جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
معاون مشاوره و امور روانشناختی بهزیستی کشور خبر داد

آغاز پروژه ارتقای سلامت روانی و اجتماعی تهرانی‌ها

يکشنبه ۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب: 643541
معاون مشاوره و امور روانشناختی بهزیستی کشور از آغاز پروژه اقدامات اجتماع‌محور در سلامت روانی و اجتماعی ساکنان محلی شهر تهران به صورت آزمایشی خبر داد.
آغاز پروژه ارتقای سلامت روانی و اجتماعی تهرانی‌ها
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، بهزاد وحیدنیا از تعاملات بیشتر با شهرداری تهران در زمینه ارتقای سلامت روانی و اجتماعی مردم خبر داد و افزود: طی توافقات انجام شده بین معاونت مشاوره و امور روانشناختی مرکز توسعه سازمان بهزیستی کشور و اداره کل سلامت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران راه اندازی 354 مرکز سلامت روان محلی در سراهای محلی شهر تهران در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود:با توجه به تجارب موفق معاونت مشاوره مرکز توسعه سازمان بهزیستی کشور در پروژه اقدامات اجتماع محور محلی در ارتقای سلامت روان ساکنین محله شهری ضمن توافقی که با اداره کل سلامت شهرداری صورت گرفته است، مقرر است این تجارب در اختیار اداره کل سلامت شهرداری قرار داده شود.

بهزادنیا گفت: به همین منظور در اولین گام 44 روانشناس داوطلب از سراهای محلی مناطق 22گانه تهران به عنوان تسهیلگران محلی؛ آموزشهای ویژه اقدامات اجتماع محور در حوزه سلامت روانی – اجتماعی را دریافت می کنند و بعد از اتمام دوره کارگاههای آموزشی مذکور، هر کدام از این افراد با همکاری تیم تخصصی اقدامات اجتماع محور معاونت مشاوره سازمان بهزیستی، پروژه های محلی خود را در زمینه ارتقای سلامت ساکنان محله شهر تهران اجرا خواهند کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *