جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۹

دفتر ولایتی به انتقادها واکنش نشان داد

سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب: 644012
دفتر علی‌اکبر ولایتی رئیس هیئت مؤسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی و مشاور بین‌الملل مقام معظم رهبری در پی واکنش برخی رسانه‌ها به اظهارات وی در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی اطلاعیه‌ای صادر کرد.
دفتر ولایتی به انتقادها واکنش نشان داد
به گزارش جهان نيوز، دفتر علی‌اکبر ولایتی رئیس هیئت مؤسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی و مشاور بین‌الملل مقام معظم رهبری در پی واکنش برخی رسانه‌ها به اظهارات وی در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:
بسمه تعالی
 در پی اظهارات آقای دکتر علی‌اکبر ولایتی در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر تجلیل از مقاومت سلحشورانه مردم یمن موجی از واکنش‌ها بعضا یا از سر دلسوزی و یا از سر غرض‌ورزی در رسانه‌ها ایجاد شده‌است. برخی این اظهارات را تعریض به مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی قلمداد و تلاش کردند که چهره‌ای بیش از چند دهه از عمر خود را مصروف استحکام جبهه مقاومت در ایران و منطقه کرده‌است و هم‌اکنون پرچمدار زنده نگاه داشتن موج بیداری اسلامی الهام گرفته از انقلاب اسلامی در منطقه است را در مقابل مردم نشان دهند.

اظهارات ایشان بیش از آن که متوجه مردم ایران عزیزمان باشد، متوجه کسانی است که دلباخته مهر و خودباخته قهر سران استکبار جهانی هستند و متأسفانه و شرم‌آورانه به جای تقویت قدرت مقاومت مردم، نسخه سازش را تئوریزه می‌کنند و با خالی کردن دل مردم، تنها راه برون‌رفت از مشکلات را تسلیم در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان مطرح می‌کنند.

از غرض‌ورزان که نه دلشان به حال ملت یمن سوخته است و نه ملت ایران، انتظاری نیست، اما از دلسوزانی که عمری تلاش مجاهدانه شخصیتی که کارنامه درخشانی در دلگرم ساختن جبهه مقاومت در داخل و خارج از کشور داشته است، شکری است با شکایت که باید با مرور مواضع روشن ایشان، نکته‌دانی خود را به نمایش می‌گذاشتند و ناروا بر فردی که مواضع روشنی در اعتقاد به ایستادگی مردم ایران دارد و به نمایندگی آنان این ایستادگی را بارها و بارها در عرصه دیپلماسی کشور به نمایش گذاشته است، نمی‌تاختند و ناروا خُرده نمی‌گرفتند و با غرض‌ورزان همزبانی نمی‌کردند.

زان یار دلنوازم شکریست با شکایت / گر نکته‌دان عشقی بشنو تو این حکایت 
بی مزد بود و منت هر خدمتی که کردم / یا رب مباد کس را مخدوم بی عنایت 
رندان تشنه لب را آبی نمی‌دهد کس / گویی ولی شناسان رفتند از این ولایت 
در زلف چون کمندش ای دل مپیچ کانجا / سرها بریده بینی بی جرم و بی جنایت

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
هر وقت آقای ولایتی از خونه چندده میلیاردیش اومد مثل من تو جنوب شهر زندگی کرد و مثل من ماه به ماه تو خونش میوه و ...نبود و دهم برج نشه پول نداشت اون وقت درست می گه
خواهش میکنم نشر بدید
Iran, Islamic Republic of
این اظهارات را تعریض به مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی قلمداد و تلاش کردند که چهره‌ای بیش از چند دهه از عمر خود را مصروف استحکام جبهه مقاومت در ایران و منطقه کرده‌است و هم‌اکنون پرچمدار زنده نگاه داشتن موج بیداری اسلامی الهام گرفته از انقلاب اسلامی در منطقه است را در مقابل مردم نشان دهند.
از من که عضوی از مردم هستم مایه نگذارید رطب خورده منع رطب نمی کند.کسی که در رفاه است هم و خود و بچه هایش با آن خانه کذایی اظهار نظر لازم نیست.
همه غرض ورز نیستند و دلسوز هم وجود دارد
Iran, Islamic Republic of
عمری تلاش مجاهدانه شخصیتی که کارنامه درخشانی در دلگرم ساختن جبهه مقاومت در داخل و خارج از کشور داشته استفردی که مواضع روشنی در اعتقاد به ایستادگی مردم ایران دارد و به نمایندگی آنان این ایستادگی را بارها و بارها در عرصه دیپلماسی کشور به نمایش گذاشته است،
اين چيزا رو كه ميگي بدتر ميكني قصه رو
هم نزن ديگه
Iran, Islamic Republic of
درود بر قهرمان دیپلماسی جبهه مقاومت اسلامی دکتر ولایتی.
Iran, Islamic Republic of
كدوم قهر مان سوار بر موج مقاومت شده ويلا نشينش بر قرار باشه كجا مبارزه كرده بجز اينكه از ديگران مايه بزاره و اونهارو بندازه جلو
Iran, Islamic Republic of
زمان توجيه و انكار و كتمان و اي من دارم براي كار ديگه و ثواب هم استفاده ميكنم گذشته دادش
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
کارمندم.دیروز غروب رفتم مقداری گوجه -خیار-سیب زمینی-یک بطری شیر-یک سطل ماست و یک بسته آب معدنی خریدم 62 هزارتومن.اومدم منزل دیدم عیال داره توفضای مجازی کلیپ پنت هوس آقای ولایتی رو میبینه به به چه چه میکرد منم داشتم توئیت صحبتهای ایشون رو در باره نحوه زندگی مردم یمن رو میخوندم.هر ماه وقتی بیستم برج میرسه زندگی ما یه جورائی شبیه یمنی ها میشه.
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
من تعجبم اینه که چرا برخی ها اینقدر دیر فهم یا کج فهمی هستند. من از آقای ولایتی به خاطر مسائل انتخابات سال 92 گلایه دارم ولی واقعا متاسفم از اینکه یه عده با توجه به روشن و واضح بودن صحبت های ولایتی طور دیگری می فهمند البته خودشون را به جور دیگر فهمیدن می زنند، وگرنه همه چیز روشن و واضح هست. مسأله سر دشمنی با نظام و انقلاب است!!!!
skandary
Iran, Islamic Republic of
خوب این که نشد پاسخ و دلیل قرار نشد هروقت نتونستیم پاسخ قانع کننده بدهیم روبه شعر و شاعری بیاوریم.؟
یک کلام بگویید خانه از کجا آمده و تمام.