کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کلاهبرداری ۲۴۵ میلیاردی از شهروندان تهرانی

4 مهر 1397 ساعت 16:05

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری کلاهبردار فراری خبر داد که پس از دریافت بیش از 245 میلیارد تومان متواری شده بود.


 

به گزارش جهان نیوز به نقل از فارس، سردار علیرضا لطفی با اعلام خبر فوق اظهار داشت: پرونده ای از اواخر شهریور ماه سال جاری به اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که در آن صاحب یک طلافروشی در منطقه تهرانپارس - خیابان فرجام پس از دریافت بیش از 245 میلیارد تومان از بیش از 4000 نفر از شهروندان، متواری شده بود.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: در تحقیقات از مالباختگان مشخص شد که متهم پرونده به بهانه سرمایه گذاری و پرداخت سود ماهیانه اقدام به دریافت پول از مالباختگان کرده و در مجموع با تحصیل بیش از 245 میلیارد تومان متواری شده است.

وی ادامه داد:مالباختگان مبالغ مختلفی را به متهم پرداخته کرده بگونه ای که حتی مالباخته ای در شکایت خود عنوان داشته است که به واسطه اطمینانی که به متهم داشته بیش از 4 میلیارد تومان پول به وی پرداخت کرده است!!!

سردار لطفی اعلام کرد: اقدامات ویژه پلیسی جهت دستگیری این متهم انجام شد و سرانجام متهم پرونده در مورخه سوم مهرماه 1397 دستگیر و به اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد:در حال حاضر قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.


کد مطلب: 642840

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/642840/کلاهبرداری-۲۴۵-میلیاردی-شهروندان-تهرانی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com