پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۴
۱۱

قیمت ویزای اربعین ۹۷ اعلام شد/ ۳۷۷ هزار و ۷۰۰ تومان!

چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۳
کد مطلب: 642850
مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت قیمت نهایی ویزای اربعین حسینی ۹۷ را اعلام کرد.
قیمت ویزای اربعین ۹۷ اعلام شد/ ۳۷۷ هزار و ۷۰۰ تومان!
به گزارش جهان نيوز، مرتضی آقایی مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت در گفتگو فارس با اشاره به هزینه ویزای اربعین امسال، گفت: امسال به دلیل نوسانات نرخ ارز و بالا رفتن قیمت دلار هزینه سفر به عتبات افزایش یافت و با وجود تلاش‌های ما برای لغو روادید اربعین، طرف عراقی با این امر موافقت نکرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امسال برای نخستین‌بار هزینه ویزای اربعین بر اساس یورو یا دینار محاسبه می‌شود که البته زائران باید مبلغ نهایی را به ریال پرداخت کنند، خاطر نشان کرد: قیمت ویزای اربعین حسینی با احتساب پوشش بیمه زائران امروز ۳۷۷ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام شده است که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با بانک مرکزی، هزینه ویزای اربعین از ارز تبادلی یا همان ثانویه حدود ۸ هزار تومانی تأمین می‌شود.

سال گذشته هزینه ویزای اربعین ۴۰ دلار بود که زائران باید برای دریافت ویزای اربعین این مبلغ را به دلار به سفارت عراق می‌دادند که امسال این روند تغییر کرده است. بر همین اساس امسال زائران می‌توانند با مراجعه به یکی از ۲ هزار و ۵۰۰ دفتر تحت پوشش سازمان حج و زیارت مراجعه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
پس کی جواب گوی نرخ دینار ویورو ودلار اونور مرزه
Iran, Islamic Republic of
چقدر بالا، مردم این هزینه را ندارند و احتمالا بدون ویزا به مرزها هجوم می آورند
Iran, Islamic Republic of
مردم باید هزینه عدم رایزنی ها دولت برای لغو ویزا را بدهند؛ چه طور عراقی ها بدون ویزا می تانند به مشهد بیایند ما نمی توانیم به کربلا برویم؟
Iran, Islamic Republic of
داداش شانااژ نکن...اونا هم ویزا میگیرن...نمیدونی مفت حرف نزن
حزب بعث
Iran, Islamic Republic of
بيخود توهين نكن اخوي! فكر كنم تو يك عراقي هستي كه اين كامنت را گذاشتي.خودم در مشهد پرسيدم گفتند عراق ها بدون ويزا مي آيند.
Iran, Islamic Republic of
نه خیر با ویزا میان
حامد
Iran, Islamic Republic of
...
Oman
به نظرم دولت عراق را مجبور کنند هزینه ی ویزا را در ایران به تومان دریافت کند. یک کانال هم باز کنند که عراق بتواند با این پول های ایرانی دریافتی، از خودمان خرید داشته باشد
France
تمامی تلاشهاشون را برای از بین بردن تجمع بزرگ شیعه...
Iran, Islamic Republic of
علی برکت الله
روحانی مچکریم تا1400
عادل
Iran, Islamic Republic of
من تا چند روز پیش عراق بودم اونجا پول ایرانی قبول نمی کنن و با توجه به این که ارزش پول ما در مقابل دینار عراق به شدت افت کرده مسئولان باید کاملا مردم را توجیه کنند که حداقل برای حمل ونقل دینار باید داشته باشند وگرنه تو کشور غریب به دردسر میفتند.ما پارسال اربعین از مرز تا نجف حدود 20هزار دینار عراقی پرداختیم که به پول ما حدودا 70 تومن میشد با قیمت امروز از 250 تومن بیشتر میشه این فقط مسیر رفته.