سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱

سه پیام حملات موشکی سپاه به مواضع تروریست‌ها

مالک شریعتی
سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب: 643937
پاسخ دادن به جنایت عوامل گروهک الاحوازیه، در مقر تروریست‌های لانه کرده در سوریه نشان داد ریشه این تروریست ها همانند داعش به آل سعود خبیث ختم می‌شود.
جهان نيوز - دکتر مالک شریعتی: هدف قرار دادن مقر سرکردگان جنایت تروریستی اهواز در شرق فرات در سوریه  که با چندین فروند موشک بالستیک زمین به زمین  بامداد دیروز صورت گرفت دارای سه پیام است که می‌توان از ابعاد مختلف آن را مورد تحلیل و بررسی قرار داد.

1. اینکه از ده‌ها و صدها طراحی خرابکارانه دشمنان تنها اندکی ـ آن‌هم متأسفانه و غیرقابل قبول ـ می‌تواند عملیاتی شود، نشان می‌دهد قدرت بازدارندگی دفاعی ایران خصوصاً در حوزه موشکی باوجود پیشرفت‌های بسیارخوب باید بیش از این‌ها پیشرفت کند و کسانی که دائماً از کافی بودن تقویت بنیه دفاعی سخن می‌گویند توجه ندارند که ایران همچنان در معرض تهدید و ترور است.

2. حمله موشکی به دیرالزور سوریه در پاسخ به عملیات داعش در تهران، حمله موشکی به کردستان عراق در پاسخ به عملیات متعدد حزب دموکرات در غرب ایران، حملات موشکی سوریه به مواضع اسرائیل در جولان سوریه در پاسخ به T4، حملات واکنشی متعدد یمنی‌ها به فرودگاه‌های امارات و عربستان و اکنون پاسخ زیر ده روز به عملیات کور و بزدلانه تروریست‌ها در اهواز، تعداد پاسخ‌های تدافعی و البته فوری ایران و سایر فعالان در جبهه مقاومت به عملیات دشمن را به رقمی رسانده است که همگان باور کرده باشند که حقیقتاً «دوران بزن و در رو تمام شده » است و بلکه بالاتر «اگر یکی بزنی ده تا می‌خوری».

 3. پاسخ دادن به جنایت عوامل گروهک الاحوازیه، در مقر تروریست‌های لانه کرده در سوریه نشان داد ریشه این تروریست ها همانند داعش به آل سعود خبیث ختم می‌شود. ارتباط و پیوند مثلث شوم طراحی سرویس‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، دلارهای نفتی عربستان و مزدوری عناصر تروریست باید بیش از این‌ها برملا شود و صدای موشک‌های نقطه زن سپاه می‌تواند توجه جهان را به این مثلث شرارت جلب نماید. 
منبع:صبح نو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *