جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

تذکر به رئیس‌جمهور درباره افزایش حقوق کارگران

چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب: 642781
عضو هیئت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی را قرائت کرد.
تذکر به رئیس‌جمهور درباره افزایش حقوق کارگران
به گزارش جهان نيوز، علی اصغر یوسف‌نژاد، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، امروز (چهارشنبه 4 مهر) در جلسه علنی قوه مقننه، تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس‌جمهور و مسئولان اجرایی را قرائت کرد.

تذکرات کتبی نمایندگان به شرح زیر است:
** قاضی‌پور و محجوب نمایندگان ارومیه و تهران به رئیس‌جمهور، با توجه به افزایش قیمت‌ها، ضرورت تصمیم‌گیری جدید برای افزایش دستمزدهای کارگران، کارمندان و بازنشستگان.

** قاضی‌پور و محجوب به وزیرجهاد کشاورزی، تسریع در پرداخت پول گندمکاران.
** حسن‌پور بیگلری و محمودی نمایندگان سیرجان و شهرضا به وزیر صنعت، معدن و تجارت، اعزام هیئتی فوری جهت رسیدگی به وضعیت فعالان صنعت حمل و نقل شهرستان‌های سیرجان و شهرضا.

** نیازآذری نماینده بابل به راه و شهرسازی، تسریع در اجرای پروژه‌های مصوب در در حوزه اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در شهرستان بابل.

** قمی نماینده پاکدشت به سرپرست وزارت اقتصاد و دارایی، بانکها با تولیدکنندگان و استمحال برای وام‌های برای وام آنها همراهی لازم را بنمایند.

** قمی نماینده پاکدشت به وزیر راه و شهرسازی، تسریع در تکمیل کمربندی پاکدشت.


**تذکر: نوروزی نماینده رباط کریم به رئیس جمهور، واگذاری بدوه توجیح پالایشگاه کرمانشاه بدون کارشناسی و عدم واگذاری آن به تعاونی‌های منطقه بر چه اساس انجام می‌شود.

** نوروزی نماینده رباط کریم به وزیر کشور، چرا فرودگاه امام‌خمینی(ره) که بر روی اراضی رباط کریم بنا شده و داخل شهر رباط کریم است به این شهر ملحق نمی‌شود.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
باز نری حقوق مدیران و نمایندگان و وزرا را چند برابر کنی!!!!
اونهایی که الان زیر5 تومان حکمشونه دارند له میشوند.
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
درجایی شنیده شده که روحانی به مجلس گفته برای استیضاح وزرای صمت وراه دست نگهدارن !!!وای برمجلس ما