جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
خادمی مطرح کرد:

هدف دولت از تفکیک وزارتخانه‌ها

پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب: 644468
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به اصرار دولت بر ارائه لایحه تفکیک وزارتخانه‌ها گفت: احتمالا تعدادی از دوستان روی دست دولت مانده اند و می‌خواهند آنها را هم وزیر کنند.
هدف دولت از تفکیک وزارتخانه‌ها
به گزارش جهان نيوز، هدایت الله خادمی با اشاره به جلسه غیرعلنی روز گذشته مجلس شورای اسلامی با معاون اول رئیس جمهور، اظهار داشت: ماموریت آقای جهانگیری برای حضور در جلسه غیرعلنی مجلس این بود که تلاش کند تا لایحه تفکیک وزارتخانه ها در صحن علنی به تصویب برسد تا ۶ وزیر به مجلس معرفی شوند. احتمالا تعدادی از دوستان روی دست دولت مانده اند و می خواهند آنها را نیز وزیر کنند.

وی ادامه داد: قرار نبود لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم (CFT) یکشنبه آینده در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گیرد، اما با اقدام هیئت رئیسه و نایب رئیس مجلس، لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز از دستور کار مجلس خارج شد و لایحه CFT در اولویت دستور کار مجلس قرار گرفت.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: هنوز ترجمه لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم به نمایندگان ارائه نشده است؛ باید ترجمه ای دقیق که با دقت بار حقوقی کلمات در آن رعایت شده باشد به مجلس ارائه شود تا نمایندگان بتوانند در مورد الحاق ایران به این کنوانسیون تصمیم‌گیری کنند.

منبع: مهر 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *