جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

حکم قصاص پزشک تبریزی رد شد

چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۶
کد مطلب: 644185
دیوانعالی کشور حکم قصاص پزشک تبریزی را که به اتهام قتل مادربزرگ و همسر خود در دادگاه کیفری به مرگ محکوم شده بود نقض کرد و پرونده این پزشک برای محاکمه دوباره به دادگاه کیفری استان فرستاده شد.
حکم قصاص پزشک تبریزی رد شد
به گزارش جهان نيوز، یکی از وکلای مدافع پزشک تبریزی گفت: حکم صادره در خصوص محکومیتموکلم- علیرضا صلحی- از سوی دیوان عالی کشور نقض شده و پرونده به علت نقص تحقیقات به شعبه رسیدگی کننده دادگاه بدوی اعاده شده است.این پرونده دو شاکی دارد که یکی در مورد فوت همسر و دیگری فوت مادربزرگ متهم شکایت کرده‌اند. در مورد فوت مادربزرگ، دایی پزشک تبریزی به جای قصاص تقاضای دیه کرده و در مورد همسر این پزشک هم اولیای دم تقاضای قصاص متهم را کرده‌اند.

حجت‌الاسلام حکمت علی مظفری، رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی پیش از این گفته بود: در پرونده پزشک تبریزی عنوان شده که در مرگ همسر و مادربزرگ این پزشک از قرص برنج استفاده شده که او منکر استفاده از این قرص شده ولی آزمایشگاه هم نتوانست نظر دقیق ارائه دهد که برای دادگاه شبهه به وجود آمده اما باید این موضوع حل شود و قاضی باید با رسیدن به قطعیت رأی صادر کند.

این پزشک تبریزی از مهر سال 95 به اتهام قتل همسر و مادربزرگ خود بازداشت شده بود.

منبع: روزنامه ایران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *