جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۹

مطهری خطاب به یک نماینده: «بشین سر جات»

چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب: 644295
جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با حاشیه‌هایی همراه بود.
مطهری خطاب به یک نماینده: «بشین سر جات»
به گزارش جهان نيوز، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(چهارشنبه، 11 مهر) پارلمان و در جریان بررسی لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تعدادی از نمایندگان مجلس با ارجاع این لایحه به کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی مخالفت کردند.

براساس این گزارش، ارجاع لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به کمیسیون اقتصادی مجلس به راحتی در مجلس انجام نشد و حاشیه‌هایی داشت، به طوریکه در جریان بررسی این لایحه و پیش از ارجاع آن به کمیسیون اقتصادی، علی مطهری نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه علنی را به عهده داشت، اعلام کرد که در نشست روز گذشته شورای هماهنگی اقتصادی، سران قوا توافق کرده‌اند تا این لایحه به قوه‌قضائیه ارجاع شود تا این قوه نیز نظرات خود را مطرح کند، اما نمایندگان مجلس با فریادهایی مکرر، مخالفت خود را با این تصمیم اعلام کردند.

نمایندگان معترض به ارجاع لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، این طور عنوان می‌کردند که باید جایگاه مجلس و نمایندگان به عنوان، نهادی تصمیم‌گیر حفظ شود.

همچنین، در ادامه این جلسه، طبق روال، اکبر رنجبرزاده عضو هیئت‌رئیسه مجلس، اسامی ناطقان را جهت ایراد نطق‌شان قرائت کرد، اما حسینعلی حاجی‌دلیگانی که با ارجاع لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق و کالا و ارز مخالف بود، با داد و فریادهای مکرر خطاب به علی مطهری و هیئت‌رئیسه مجلس، اجازه ایراد نطق وحدتی نماینده بستان‌آباد را نمی‌داد و اعلام فریاد "اخطار، اخطار"، در صحن مجلس به راه انداخته بود که در نهایت علی مطهری از رفتارهای وی عصبانی شد و به لحن تندی خطاب به او گفت که "بشین سر جات"، در این هنگام حاجی‌دلیگانی بر درخواست خود بیشتر اصرار کرد و به سمت جایگاه هیئت‌رئیسه رفت که برخی نمایندگان از جمله محمد دهقان، نصرالله پژمان‌فر، احمد امیرآبادی و محمدعلی وکیلی از این تصمیم او را باز داشتند.

براساس این گزارش، نصرالله پژمان‌فر نیز در مخالفت با ارجاع لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مراتب اعترض خود را به هیئت‌رئیسه و نحوه اداره جلسه از سوی مطهری اعلام کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سید رضا
Iran, Islamic Republic of
خدایا ! آن پدر و این پسر ؟!!
ادب مرد به از دولت اوست .
Iran, Islamic Republic of
بشین و بتمرگ هردو یک معنا میدهد .
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی هر کی هستی باش ولی این حرف توی مجلس که جای حرف زدن و اعتراض و بحث است خیلی خیلی زشته
Romania
بیچاره اون مردمی که به این آقا... رای دادن!
Iran, Islamic Republic of
منظور خاصی نداشته!
میخواسته بگه همون بتمرگ!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
نماينده هاى پايدارى مجلس رو با جاى ديگه اشتباه گرفته اند ، همين كلمه هم زيادش بود !
Iran, Islamic Republic of
شان نمایندگی مردم بالاتر از ان است که چنین کسانی عنوان نماینده مردم را یدک بکشند ومتاسفانه صحن مجلس را با چال میدان اشتباه بگیرند حال چه اصول گرا باشند یا اصلاح طلب
ali
Iran, Islamic Republic of
پایداری چی ها با اخلاق شدند یا للعجب!!!