جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
ولید المعلم:

سوریه از پاسخ موشکی سپاه به تروریست‌هادفاع می‌کند

سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب: 644061
​وزیر خارجه سوریه با تأکید بر این‌که حملات موشکی ایران به تروریست‌ها در البوکمال سوریه در چارچوب مبارزه با تروریسم بود، اظهار داشت که فصل پایانی جنگ در سوریه نوشته خواهد شد.
سوریه از پاسخ موشکی سپاه به تروریست‌هادفاع می‌کند
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایلنا، «ولید المعلم» وزیر خارجه سوریه اعلام کرد که فصل آخر جنگ سوریه را خواهیم نوشت که در واقع شامل آزادسازی ادلب، ریف‌های حلب تا منبج و شرق فرات است.

المعلم، امروز- سه‌شنبه- در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «المیادین» اظهار داشت، همگان بر این یقین هستند که سوریه فصل پایانی در جنگ علیه تروریسم را خواهد نوشت.

وزیر خارجه سوریه با استقبال از حمله موشکی ایران به تروریست‌ها در «البوکمال»، تصریح کرد که این حمله در چارچوب مبارزه با تروریسم انجام شد.

وی متذکر شد همکاری نظام دمشق با ایران، قانونی و مطابق با حاکمیت سوریه است.

این دیپلمات ارشد سوریه افزود، سامانه‌های دفاع هوایی این کشور با موفقیت‌ با موشک‌های مهاجم اسرائیلی مقابله، و بیش از یک‌سوم آنها را ساقط کرده است. او درباره قدرت سوریه در تامین حریم هوایی این کشور در مقابل تجاوز اسرائیل و متخاصمان ابراز اطمینان کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *