جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

آخرین وضعیت مصدومیت هافبک‌ پرسپولیس

چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۸
کد مطلب: 644360
فیزیوتراپیست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: براساس معاینه اولیه، تشخیص ما کشیدگی درجه دو رباط داخلی زانو است که در این‌صورت عالیشاه شانس حضور در بازی برگشت را دارد.
آخرین وضعیت مصدومیت هافبک‌ پرسپولیس
به گزارش جهان نيوز، میثم علیپور درباره آخرین وضعیت هافبک مصدوم پرسپولیس گفت: مصدومیت امید عالیشاه به رباط داخلی زانو مربوط می‌شود که در بدترین حالت هم قابل مقایسه با آسیب دیدگی‌هایی مثل رباط صلیبی نیست.

وی ادامه داد: در این مورد در جریان همان معاینه کنار زمین و داخل رختکن، تشخیص ما کشیدگی درجه دو بود. برای اطمینان بیشتر به دنبال انجام ام آر آی در نوبت امروز هستیم. انتظار ما تایید همان تشخیص اولیه است که در آن صورت، طول درمان، دو تا سه هفته‌ای خواهیم داشت و عالیشاه برای بازی برگشت برابر السد امکان بازی را پیدا می‌کند. قطعا تلاش ما نیز معط:وف به این نکته است.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۸:۳۰ روز اول آبان ماه دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا را در ورزشگاه آزادی مقابل السد قطر برگزار می کند.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *