پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

"پروفسوری" که محصولات ارگانیک را سرطانزا می‌داند!

يکشنبه ۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب: 643447
در کارگاهی با موضوع مسائل ایمنی زیستی مرتبط با موجودات تغییر یافته ژنتیکی، چهره تئوری‌پرداز سرطانزا بودن محصولات ارگانیک، "پروفسور" خطاب شد!!
"پروفسوری" که محصولات ارگانیک را سرطانزا می‌داند!
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، هفته گذشته کارگاهی در دانشگاه تبریز با عنوان "کارگاه نشست مسائل ایمنی زیستی مرتبط با موجودات تغییر یافته ژنتیکی" برگزار شد که این کارگاه به محفلی برای تعریف و تمجید یکسویه از محصولات دستکاری شده ژنتیک تبدیل شد و البته "محصولات ارگانیک" توسط سران حاضر، محصولاتی مضر و عامل سرطان!

یکی از چهره‌های حاضر در این گارگاه که به‌عنوان نفر اول پروژه رهاسازی محصولات تراریخته در ایران شناخته می‌شود، "بهزاد قره‌یاضی؛ رئیس انجمن زیستی"  بود که افکار عمومی وی را در دفاع بی‌چون چرا از محصولات تراریخته و مخالفت سفت و سختش با محصولات ارگانیک می‌شناسند!

اما نکته بامزه اینکه در جدول زمانبندی این کارگاه در بخش مربوط به سخنرانان، از عنوان بامسمای "پروفسور"برای بهزاد قره‌یاضی این تئوری‌پرداز سرطان‌زا بودن محصولات ارگانیک استفاده شده بود:
ادعای این چهره در سرطانزا دانستن محصولات ارگانیک در حالیست که حتی خود وی نیز در محل کار خود اصرار عجیبی بر مصرف محصولات ارگانیک دارد!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *