سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

فرمانده سپاه: ما هم دیشب به ترامپ خندیدیم

چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب: 642794
فرمانده سپاه گفت: امروز آمریکا نماد ستم در همه عالم است و مظلومان و آزادیخواهان جهان در حال متحد شدن علیه آمریکا هستند.
فرمانده سپاه: ما هم دیشب به ترامپ خندیدیم
به گزارش جهان نيوز، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه جشنواره سلمان فارسی، با اشاره به اظهارات سخیف و نامتعارف شب گذشته ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل اظهار کرد: بذر آشوب، مرگ و ویرانی را شما و دولتهای مرتجع طرفدار شما در منطقه می پراکنید. جنایت های مستقیم و غیر مستقیم آمریکا و دولت های حامی نظام سلطه، در فلسطین، سوریه و عراق و ایران هرگز از یاد مردم مسلمان و غیر مسلمان این کشورها نخواهد رفت.

وی افزود: مردم انقلابی و آزادی‌خواه یمن هر روز شاهد تکرار این جنایت‌ها و به خاک و خون کشیده شدن مردان، زنان و کودکان مظلوم و بی گناه خود هستند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه شب گذشته در سازمان ملل، حضار به سخنان سخیف شما خندیدند، تصریح کرد: شما خنده های آنها را دیدید و شنیدید. پیام این تمسخر، فروریختن پوشالی شما و انزوای بیشتر آمریکاست و این یک رسوایی بزرگ سیاسی بود.

سرلشکر جعفری تاکید کرد:  مطمئن باشید مردم ایران و منطقه، به این اظهارات سراسر دروغ و مضحک شما نیز می خندند، لکن صدای خنده های آنان را از راه دور نمی شنوید.
وی با تاکید بر اینکه امروز آمریکا نماد ستم در همه عالم است و مظلومان و آزادیخواهان جهان در حال متحد شدن علیه آمریکا هستند، خاطرنشان کرد: شما در حال کوچک شدن هستید و اگر این مسیر را ادامه دهید مطمئن باشید جهان با زوال زودهنگام آمریکا روبرو خواهد شد.

فرمانده کل سپاه در پایان با خطاب قرار دادن رییس جمهور امریکا گفت: آقای ترامپ مردم ایران اطمینان دارند که ادعای درخواست ملاقات رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران از شما هم یک دروغ بزرگ مثل دیگر دروغ های شماست و بدانید تا زمانی که ظلم و بیدادگری نظام سلطه با رهبری و هدایت نظام امپریالیستی شما ادامه دارد، رویه ایران و اکثریت قاطع مردم ایران تغییری نخواهد کرد، چون یکی از مولفه های عمده فرهنگ هر ایرانی، اقتدار همراه با ظلم ستیزی است.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *