پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۲

بولتون:رأی دیوان لاهه شکستی برای ایران بود!

چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۰
کد مطلب: 644376
مشاور امنیت ملی کاخ سفید مجددا مواضع خصمانه خود علیه ایران را تکرار و از ادعای نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره تورقوزآباد حمایت کرد.
بولتون:رأی دیوان لاهه شکستی برای ایران بود!
به گزارش جهان نيوز، جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید امروز چهارشنبه باردیگر به تکرار موضع گیری های ضد ایرانی خود پرداخت.

مشاور امنیت ملی کاخ سفید در واکنش به رأی دیوان بین‌المللی دادگستری(لاهه (ICJ)) به نفع ایران ادعا کرد: تصمیم امروز دادگاه شکستی برای ایران بود. این تصمیم به درستی تقریباً تمامی درخواست های ایران را رد کرد. ما از اینکه دیوان بین‌المللی دادگستری نتوانست تشخیص دهد که هیچ صلاحیت حقوقی برای صدور هیچ رایی درباره تحریم های اعمالی آمریکا برای حفاظت از امنیت خود ندارد ناراحت شدیم.

وی با تکرار ادعاهای نخ نما شده و تکراری خود مبنی بر اینکه ایران تهدیدی برای خاورمیانه است، مدعی شد: ایران در سراسر خاورمیانه یک تهدید بوده؛ نه فقط به دلیل سلاح اتمی‌اش (!)؛ بلکه در خصوص برنامه موشک بالستیک این کشور و نیز فعالیتش همانند بانک بین المللی تروریسم و حتی رفتار خصمانه نظامی تهران در منطقه که نقض صلح و امنیت بین المللی ست. اصلا حرف‌ های آنها (ایرانی ها) را جدی نمی‌ گیرم.

بولتون ادعا کرد: ایران برنامه هسته ای خود را محدود نکرده؛ بلکه فعالیت های خود را افزایش داده است! اروپائی ها سرانجام موضع آمریکا را درباره برجام خواهند پذیرفت. سیاست ما تغییر نظام ایران نیست. ما از تلاش‌های اسرائیل (درباره ادعای نتانیاهو درباره تورقوزآباد) حمایت می کنیم.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بعید میدانم انسانهای منصف خصوصا ملت شریف ایران به مطالب آمریکا و صهیونیستهایی که مرکز گسترش سلاح های مرگبار جهانی و از تهدید کنندگان کل جامعه بشری است گوش دهد اینان آنقدر احمق هستند که از کودکان کشور هم بپرسید ساده ترین پاسخ رابه انان میدهند چون ما اعتقاد داریم که رطب خورده هرگز نمیتواند منع رطب کند .
Iran, Islamic Republic of
به قول احمدی نژاد آب بریز اونجا که میسوز