شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۳
۱۴

آیت‌الله نوری همدانی: مبادا FATF هم مانند برجام شود

چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب: 644304
یکی از مراجع تقلید با تاکید بر اینکه مبادا FATF مانند برجام شود و وکلای مردم باید در مجلس مراقب باشند گفت: در این میان حوزه علمیه نیز وظیفه دارد که بیدار بوده و با تمام قوا با این قرارداد مخالفت کند.
آیت‌الله نوری همدانی: مبادا FATF هم مانند برجام شود
به گزارش جهان نيوز، آیت الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم با اشاره به اینکه حوزه علمیه باید همیشه نسبت به مسائل سیاسی و اجتماعی جامعه توجه داشته باشد، بیان کرد: نظام ما یک نظام اسلامی است و نمی توانیم نسبت به مسائل این نظام بی توجه باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه وجود مسائلی در سکه، دلار، خودرو و... در جامعه اضطراب ایجاد کرده است، افزود: مردم می گویند نظام را شما به وجود آوردید و باید نسبت به مسائل آن نظارت داشته باشید.

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود به در دستور کار بودن بررسی قراردادFATF  از سوی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: این قرارداد که بررسی آن در دستور کار مجلس قرار گرفته یکی از قراردادهای عبری، عربی و غربی است.

وی با اشاره به مفاد این قرارداد یادآور شد: از طریق این قرارداد می خواهند برای مقابله با تروریسم قواعدی وضع کنند و همه در این خصوص هم پیمان شوند ولی اختیار را به دست تحریم کنندگان ما و حامیان صهیونیست ها می دهند.

آیت الله نوری همدانی بیان کرد: هم پیمانان در این قرارداد اسرائیل کودک کش و عربستان سعودی را تروریست ندانسته ولی حزب الله لبنان را تروریست قلمداد می‌کنند؛ چنین قراردادهایی با هدف جلوگیری از پیشرفت نظام اسلامی پیگیری می شود.

این مرجع تقلید تصریح کرد: مبادا FATF مانند برجام شود ، وکلای مردم باید در خانه ملت مراقب باشند؛ در این میان حوزه علمیه نیز وظیفه دارد که بیدار بوده و با تمام قوا با این قرارداد مخالفت کند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ثناگو
Iran, Islamic Republic of
آدم با دیدن این علمای بزرگ و معظم و معزز به یاد میرزای شیرازی میفته. خدا تا انقلاب مهدی حفظشون کنه که تمامی برکات کشور ما به سبب حضور همین عالمان و دانشمندان دینی است. قدر این همه برکت در کشور و این علمای اندیشمند و مردمی را که آگاهانه سخن میگویند بدانیم
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز این غرب پرستا به سایتت خیلی علاقه دارن. کافیه چیزی راجع به آقا و علمای راستین بزنی بلافاصله با هم هماهنگ منفی می زنن.همینو هم می زنن.
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
از 18000نفرکه با امام حسین بیعت کردند فقط70واندی ماندندولی امام با همان یاران راستین رفتند وبرای انجام وظیفه معطل نشدند...حالا ما بیاییم منتظرچندتا منفی مثبت زدن آدمهایی باشیم که ...
گاه سفر امد برادرگام بردار
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
حاج اقا FATF و برجام و 2030 و کنوانسیون فلان و بهمان و ....همگی جام های زهر رنگارنگی هستند که در قبال شان متاسفانه هیچ دفاعی و مقاومتی وجود ندارد!
United States
مردم نمردن عمو جون!
اگه مردم هم مرده باشن، دور از جونشون
امت انقلابی هست
اگه زبونم لال اونا هم مردن
امت حزب الله هست! و یادمون باشه حزب اللهی مرگ نداره! اگه یکیتون تونست یه حزب اللهی بگه که مرده باشه!
آتش به اختیار فرمان به امت حزب اللهی بود.
ترکمنچای
Iran, Islamic Republic of
اینهم کلاه گشاد دیگری همانند برجام است .
Iran, Islamic Republic of
حتما مثل برجام می شود
شهربانو
Iran, Islamic Republic of
ایشان در برابر گرسنگی و تحریم مردم نظر خاصی نداد؟
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
حفظ اله تعالی!
Iran, Islamic Republic of
موافقان تصویبFATFکه با دیدن گنداب برجام باز حرف می زنند خیلی پررو هستند.
Iran, Islamic Republic of
جهان نيوز. اصلاً معلوم هست شما طرف چه كسى رو مى گيريد ؟! مگه رسماً اعلام نكردند رهبر انقلاب با تصويب اين لايحه موافقند ؟! خدا لعنتتون كنه دو دستگى بين علماى اسلام نيندازيد
Iran, Islamic Republic of
رهبر انقلاب در دیدار اخیر با نمایندگان مجلس گفتند اینگونه کنوانسیون ها توسط استکبار پخت و پز می شود و قوانین خوب و لازمش را تصویب کنید.یعنی در مورد مبارزه با تروریسم خودتان قانون تصویب کنید.رهبر انقلاب در سخنرانی عمومی قریب به این مضمون را مطرح کردند؛معنی این موافقت است؟!