پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

امامان جمعه باید پرچمدار فرهنگی کشور باشند

يکشنبه ۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۵
کد مطلب: 643646
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت امامان جمعه باید پرچمدار فرهنگی کشور باشند و از ظرفیت های فرهنگی منطقه برای پیشبرد اهداف و برنامه های نماز جمعه استفاده کنند.
امامان جمعه باید پرچمدار فرهنگی کشور باشند
به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط عمومی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، در ادامه بیست و دومین سفر استانی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور، اولین هم اندیشی ائمه جمعه استان البرز در هفته اول مهرماه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری ضمن قدردانی از تلاش های ائمه جمعه در عرصه های فرهنگی به جایگاه امامت جمعه در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: امامان جمعه باید پرچمدار فرهنگی کشور باشند و از ظرفیت های فرهنگی منطقه برای پیشبرد اهداف و برنامه های نماز جمعه استفاده کنند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ضمن تبیین روش مقام معظم رهبری به ویژه در شرایط التهاب اجتماعی و سیاسی، افزود: نقد متوازن و به اندازه، ارتباط بیشتر با اصناف و گروهها، توجه و خدمت رسانی به قشر ضعیف جامعه و ایجاد امید راه عبور از مشکلات کنونی می باشد و باید روش مقام معظم رهبری را ملاک عمل خود قرار دهیم.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور در ادامه با تاکید بر ضرورت تدوین نقشه راه و برنامه های راهبردی در حوزه فرهنگی افزود: تا پایان سال ۹۷، برنامه راهبردی و نقشه راه نهاد نماز جمعه طراحی و ابلاغ خواهد شد. در پایان هریک از ائمه جمعه استان، گزارشی از وضعیت فرهنگی و اقدامات انجام شده ارائه نمودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *