پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

پیش بینی مجتبی محرمی از نتیجه دربی

چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۵
کد مطلب: 642864
مجتبی محرمی، کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس پیش‌بینی کرد این تیم در دربی هشتادوهشتم تهران با نتیجه ۲ بر یک پیروز شود.
پیش بینی مجتبی محرمی از نتیجه دربی
به گزارش جهان نيوز، مجتبی محرمی در مورد دربی تهران که فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد، گفت: این بازی همیشه برای هر دو تیم مهم است و فرقی ندارد که آنها در کدام تورنمنت یا در چه شرایطی به مصاف هم بروند. هر دو تیم قطعاً دنبال برد هستند و باید دید در زمین مسابقه چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. من که امیدوارم این بازی با برد پرسپولیس همراه شود.

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که کدام تیم در بازی فردا شانس بیشتری برای برد دارد، تصریح کرد: من شانس برد پرسپولیس را بیشتر می‌دانم، چون این تیم از لحاظ فنی و روحی شرایط بهتری نسبت به استقلال دارد. البته اینکه چه اتفاقی در زمین مسابقه رخ بدهد واقعاً قابل پیش‌بینی نیست، ولی من برد پرسپولیس را با نتیجه 2 بر یک پیش‌بینی می‌کنم.

وی در مورد اینکه کدام بازیکنان از دو تیم شانس گل زدن در این مسابقه را دارند، اظهار داشت: در مورد تیم رقیب که نمی‌توانم صحبت کنیم، ولی در پرسپولیس شانس گل زدن علیپور و منشا زیاد است. آنها کاملاً آماده هستند و امیدوارم هر دو بازیکن در دربی گل بزنند و پرسپولیس برنده از زمین بیرون بیایند. از طرفی امیدوارم این بازی حاشیه‌ای نداشته باشند و هواداران دو تیم یک فوتبال قشنگ و جذاب را ببینند.

منبع: مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *