جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۵

تهیه کنندگان" بنر صهیونیستی" بدام افتادند

جمعه ۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۱
کد مطلب: 643118
دادستان شیراز از دستگیری و تشکیل پرونده برای سه نفر در نتیجه اکران بنر مذموم سربازان رژیم اشغالگر قدس در یکی از میادین شیراز خبر داد.
تهیه کنندگان" بنر صهیونیستی" بدام افتادند
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، علی صالحی با بیان اینکه پس از انتشار این مطلب در فضای مجازی و توهین انجام‌شده تشکیل پرونده قضایی برای عوامل این اقدام در دستور کار قرار گرفت گفت: شب گذشته مدیر روابط عمومی نهاد متولی امر که مسئولیت مستقیم نظارت بر تبلیغات فرهنگی در شهر شیراز را بر عهده داشته است دستگیر و هم‌اکنون در بازداشت است.

وی همچنین از دستگیری دو نفر دیگر از دست‌اندرکاران طراحی بنر توهین‌آمیز مقارن با ظهر امروز خبر داد و خاطرنشان کرد: پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب شیراز با نظارت مستقیم دادستان در شعبه ویژه بازپرسی در مرحله تحقیقات اولیه است.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز تصریح کرد: تحقیقات تا روشن شدن ابعاد احتمالی پنهان موضوع ادامه خواهد داشت و با مرتکبین در چارچوب قانون و با قاطعیت برخورد خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این را بگیرید فردا یکی دیگر. مشکل اصلی این است که فضا را دولت و عده ای از رسانه ها و این گروهک های سیاسی در کشور کاری کرده اند که گستاخی در اهانت به مقدسات بالا گرفته است. فضا را آلوده کرده اند و هر ...بخودش اجازه می دهد هر غلطی خواست بکند. اگر قوه قضاییه درست برخورد می کرد نباید مجددا اتفاق می افتاد اما چون اقدامش پیشگیرانه نیست باز اتفاق می افتد. اگر وزن مجازات بالا بود جرات نمی کردند این غلطها را بخورند. می دانید نمی فهمند جنگ است و شرایط جنگی حاکم است. بیخیال مثل شرایط غیر جنگی برخورد می کنند.
Iran, Islamic Republic of
هر جا فساد و خیانت است پای برخی اصلاح طلبان در میان است
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
نمی دانم چرا ؛ هر زمان اصلاح طلبان روی کار می آیند ؛ از این نوع خطا ها ! زیاد می شود ؟!!
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
وقتی در ماه محرم ! 137 نفر براثر خوردن مشروب الکلی تقلبی ، مسموم می شوند! وقتی در ماه مجرم ! پاسور بطور علنی در خیابان فروخته می شود ! ، وقتی کتابهای ممنوعه بطور علنی در خیابان فروخته می شود ! ، وقتی قدم به قدم ؛ مغازه های فروش دخانیات و انواع لوازم آن وجود دارد ! ، وقتی بی حجابی در انظار عمومی ؛ یک ارزش می شود ! وقتی متاسفانه ! هیچ مرجعی نیست که به این امور رسیدگی کند ! و از همه زجرآورتر اینکه ؛ وقتی امربه معروف ونهی از منکر در جامعه مرده است ! اینگونه حرکات نیز امری عادی می شود !!
Iran, Islamic Republic of
وقتی در استخدام ها به جای شایسته سالاری سهمیه و این حزب اون حزب در نظر میگیرین این میشه نتیجه اش!