کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تروریست‌ها پاسخ محکمی می گیرند

4 مهر 1397 ساعت 22:11

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: به زودی عاملان و سردمداران حادثه تروریستی اهواز پاسخ محکم و دندان‌شکنی خواهند گرفت.


به گزارش جهان نیوز، نیروی دریایی سپاه برای دفاع از مرزهای آبی کشور دارای آمادگی و اقتدار ۱۰۰درصدی است و بخشی از این آمادگی را در آب‌های ساحلی بندر عباس روز ۳۱ شهریور به نمایش گذاشتیم.

وی افزود: حجم شناورهایی که در رژه ۳۱ شهریور در بندر عباس و تنگه هرمز به خوبی به نمایش گذاشته شد درس و پیام خوبی برای دشمن داشت. 

فرمانده نیروی دریایی سپاه بیان کرد: این آمادگی و اقتدار روز به روز در حال افزایش است و این موضوع دستور و فرمان رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا است. 

وی ادامه داد: خلیج فارس متعلق به ایران و کشورهای منطقه است و بیگانگان در آن جایی ندارند. باید با هم‌افزایی و همگرایی با کشورهای منطقه امنیت را تأمین کنیم. 

تنگسیری گفت: پیش از نیز بیان کرده‌ایم که وجود بیگانگان در منطقه ناامنی به بار می‌آورد و پیامی که روز ۳۱ شهریور به دنیا دادیم پیام آمادگی و اقتدار ایران اسلامی بود.  

فرمانده نیروی دریایی سپاه اظهار کرد: دشمنان از همین موضوع عصبانی و ناراحت هستند و این مسأله باعث شد که در اهواز دست به آن جنایت و ترور کور بزنند.
وی متذکر شد: در پروتکل نظامی هنگام رژه اسلحه‌ها خالی از فشنگ است و در این شرایط دشمن جنایت فجیعی و ناجوانمردانه مرتکب شدند.

 تنگسیری تصریح کرد: ۴۰ سال است این بزدلان می‌بینند که با این ترورهای کور نمی‌توانند خللی در حرکت و سرعت ما برای رسیده به هدفی که خداوند ترسیم کرده وارد کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: ملت با آن اجتماع عظیم در مراسم تشییع شهدای این حادثه پاسخ دشمنان را دادند و به زودی در میادین مناسب پاسخ محکمی به آنها خواهیم داد اجازه نمی‌دهیم این موضوع مشمول گذر زمان شود.

وی در پایان اضافه کرد: سردمداران و برخی کشورهای عربی حامی عاملان حادثه تروریستی اهواز بدانند روزی همین‌ها به سراغ آنها خواهند آمد.

منبع: مهر


کد مطلب: 642861

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/642861/تروریست-ها-پاسخ-محکمی-می-گیرند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com