این کاری است که همه دوست دارند ولی چه کنیم که برای خرج ماهانه کم می اوریم
یوسف
Iran, Islamic Republic of
چه اصراری دارید همه رو تبرئه کنید با هر دستاویزی آخه - بخدا گاهی حرف نزدن و دفاع نکردن عین صوابه آقای شریعتمداری... بس کنید لطفا
مردم بسیار بسیار زیرکتر از آنند که با این چرندیات چیزی رو باور کنند
Iran, Islamic Republic of
احسنت
احمدی شاهرختی-طلبه حوزه علمیه قم
Iran, Islamic Republic of
این سخن استاد شریعتمداری را هم قبول دارم همه نه. تفصیل آن چنین است:
اشکال کار اکثر ما این است که گاهی مسائل را صفر و صدی میبینیم. یک انسان در حیاتش مرتکب سیئات و ادای حسنات میشود و خداوند متعال هر دو را میبیند و میزان قرار داده تا کفه کدام سنگین تر باشد. دکتر ولایتی و همه ما کارهای شایسته و نیز زشتی در کارنامه زندگی داریم و باید یاد بگیریم برای قضاوت کردن هر دو را ببینیم. کار خوب خوب را خوب ببینیم و کار زشت را زشت. اینکه دکتر ولایتی در این برهه حساس منطقه مشت محکمی بر غربگرایان نفوذی در مملکت میزند و دانشگاه آزاد این حیات خلوت قدیم اصلاح طلبان را از لوث وجود اراذل و انگلهای سیاسی تصفیه میکند اقدامی است انقلابی، ارزنده و قابل ستایش که تنها معاندان این مرز و بوم را عصبانی میکند. اما جناب دکتر ولایتی پیشینه ای دارد اعمال دیگری دارد که در جای خودش قابل ارزیابی و حسابرسی است. بله زندگی ایشان اشرافی است.... ابوالمشاغل است.... در انتخابات کنار رهبری نبود....از ساکتین فتنه بود.... ولی اکنون در خط اصیل انقلاب عمل میکند. این سرنوشت همه مسئولان است که در برابر مردم پاسخگو باشند... امروز مردم رسانه دارند... مسئولان نمیتوانند زیرآبی بروند یا باید انقلابی باشند یا اشرافی راه سومی وجود ندارد. شتر سواری هم دولا دولا نمیشود. جناب ولایتی عزیز ان شاءالله انقلابی خواهد ماند و جبران مافات خواهد کرد.
Iran, Islamic Republic of
بله حال فرد ملاک است
ایشان الان در خانه حداقل ۱۰۰میلیاردی زندگی می کند.!!
skandary
Iran, Islamic Republic of
...
France
ما در مناظرات تعهد آقای ولایتی نسبت به کشور را دیدیم
دیدیم که چگونه مطالب سری و محرمانه را جهت تحکیم جایگاه خودشان مطرح کردند .
بقیه ا ش بماند
Iran, Islamic Republic of
آقاي شريعتمداري چرا اين مقاله را نوشته اي؟ و كار غلط و اشرافي ولايتي كه بيش از 33 شغل در حال حاضر دارد را توجيه مي كني؟...
حامی
Iran, Islamic Republic of
۳۷ شغل و مقام و منصب در ۷۳ سالگی برادر
انقدر زیاده ک ۴ تاشم جا بمونه جا مونده ..
Iran, Islamic Republic of
برادر محترم و عزیز و بابصیرت جناب اقای شریعتمداری . ما به فرمایش اقای ولایتی اعتراض نداریم / فقط توجه حضرتعالی را به یک کلمه مهم جلب میکنم : " الناس علی دین ملوکهم " یقینا تا اخر خواندید که چه عرض میکنم .
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
قبلا کمی بهت اعتماد داشتم اقای شریعتمداری. الان اون یکم رو هم خراب کردی. مسلمون ملک آنچنانی رو گرفته دستش چون "فقط برای دورانه حیاتشه" دیگه حل شد رفت؟
عجب
عشق من امام خمینی یه تو عکسش تو خونه نجف با یه میز کوچک مطالعه تو ساده ترین اتاق. تازه تو خاطراتی که در مورد امام منتشر شده گفتن اقا چون همه ی طلبه ها کولر نداشتن اجازه نمیداد کولر ردیف کنن.
....
من نمی فهمم این کیهان چرا نمی خواد بفهمه ...
skandary
Iran, Islamic Republic of
...
skandary
Iran, Islamic Republic of
یکی از دلایلی که سایتهای مدعی اصولگرایی و انقلابی و مدعی ولایتمداری توان رقابت با سایتهای خبری اونور آبی و ضد انقلاب و غربی نظیر رادیوها و سایتهای فراوان انگلیسی امریکایی فرانسوی اسرایلی را ندارند شاید بقول خودسایتهای مدعی اصولگرایی امکانات و پول باشد اما بنظر مردم عادی و آگاهان بی طرف توان و سواد رسانه می باشد...!!!!؟
skandary
Iran, Islamic Republic of
این نامردیه چرا بقیه مطلب را نگذاشتی دلت به چی خوشه نفرین مردم از گرسنگی بلنده برو تو مردم و خبرات را میدانی بنویس نه آرشیو خبر سایتهای دیگر را زیر و رو کردن این که نشد کار.
ناشناس
United States
توجیه نفرمایید لطفا. اگر اقای ولایتی ساده زیستی و فرهنگ قناعت رو دوست داره ابتدا از خودش وفرزندانش شروع کنه تا مثل شهید رجایی بتونه الگو باشه. ما عالم بی عمل که به تعبیر قرآن مثل زنبور بی عسله رو قبول نداریم.ایشان هروقت سطح زندگی خودشو در سطح زندگی مقامات معمولی یمنی اورد می تونه از مردم هم این انتظاروداشته باشه.بهتربود چنین جمله ای رو کس دیگه ای می گفت که واقعا ساده زیست باشه نه جناب ولایتی.
رسول مشهدي
Iran, Islamic Republic of
آقاي شريعتمداري
من مانده ام كه چرا بايد امثال آقاي ولايتي در اين خانه هاي 1000 متري وقفي زندگي كنند و اطعمه و اشربه آنچناني ميل فرمايند و كت و شلوار هاكوپيان بر تن نمايند و بر اين رعيت بيچاره امر فرمايند كه لنگ بر تن نموده و نان خشك سق بزنند.؟
ما كه به ايشان اعتراضي نداشتيم ولي انگار ايشان زبانشان در اختيارشان نبوده و چشم ديدن همين زندگي حقيرانه ما را هم نداشته و افاضاتي فرمودند كه خالي از لطف نبود.
آقاي شريعتمداري شما هم همان بهتر زبان در قفا نگاه مي داشتيد ...
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم توجیه حاج حسین هم قابل قبول نیست. حتی اگرهمه این ساختمان وقف هم شده باشد کار جناب ولایتی صحیح نیست. وقتی قیمتهای اجاره بها سر به فلک میکشن و بخشی از افراد در بازنشستگی هم هنوز مستاجرند این وقفها قابل توجیه نیست....
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه از این سایت بعیده که این طور کلام را تقطیع کنند. من در ادامه کامنتم تذکربی برادرانه به حاج حسین داده بودم که حذف شده
Iran, Islamic Republic of
از این جماعت جاهل مقدس هیچی بعید نیست.
Iran, Islamic Republic of
جناب حاج حسین عزیز، ولایتی معصوم نیست که همه حرکات و سکنات او توجیه شود.
خواهشی برادرانه ازت دارم؛ اتقان کلام و قلمت را برای هر کسی هزینه نکن.
علی
Iran, Islamic Republic of
ازمجموع نظرات مخالفین وموافقین مقاله آقای شریعتمداری وجماعت نومن ببعض ونفکر ببعض وبدخواهان مغرض به عقل حقیر این رسید که اولا"هرحرف جایی وهرنکته مقامی داردکه بدخواهان ودشمنان خط رهبری ومقاومت رندانه یک توپ بازی آنهم نه توپ چهل تیکه بلکه توپ پارچه ای برای سرگرمی وغفلت زا به میان یاران رهبری در هیاهوی تصویب fatf ومشکل معیشت واقتصادی مردم انداخته اند تا دشمن شادکنانه به صورت هم چنگ اندازیم فقط یک جمله اینکه شاید همه حرف آقای شریعتمداری این است که اولا" از رهبری عزیز وهوشمند و اشراف او بر مسائل سبقت نگیریم ثانیا"موقعیت کنونی رادرک کنیم ثالثا"مگر نه اینکه این صدا ابتدا از نشریات وجریانات زرد اندیش بلند نشد پس چرا ما بلندگوی آنان شدیم همین! سایت جهان نیوز هم اگر این نظررا حذف کند مدیون است!
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز لطفا وقتی با عصبانیت مطلبی را تایپ می کنید قبل از ارسال ویرایش فرمائید .
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
علی آقا حق با شماست
بنده هم که کامنت مفصل بالا را نوشتم با همه سخنان آقای ولایتی و اقدامات ایشان موافقم
اگر آقای شریعتمداری بحث خانه آقای ولایتی را مطرح نفرموده بود خیلی بهتر بود
ولی مطرح کرد و باب اظهار نظر باز شد
Iran, Islamic Republic of
تنها کسی که در دوره زمام داری خود از مقام سوئ استفاده نکرد دکتراحمدی نژاد بود که این عمل وی باعث دشمنی چپ وراست باوی شد
Iran, Islamic Republic of
عجب کنایه ای به احمدی نژاد زدید!
لطفا آقای شریعتمداری مصاحبه آقای دکتر ولایتی در تاریخ 97/4/1 درمورد خانه شان را بخوانید از 1000 متر منزل فقط 400 مترش وقف است
سید رضا
Denmark
روزی نامه وابسته امید جوان ، خطاب به دکتر ولایتی تیتر زده ، به این مضمون : ما برای مقابله با کدام دشمن لنگ ببندیم ؟ هزار حیف که برخی رسانه ها در دست کسانی است ، که حتی اندازه یک نوجوان هم درک ندارند ! هنوز نمی فهمد که منظور ولایتی ؛ کمر همت بستن ، مبارزه کردن و تحمل سختی هاست ، نه لنگ بستن ! آخر کمی شعور داشتن هم خوب چیزیست !!
Iran, Islamic Republic of
یه زمانی میخواستیم ژاپن اسلامی باشیم حالا رسیدم به یمن طرف بچه هاش تو ناز نعمت زندگی میکنن حرف از لنگ میزنه خونش تو بهترین جای تهرانه دم از نون خشک میزنه
Iran, Islamic Republic of
خداوند به این مملکت با این درک شما رحم کند.
Iran, Islamic Republic of
آیا ولایتی هم مانند مسئولان یمنی زندگی میکنه که مردم دعوت به لنگ و نون خشک میکنه ؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
ساده زیستی را مسولین از خودشون شروع کنن. اول خودش نان خسک و لنگ دوم تعارف به مردم. علی اول خود سنگ یه شکم بست. بعد طلحه و ذوبیر متوجه شام شدند و خانه علی را ترک کردن
حقیقت یاب
Iran, Islamic Republic of
...
رضا
Iran, Islamic Republic of
اکثر سهامداران بیمارستان عرفان کسانی دیگری هستند و آقای دکتر ولایتی سهم بسیار کمی در این بیمارستان دارند.
حامی
Iran, Islamic Republic of
از ۳۶ شغل دیگشون چی؟؟
از اونجا هم سهم اندکی دارند؟
یا از سفره انقلاب؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
پاک سازی دانشگاه آزاد اسلامی از عناصر ضد اسلامی تبعاتی دارد و آقای دکتر ولایتی نیز هزینه اخراج عناصر فتنه گر را پرداخت می کند.
حامی
Iran, Islamic Republic of
...
بهزاد
United Arab Emirates
ما ن یمنی هستیم ن عرب و ن لنگ بر انداز ...ما همون ایرانیهایی هستیم ک هست سال با یونیفرم مرتب و متظم در مقابل عربها جانانه جنگیدیم ‌ولی هیچ وقت ن نون خشک خوردیم و ن لنگ انداختیم .این در شان و مقام ی ایرانی نیست .بلکه توهین اشکار ب مردم ایرانه
هاشمی : جناب بهزاد
Iran, Islamic Republic of
ما در مقابل عربها نجنگیدیم
ما با صدام دشمن اسلام جنگیدیم
جنگ ما با صدام جنگ عرب و فارس نبود
بلکه جنگ اسلام و کفر بود
صدام مظهر کفر و امام خمینی مظهر اسلام بود
الان هم با برادران مسلمان عراقی رابطه برادری و دینی داریم
چند روز دیگه در مراسم اربعین اوج این برادری را همه می بینند
منظور آقای ولایتی از لنگ انداختن یمنی ها تحمل سختی در جنگ است
به قول شاعر ایرانی عبید زاکانی
" غرض از موش و گربه برخواندن
مدعا فهم کن پسر جانا "
بله دوست عزیز
باید منظور گوینده را از مثال درک کنیم نه اینکه
مثل " ملا نقطه ای " به کلمات و جملات گیر بدهیم
Iran, Islamic Republic of
احسنت ولی الان مد شده با این حرفهای حق مخالفت کنند.
Iran, Islamic Republic of
از چندم آبان لنگ بین مردم توزیع میشه؟ میشه دقیق اطلاع رسانی کنید.
من خیلی استرس دارم نکنه به همه نرسه؟
United States
هاکوپیان از همین حالا داره لنگ ویژه سعدآبادیها طراحی میکنه
Iran, Islamic Republic of
بنده هم حاضرم در کاخ زندگی کنم ولی صاحب اون کاخ نباشم, به نظر شما صرف اینکه دکتر ولایتی صاحب خانه نیست کفایت می کنه؟
Iran, Islamic Republic of
۳۵ تا شغل دارد و بچه هایش ....... از چی دفاع می کنید؟
Iran, Islamic Republic of
بیمارستان عرفان ما کیه؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
مالکیت بیمارستان گناه است؟
Iran, Islamic Republic of
بدترین مقاله ای بود که از جناب شریعتمداری خواندم.
Iran, Islamic Republic of
حاج حسين از شما بعيده مقاله سفارشي
خوبه رفاقت و نه ماله كشي
من خواننده هر روزه گفت و شنود كيهانم
ولي انتظار از شما كه صاحب قلم هستيد اين نبود ......
Iran, Islamic Republic of
شما از کجا فهمیدید که مقاله سفارشی است؟

بد گمانی هنگامی که اعمال شود گناه پدید می آید

پناه می بریم به خدا
حامی
Iran, Islamic Republic of
پس بقیه مقاله هاشون روهم با دقت نخوندید ..

...
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا
با اینکه من از علاقه مندان به اقای شریعتمداری هستم اما توجیه سخنان اقای ولایتی از سوی ایشان مرا دلگیر کرد زیرا
1- اقای ولایتی یکی از مسببان روی کار امدن دولت فعلی است وقطعا در گناه این دولت مسئول است
2- حرف اقای ولایتی قیاس مع الفارق است فرهنگ و اداب مردم یمن اقضای رفتار مجاهدانه فعلی از سوی انان را بخوبی توصیف میکند بهتر بود برای بیان کردن الگوی مجاهدت از تحمل سختی زیادی که مردم در زمان جنگ 8 ساله خودمان داشتیم نمونه ای بیان می کردند
3- حرف های اقای ولایتی اصلا به دل نمی نشیتد و توجیه انها اصلا کار درستی نبود زیرا :
الف) همه ما می دانیم جامعه پزشگان ما از جمله نجومی بگیران جامعه ما هستند و قطعا حرف اززهد وتحمل سختی ها از جانب انها ادم را یاد ضرب المثل ( سیر از گرسنه خبرندارد ) می اندازد )
ب) ایشان بعنوان یکی از مسئولان منصب های 40 سال اخیر است و اولین سوال اینست که چگونه این اقا این دم ودستگاه را در این پست و مقام ها جمع و تکاثر کرده است اگر ما یک صدم اینچنین ثروت ومکنتی داشتیم ار از خیرات ومبرات ووقف ابایی نداشتیم
پیرو خط رهبری
United Kingdom
ما هم حاضریم یک دهم ملک آقای ولایتی و یاسرلشکر فیروز آبادی را بصورت وقف در اختیار بگیریم و داخلش هم حسینیه کنیم البته مکانش هم چه درقوز آباد باشد چه فشافویه فرق نمی‌کند
Iran, Islamic Republic of
این حملات به خاطر آنست که منافع سازشکاران غرب پرست غرب باور به خطر افتاده ولی بدانند خواب آشفته آنها تعبیر نخواهد شد
fallahiazar
Iran, Islamic Republic of
یعنی هر کی نظرش رو بنویسه برچسب غرب پرست غرب باور سازشکار می خوره
منظور
India
اصل استقامت است ...
Iran, Islamic Republic of
اونجاش ناپسنده که رطب خورده منع رطب کند برادر!!!
اکی؟؟؟
احمد
Iran, Islamic Republic of
من با تمام ارادتی که به حاج حسین شریعتمداری دارم ولی توجیهش را نمی پذیرم . آقای ولایتی کسی است که سال92 سعیدجلیلی را می کوبید و در انتخابات کناره گیری نکرد و منجر به پیروزی حسن روحانی شد مورد وثوق هاشمی و طرفدار برجام بود. حال که بیهوده بودن برجام برای همه مکشوف شده از منتقدین برجام شده لذا روی دیوار این فرد نمی توان یادگاری نوشت هرچند به مصلحتی از سوی رهبر انقلاب به عنوان رییس هیات امناء دانشگاه آزاد منصوب شده واقدامات ارزشمندی هم انجام داده است .
Iran, Islamic Republic of
آقای شریعتمداری

مگه میشه اموال عمومی را وقف کرد؟

اگه مال خودشه. بما هم بدن
Iran, Islamic Republic of
موضوع جالب این است که توضیحات مقامات به مراتب برای مردم سنگین تر از خلاف آنان است و حکم عذر بدتر از گناه دارد زیرا رگه هایی از تحمیق مخاطب در آن قابل مشاهده است.
Iran, Islamic Republic of
برادر ما هرجا که باغ بزرگی دیدیم گفتند مال آقای ولایتی است. مثلا در لواسان و ساوجبلاغ یا بیمارستان پارس و ... نمیدانم اگر این حرفها درست باشد شاید همه اینها را وقف کرده اند.
Iran, Islamic Republic of
اقای ولایتی شما قیافه بدرالدین رهبر انصارالله را قبل از حمله به یمن با الان دیدید دیدید چقدر لاغر و زجر کشیده شده است ایا مسولین ما هم همینگونه اند یا در بهترین نقطاط شهر زندگی می کنند و ماشین ها چند میلیادی سوار می شوند اقای ولایتی شما با ۳۸ شغل چگونه ادعای مسلمانی دارید چقدر جوانان و تحصیل کرده های ما بیکارند بله زجرش مال بدبخت ها و خوشیش مال مسولین
United States
دوست عزيز ! توقع داريد اين جماعت دلواپس به مشاور رهبرى انتقاد كنند ؟! يا خداى ناكرده به او گير بدن ؟! هرگز ! اين عده قط به اصلاح طلبان حساسيت دارند، آبروريزى و ننگ خودشان را عادت ندارند ببينند ، در واقع چشم باطن شان كور شده ! به خود خداوند سوكند اگر اينها يك ذره انصاف داشتند و به ادعاهاى خود اعتقاد داشتند و عمل ميكردند خود من مى پرستيدم شان ، افسوس كه فقط قدرت معبود حقيقى آنهاست و لاغير !
Iran, Islamic Republic of
حسین ش. جان از تو بعیده تو هم ها....؟
عموجان حافظه ات صعیف شده بدجوری ضددفاع کردی. خپ این بابا گفته از هزار متر خانه ام ۴۰۰مترش حسینیه است. و مابقی است یعنی ششصدمترش رو در دو طبقه برای چهارتا از بچه هاش ساخته! ...
خدا وکیلی در اون حسینیه کسی میتونه بیاد مگه خونه ولایتی در محدوده وروث ممنوع کاخ سعدآباد نیست!!؟...
Iran, Islamic Republic of
یکاش هر کس تو این مملکت تنها و تنها به حرفه تخصصی خودش مشغول باشه.ایشون پزشک اطفالند اما از بنیاد دائره المعارف تاریخ اسلام تا ریاست هیات امنای دانشگاه آزاد و شورای راهبری سیاست خارجی کشور فعالند!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
چرا ایشان به همراه فرزندانش نمی روند یمن زندگی کنند ؟
Iran, Islamic Republic of
وای بر سرزمینی که حاکمانش سیر و فربه باشند و مردم نحیف و گرسنه .... وَ لِكُلِّ أُمَّةٍ أَجَلٌ فَإِذا جاءَ أَجَلُهُمْ لا يَسْتَأْخِرُونَ ساعَةً وَ لا يَسْتَقْدِمُونَ
Iran, Islamic Republic of
آقای شریعتمداری در مورد این موارد هم توضیحی عنایت بفرمایید:
1- خانه 1000متری در سعدآباد
2- بیش از 30 مسئولیت رسمی و غیر رسمی
3- علی رغم سن بالا بازنشسته نشدن
4- در آمد های میلیاردی طبابت و ریاست بیمارستان مسیح دانشوری
5- در آمد فرزندان و شغل رانتی آنان
6- درجهت رفع محرومیت مردم چه کاری مشخصی کرده است.
7- من و فرزندان 25 و 28 ساله ام با مدرک کارشناسی ارشد بیکاریم و خانواده را با ماهی 2 میلیون تومان بازنشستگی (که الان ارزش 2 میلیون ریال دارد) مثلا اداره می کنیم ( بخوانید مرگ)
8- دولت طلب 12 سال گذشته دوران شاغلی مرا به بهانه نداشتن نمی دهد برای امثال شما از کجا می آید.
9- ما همان لنگی که شما فرمودید را سر چار راه ها 15 هزار تومان نمی توانیم بخریم.
Iran, Islamic Republic of
اقای شریعتمداری کسی با زندگی خصوصی دکتر ولایتی و یا شما کاری ندارد اما بیان کردن اینگونه حرف ها در جمع اثار مثبت و منفی رادارد پس بهتر است در انتقاد کردن دقت کنیم شاید خودمان را هم در بر بگیرد مردم همین را می گویند .
fallahiazar
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام
نظر قبلی من که نمایش داده نشد ولی خوب افسوس من از اینست که در این سخرانی ها بیشتر به شعور مردم توهین شده است
United Arab Emirates
این مطلب این خبر بد را میدهد که احتمال دارد خود نگارنده هم از این ریگها به کف پایش چسبیده باشد که به این راحتی شخص مورد خطاب و موضوع مقاله را تطهیر میکند !!!
Netherlands
اول از ... خودت شروع کن!...
Iran, Islamic Republic of
ایا ما می خواهیم به عنوان شیعه بدون هزینه کار کنیم و زمینه ساز ظهور حضرت شویم و با ظالمان مبارزه کنیم؟ الان دنیا بیدار شده است ما بخوابیم ؟ مردم یمن در بدترین شرایط باشند ان وقت ما چند برابر دنیا بخوریم و انرژی مصرف کنیم امار کار هم که در کشورمان بسیار پایین است ان وقت مردم یمن در بدترین شرایط مبارزه کنند ان وقت چگونه در قیامت جواب بدهیم ؟ اخر سر حسینی هستیم یا یزیدی ؟ مگر ندای مسلمان مظلوم به گوش ما نرسیده که اینقدر بی خیال هستیم ؟
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
جناب شریعتمداری مصیبت کشورما همین الفاظ تکراریه !!کسی باحرف ایشان ازنظرمحتوامخالفت نکرده بلکه مردم گفتن چرااین نسخه هابرای مردم عادی تجویزمیشه !!!همین مردمی که زمانی دیدن رهبرشون دریک مدرسه ساکن بود ورهبرفعلی هم انصافا معلومه زندگی ساده ای داره
Iran, Islamic Republic of
این اقا یان هرکجا کم میارند از امام حسین خرج می کنند . رفته ویلای چند صد میلیاردی نشسته حالا که مردم فهمیدند میگن نصفش را حسینیه کرده .. !!!!!
mohammad
Italy
...
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از مواضع انقلابی آقای ولایتی