سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۹
۴۶

انتقادهای تند و بی‌سابقه «ماهی صفت» علیه سلبریتی‌ها

چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب: 644289
حمیدرضا ماهی صفت با انتقاد از رفتار سلبریتی‌ها گفت: بدانید اگر آن‌ها یک روز می‌آیند از عده‌ای گورخواب که عمری بی‌مسوولیت، معتادو ... بود‌ه‌اند حمایت می‌کنند، دلسوز مردم نیستند؛ چرا آنها هیچ وقت سخنی از شهادت‌ دلیرمردان نزده‌اند؟
انتقادهای تند و بی‌سابقه «ماهی صفت» علیه سلبریتی‌ها
به گزارش جهان نيوز، حمیدرضا ماهی‌صفت، نامی آشنا است که دغدغه‌اش شادی و خنده مردم در روزهای سخت‌زندگی است.

با چهره هنری حمیدرضا ماهی‌صفت تمامی مردم اعم از پیر و جوان آشنا هستند اما کمتر کسی با بعد دیگر فعالیت وی در حوزه ترویج نماز که مهمترین دغدغه دین ماست آشنایی دارد.

ماهی‌صفت که تنها مرکز چاپ و انتشار کتاب آموزش نماز به‌صورت رایگان در جهان را راه‌اندازی کرده است، تاکنون ۳بار به‌عنوان رکورد دار جهانی اهداء کتاب آموزش نماز  نامش در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۳ و ۲۰۱۵در کتاب گینس به چاپ رسیده است.

باشروع سال تحصیلی ۹۸-۹۷، حمیدرضا ماهی‌صفت هزار و 300 جلد کتاب آموزش نماز به دانش‌آموزان دختر پایه سوم ابتدایی و پسران پایه نهم تمامی مدارس شهر و روستای شهرستان نی‌ریز در استان فارس اهداء کرد. به بهانه این اقدام ماهی‌صفت با وی به گفت‌وگو پرداختیم.


وی با اشاره به اینکه از سال 1380 تنها مرکز چاپ و انتشار کتاب آموزش نماز به‌صورت رایگان را برای اولین بار در جهان راه‌اندازی کردم، گفت: معمولا هنرمندان و افرادی که چهره هستند در جامعه تاثیرگذاری بیشتر می‌توانند بر مردم داشته باشند که متاسفانه‌ عده‌ای از این افراد خود را وسیله تبلیغات موارد بی‌ارزشی قرار داده‌اند، اما من به لطف خداوند تصمیم گرفتم تا از تاثیرگذاری خود برروی مردم در راهی ارزشمند قدم بگذارم و خود را وسیله تبلیغ ارزشمندترین هدف قرار دهم.
ماهی‌صفت با اشاره به نحوه توزیع کتاب‌ها نیز گفت: هر موسسه، ارگان، مدارس، کانون‌های فرهنگی، مساجد، زندان‌ها و ... که کتاب بخواهند، می‌توانند با شماره 22373030 تماس بگیرند و پیغام بگذارند، سپس ما با آنها تماس می‌گریم و جهت دریافت تعداد کتاب مورد نظر آنها هماهنگی‌های لازم انجام می‌شود، همچنین زمان‌هایی که برای اجرای برنامه به دیگر شهرها دعوت می‌شوم تعدادی کتاب برای نوجوانان آن شهر هدیه می‌برم.

اهدای 5 میلیون جلد کتاب رایگان
وی ادامه داد: در سال‌های اول چاپ کتاب‌ها کم بود، حدودا سالی 50 هزار کتاب چاپ و توزیع می‌شد که به یاری خداوند در سال‌های اخیر به حدود 200 هزار جلد رسیده است که تا الان در مجموع 5 میلیون جلد کتاب آموزش نماز چاپ و توزیع شده است.

ماهی صفت گفت: گاهی اوقات بعضی از موسسات و ارگان‌ها مثل شهرداری و بانک های شهر ما را در این امر یاری می‌کنند بخصوص در دوره آقای قالیباف، اما در اصل متولی این کار خودمان هستیم که یک تولیدی پوشاک  داریم که درآمد آن خرج این امر می‌شود.

سلبریتی‌ها خود را نخود هر آش نکنند
وی توصیه‌ای هم به سلبریتی‌ها داشت و گفت: روزی مرحوم عزت الله انتظامی در جمع 3 هزارنفری اهالی سینما در وزارت کشور روی سن خطاب به بازیگران گفت: «قدر شغلتان را بدانید و خودتان را زیاد خرج نکنید.»؛ من آن روز به وضوح می‌دیدم که از این 3هزارنفر، 30نفر هم معنی و مفهوم این نصیحت را نفهمیدند. حال منظورم مستقیم به کسانی است که خودشان را سلبریتی می‌دانند و چون بواسطه‌ آرایش خودشان را زیبا وخوشتیپ می‌بینند، پس فکر نکنند که صاحب نظر و کارشناس مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، اقتصادی و مذهبی هستند.

ماهی صفت ادامه داد: دائم به دولت انتقاد می‌کنند و یا غیرمستقیم اصل نظام و متاسفانه گاهاً اصل دین را هدف اظهارنظرهای خود قرار می‌دهند و فکر می‌کنند الان دولت و نظام عوض می‌شود و گروه بعدی مدال شجاعت روی سینه‌شان نصب می‌کند.

یک روز سبز یک روز بنفش
وی با اشاره به اینکه چرا باید این آقایان و اکثرا خانم‌های بازیگر جوری رفتار کنند که هر کسی به خودش اجازی بدهد که همیشه در فضای مجازی کلمه سلبریتی با تعابیر دیگر همراه شود، گفت: چرا سرتان به کار خودتان نیست؟ چرا برای دیده و مطرح شدن دست به هرکاری می‌زنید؟ واقعا 4 تا لایک و  فالور اینقدر ارزش دارد که یک روز سبز، یک روز بنفش می‌شوید؟

وی با بیان اینکه جوانان باید حواسشان جمع باشد چراکه در هر جامعه‌ای مشکلات وجود دارد که متاسفانه در یک برهه پررنگ‌تر می‌شود اما همه اینها گذراست، گفت: مواظب باشید گول حرف‌های بعضی از این سلبریتی‌ها که خودشان را نخود هر آش می‌کنند  نخورید و نگذارید برروی عقایدتان تاثیربگذارد.

ماهی صفت ادامه داد: بدانید اگر آن‌ها یک روز می‌آیند از عده‌ای گورخواب که عمری بی‌مسوولیت، معتاد، خلافکار و تن‌پرور بود‌ه‌اند حمایت می‌کنند، دلسوز مردم نیستند؛ چرا هیچ وقت داد از شهادت‌های دلیرمردان نزده‌اند؟ یا می‌آیند در ماه محرم اعلام می‌کنند پول‌های خود را خرج نذری نکنید آن‌را خرج فقرا و نیازمندان کنید، اما نمی‌دانند همین نیازمندان و فقرا هستند که پول‌هایشان را خرج نذری امام حسین(ع) می‌کنند وگرنه امثال شما سلبریتی‌ها که پول‌هایتان خرج سفرهای خارج و خوش‌گذرانی می‌شود.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آفرین بر کار فرهنگی دینی زیبایت...
حرفهای خوبی است، به شرطی که شنیده شود...
Iran, Islamic Republic of
تقصیر اینها نیست تقصیر کسانیست که اینها را به اصطلاح سلبریتی کرده اند. طرف خودش اینقدر خودش را باور نداشت ولی یکعده غربزده آمدند بهش وزن دادند و این هم شد مصداق یارب مباد که گدا معتبر شود که گر شود ز خدا بی خبر شود.
Iran, Islamic Republic of
حرف ایشون انگار مزه حقیقت می دهد. کاش کار و حرف ما بر مبنای حقیقت باشد نه مادیت که قلب را تسخیر کند. آفرین بر ماهی صفت
حمید جان دمت گرممممممم.....
Iran, Islamic Republic of
زنده باد ماهی صفت.
سروش
Iran, Islamic Republic of
اصلا چرا در این شرایط سخت معلوم نیست چطور دلشان می آید پول های بی حساب از آدم های مساله داری امثال محمدامامی و... بگیرند و برای ما پز حمایت از ملت را بدهند. جالب است.
علی
Iran, Islamic Republic of
اصلا معلوم نیست چه کسی تو این شرایط به راحتی میلیاردها تومان خرج فیلمی می کند که معلوم نیست خرجش به دخلش به ارزد.
Iran, Islamic Republic of
احسنت.
اصلا فکرشو نمی کردم

وافعا همه اینجوری باشیم
در حوزه فعالیت خودمون نظر بدیم
Iran, Islamic Republic of
خدا، ازت راضی باشد مرد.
Iran, Islamic Republic of
امام زمان، پشت و پناهت.
Iran, Islamic Republic of
شیر مادر حلالت.
Iran, Islamic Republic of
ایول پهلوون.
یک طلبه
درود بر شما که ذاتا دوست داشتنی هستی و با لبخندی که همیشه بر لبان مردم ایران زمین هدیه می دهید همیشه در قلب پارسی زبانان خواهی ماند و درود بر افکار بلند و بصیرت هنرمندانه شما. خدا خیرتات دهد
Iran, Islamic Republic of
با نظرش در مورد سبز و بنفش شدن پولبرتی ها کاملا موافقم.
اما با نظرش در مورد گورخواب ها موافق نیستم. معتاد چه بیمار باشه چه مجرم نباید به حال خودش رها بشه چون نه بیمار را همینطور رها میکنند نه مجرم را
سهم این کارتون خواب ها از بیت المال چیست؟ به نظر من این سلبرتی ها که گرین کارت دارن و بچه هاشون هم خارجه تشریف دارن برا تحصیل یا هر کسی که حقوق بالای 5 و 6 میلیون از بودجه های دولتی میگیرن در حالیکه پایه حقوق یک و خورده ای است در اصل دارن سهم دیگران را از بیت المال را برمیدارن. من مخالف ثروتمندی نیستم اما در موقعیتی که همه از حداقل های زندگی برخوردار باشن نه اینکه یه عده برای تهیه خوراک و مسکن در سختی باشن یه عده دیگه در حال گشت و گذار خارجی و خوشگذرونی....
حالا شاید شما جهان نیوزی ها هم حقوق بالا میگیری و سانسور کنی اما این حقیقت است.
Iran, Islamic Republic of
بایدکمپین مبارزه باسلبریتی های بی سوادکه درهرحوزه ای نظرمی دهندایجاد شودبع
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
ممنون آقای ماهی صفت.حرف دل ما رو زدی راجع به این سلبریتی های به اصطلاح هنرمند.
مجید
Iran, Islamic Republic of
افرین بر شما
علی
Canada
واقعا فکر نمیکردم که ایشان با آن حرکات بامزه و جوکهای بانمکش کتاب ترویج نماز منتشر کنند. واقعا آدم نازنینی است.
Iran, Islamic Republic of
"از عده‌ای گورخواب که عمری بی‌مسوولیت، معتاد، خلافکار و تن‌پرور بود‌ه‌اند حمایت می‌کنند."
عجب...شما انگار با همشون اشنایی داشتین ما نمیدونستیم.
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
جناب ماهی صفت؛ اصلا این سیلبیرتی ها فهمی از شهید و شهادت ندارند که بخواهند از شهدا حرف بزنند. بارها گفتیم و باز هم خواهیم گفت که ای کاش روزی برسه که کسی فسادهای اخلاقی این قماش بی درد و پیکر را افشا کنه!!!
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
این قماش سیلبیرتی اونقدر گرسنه هستند که دیدیم که پول مردمی را که اعتماد کردند و به حسابشان واریز کردند تا برای مردم زلزله‌زده کرمانشاه هزینه شود، سر از کشورهای اروپایی در آورد.
Iran, Islamic Republic of
همین سلبریتی ها اگه به نفع شما موضع بگیرن هر روز یه تیتر براشون میزدید که بعله بحران فقدان روشنفکر بر دوش سلبریتی آگاه و انقلابی است. جمع کنین بابا
Iran, Islamic Republic of
حرفها قشنگه........افسوس که بد جوری بوی "ریا" ازش میاد.
Iran, Islamic Republic of
ریا یعنی کار خیر با نیت جلب نظر مردم، نه کار خیر آشکار. شما نیتش رو که ندیدی! داخل زندگیش هم نیستی که بدونی جاهای دیگه جور دیگه ایست. بهتره با تهمت زدن، آخرت سیاه برای خودت رقم نزنی.
Iran, Islamic Republic of
رفیق شما هم از این پولا خرج کن و بقول خودت ریا کن همه تشویقت می کنن. ضمنا اصل نیت را خدا میداند
United Arab Emirates
اگر طبق قانون با این افراد برخورد شود، همه این معضلات حل می شود.
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
تتلو رفت ماهی صفت اومد؟! الحق که شما اصولگرا ها ارزه یارگیری ندارین
Iran, Islamic Republic of
تو و همپیالگی های ضدانقلاب افسادطلب صهیونیستت هستید که واقعا احمقید. مشکل از ما نیست. از شماست که برات قابل درک نیست یه نفر حرف حق بگه و اسیر سیاه بازی شما جماعت باطل نشه.
Canada
عرضه درسته مهندس
Iran, Islamic Republic of
شما اصولگراها ارزه یارگیری ندارید !
منظوره عرضه" است دیگه !
Iran, Islamic Republic of
واحدش ادبیات رو پاس نکرده زود فرستادنش در محیط اینترنت
Iran, Islamic Republic of
ارزه؟!
در کلاسهای موساد مگه واحد ادبیات فارسی نداشتید؟!!!!
بهار
Iran, Islamic Republic of
تتلو رو هم انقدر فحشش دادين و تحت فشار قرار دادين كه از راه بدر شد... ديد هر چي ميخواد خوب باشه باز امثال شماها نميذارين...اونم ظرفيتش پايين بود زد كاسه كوزه رو بهم ريخت
Iran, Islamic Republic of
ها ارزه

جهان نيوز چي ميگه اين
Iran, Islamic Republic of
ایول. احسنت به شجاعت وغیرتت. دمت گرم ماهی صفت
Iran, Islamic Republic of
واقعا ماهی. ماهی صفت
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر جناب آقای ماهی صفت عزیز
ان شاءالله در دنیا و آخرت سعادتمند باشید
دوستت داریم حمید جان
Iran, Islamic Republic of
بازم به غیرت ماهی صفت...!!!!
Iran, Islamic Republic of
خیلی ماهی جناب ماهی صفت، خدا کمک کارت باشه.
نسترن
Netherlands
ماهی صفت کیه؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
به قول امام حسین:خدا تو را از نمازگزاران قرار دهد.حرف حق زدی داداش.مخصوصا اونجایی که گفتی سلبریتی ها نباید تو همه زمینه های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی نظر بدن. شما بزرگان هنر ما رو ببینید ایا تو همه زمینه ها حرف زدن؟مشایخی، نصیریان، انتظامی، شجریان، کیوان کلهر و...
Netherlands
شما فیلم آقای مشایخی رو ندیدی گفت به روحانی رای بدین
Iran, Islamic Republic of
شجریان؟ همون صاحب نظر علوم دینی و سیاسی و هنری را میفرمایید؟
م. ناظر
Iran, Islamic Republic of
مشایخی که میخواست از ایران بره.رشجریان هم که از قرآن‌خواندن به آغوش گوگوش پناه برد. این امامزاده‌ها کور میکنند، شفا نمیدهند
Iran, Islamic Republic of
زنده باد آقای ماهی صفت بسیار عالی گفتی.
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما آقای ماهی صفت .