شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

آخر هفته خنک و بارانی در شمال/بارش برف در ارتفاعات البرز

چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۹
کد مطلب: 644369
سازمان هواشناسی اعلام کرده دمای هوا در برخی مناطق کشور از جمعه تا یکشنبه بین ۱۰ تا ۱۵ درجه خنک‌تر می‌شود و در برخی مناطق کشور شاهد بارش باران و برف خواهیم بود.
آخرین وضعیت آب و هوای کشور
به گزارش جهان نيوز، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اعلام کرد: طی دو روز آخر هفته در استانهای ساحلی خزر بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

احد وظیفه گفت: از بعدازظهر پنجشنبه تا روز جمعه افزایش ابر، بارش پراکنده باران، گاهی رعد و برق و وزش باد در برخی نقاط کرمان، یزد، جنوب اصفهان و شمال هرمزگان رخ خواهد داد.

وی افزود: روز جمعه بارش قابل ملاحظه باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد احتمال وقوع تگرگ در استانهای واقع در سواحل دریای خزر، دامنه های جنوبی البرز مرکزی، اردبیل و گلستان رخ خواهد داد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تاکید کرد: از روز جمعه کاهش محسوس دما بین ۱۰ تا ۱۵ درجه در سواحل شمالی، شمال غرب و استانهای واقع در دامنه های جنوبی البرز به تدریج تا روز یکشنبه رخ خواهد داد و این کاهش دما در نواحی مرکزی کشور نیز به میزان کمتر محسوس خواهد بود. همچنین از جمعه تا یکشنبه در ارتفاعات البرز بارش برف دور از انتظار نیست و دریای خزر از بعدازظهر جمعه مواج خواهد بود.

منطقه بارش از بعدازظهر جمعه در شمال استانهای تهران، البرز، قزوین و سمنان خواهد بود و افت قابل توجه دما به تدریج به سمت شمال شرق کشور گسترش خواهد یافت.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *