سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۱۲

رادان: لحظه‌شماری می‌کنیم دشمن نفهمی کند

چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب: 642793
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا گفت: امروز رهبر معظم انقلاب، مسئولان و مردم از ما می‌خواهند که با توطئه‌گر مماشاتی نداشته باشیم، بیش از هر روز دیگری آماده هستیم و لحظه‌شماری می‌کنیم اگر دشمن نفهمی کرد، با اقتدار جواب آن را بدهیم.
رادان: لحظه‌شماری می‌کنیم  دشمن نفهمی کند
به گزارش جهان نيوز، سردار احمدرضا رادان صبح امروز در تجمع بزرگ عاشورائیان یگان ویژه ناجا در مرکز فرماندهی یگانهای ویژه این نیرو ضمن تسلیت به خانواده‌های شهدای حادثه تروریستی اهواز اظهار کرد: در هیچ مأموریتی نبوده که نیروی انتظامی بدون کمک و اتکا به مردم موفق شود، نیروی انتظامی در کنار مردم در عملیات‌های سخت و نرم به موفقیت رسیده است.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا خاطرنشان کرد: نیروهای مردمی آماده هستند در هر توطئه‌ای ورود پیدا کرده و خطر را برطرف کنند، در زمان جنگ تحمیلی تحلیلگران ناجا نیز احساس داشتند اگر به جمهوری اسلامی ایران حمله کنند، می‌توانند در عرض یک ماه در تهران جلسه داشته باشند، امروز نیز رگه‌های نادانی در برخی افراد دیده می‌شود که آن زمان رگه‌ نادانی داشتند.

وی تصریح کرد: بعد از جنگ تحمیلی دشمنان اقرار کردند که جنگ با جمهوری اسلامی کار اشتباهی بود، در شرایطی جنگ به پایان رسید که اقتدار، آمادگی و امکانات ما از روز اول جنگ بیشتر بود، کشوری که در روز اول جنگ نارنجک دستی نداشت، اکنون موشک‌های آن در مصافت‌های چند صد کیلومتری غرش می‌کنند، دشمنان باید بدانند که تنها فهم بین آنها نفهمی‌شان است، باید بدانند در برابر هر توطئه‌ای جواب دندان‌شکن تحمیل آنها خواهد شد. 

رادان متذکر شد: من به آقایی که ارباب توطئه است، یادآور می‌شوم صحنه اشک ریختن سربازانش را که توسط سربازان دلاور ما به اسارت درآمده بودند، به یاد آورد؛ صحنه در هم کوبیده شدن ساختمان حزبی آنها که توسط غرش موشک‌های ما در هم ریخت، به یاد بیاورد، چگونه توطئه فتنه‌گران در فتنه 88 از هم پاشید، دشمن اگر درصدد توطئه‌ای است باید بداند یک برگ دیگر به پشیمانی آنها اضافه می‌شود.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا افزود: امروز سه ضلع مردم، دولت و نیروهای مسلح باید بیش از پیش کنار هم باشند که توطئه‌ها در ریشه خشک شود، امروز رهبر انقلاب‌، مسئولان و مردم از ما می‌خواهند با توطئه‌گر مماشاتی نداشته باشیم، اگر توطئه‌ای نیز در پیش باشد، درهم کوبیده می‌شود.

رادان با بیان اینکه امروز نیروهای نظامی و مردم بیش از هر زمان دیگری آماده هستند، یادآور شد: لحظه‌شماری می‌کنیم اگر دشمن نفهمی کرد با اقتدار جواب آن را بدهیم؛ نیروهای یگان ویژه و مردم توطئه فتنه‌گران در فتنه 88 و دی‌ ماه 96 را در هم پیچیدند.
وی با بیان اینکه نیروهای مسلح در خدمت دولت محترم هستند تا از توطئه‌های اقتصادی با سلامت عبور کنیم، گفت: دشمنان در حادثه‌ تروریستی که در اهواز به وجود آمد پاسخ سخت خواهند گرفت، همان پاسخی که توسط غرش موشک‌ها در توطئه‌گاه آنها داده شد، دشمنان منتظر پاسخ جمهوری اسلامی باشند.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
لطفا شعار ندهید
Iran, Islamic Republic of
شعار می دهیم و به موقعش بهش عمل می کنیم
Iran, Islamic Republic of
شعار توام با عمله
اگر نیروی انتظامی از گذشته تا کنونی قاطعانه و مدبرانه عمل نمی کرد الآن ...
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزيزي كه منفي زديد!!!
ما همانهايي هستيم كه مي رويم از اهل بيت دفاع مي كنيم و تو سوراخ موش قايم نميشيم. فكر مي كنم شما تو اين مملكت زندگي نمي كنيد؟!!! و در جنگ تحميلي نبوديد؟!! كه جوانان غيور ما چه رشادت ها كردند.
ما شروع كننده جنگ نيستيم ورگرنه كشور عربي در كار نبود!!!
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا تا زمانیکه حمله نظامی به منافع آمریکا صورت نگیرد , دلار پائین نخواهد آمد..
Iran, Islamic Republic of
مثلا چکار می کنی ؟ فکر کردی آنها هم مثل ملت مظلوم هستند و هیچ سلاحی ندارند
Iran, Islamic Republic of
نترس آبجی آمریکایی ها تو فیلم هشون ابرقهرمانند نه تو میدان جنگ
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
انشاء الله پاسخ دندان شکنی به دشمن خواهیم داد.
صبر نیروهای مسلح ما هدفمند و هوشمندانه است.
احسن به دلاوری چون سردار رادان.
Iran, Islamic Republic of
درود سردار
Iran, Islamic Republic of
حال اسرائیل راگرفته ایدحال داعش راگرفته ایدحال گروهک کومله راگرفته ایدهدف موشک بعدی ؟سرداریک
درسی به بعضی کشورهای حاشیه ای بدهید
Iran, Islamic Republic of
من مطالب سردار سلامی و افرادی مثل این سرداررا خوانده ام اما تاثیری بر من وامثال مثل من نداشت زیرا در علوم روانکاوی و روانشناختی به این موضوع توجه شده تنبیه زمانی در جامعه اثربخش است که شخص متخلف که از حقوق به رسمیت شناخته شده اجتماعی به هر انگیزه ایی تخطی نماید درهمان زمان توامان پاسخ تنبیهی بگیرد که اثرگذار و مایه عبرت دیگران شود اما صرفا " حلق وگلوی خود را پاره کردن کافی بمقصود نیست آنگاه که بتوانیداستقامت مردم خود را با آماده ترین نیرو در کشور همراه کنید موفق هستید . معلوم شد که تا ۱۲ دقیقه هیچ شلیک دیده نشده است ایکاش من آنجا بودم باورکنید سرنیزه ایی پیدا میکرد م وبه هر ترتیبی بود با تمسک به اصل غافل گیری انها را از پای در میاوردم که شاهد مظلومیت وازدست رفتن آنها نباشیم .
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه درکلیه کلیپهایی که تاکنون منتشر شده به موضوعی توجه نشده : ظاهرا"این تعداد قربانی ومجروح ، حاکی از آن است اشخاصی پیدا نشده اند بجای خاموش کردن صدای رگبارتروریستها، مشغول تامین پناهگاهی برای مردم هستند. یعنی انها آتش میکنندوافراد روی زمین میافتند سپس شما مشغول نجات هستید. بجای این فرصتهای از دست رفته، تعدادبسیاری کمی از این افراد خود را مردانه مهیای رودرویی با این چها ر ویا پنج علف بچه میکردند و از چند طرف در زمان انی اتش انها راخاموش میکردند . اما گذشت و داعش که شکست منطقه ایی اوحتمی وبه زباله دان تاریخی پیوسته ادعا کند خلاف آن چیزی که نیروهای امنیتی ایران ادعا میکنند امنیت بسیار شکننده دارند درست مطلبی که امریکائیها در موضعی همسان دقیقا"به همین نکته اشاره کردند . گاهی باید در قضاوتها سخنی را باید از زبان دشمنی شنید که به خون در گلوی ما تشنه است اما ما پاسخی از شماها ندیدیم . واگذاری امنیت تجارت ویا اصل ۴۴ نیست که بمردم بسپارید !!!