چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
رئیس جمهوری اتریش:

ترامپ فکر جنگ علیه ایران را از سر بیرون کند

چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب: 642758
​رئیس جمهوری اتریش در واکنش به اظهارات شب گذشته همتای آمریکایی خود در مجمع عمومی سازمان ملل درباره ایران تاکید کرد که ترامپ باید فکر جنگ علیه ایران را فراموش کند.
ترامپ فکر جنگ علیه ایران را از سر بیرون کند
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، خبرگزاری اتریش اعلام کرد: «الکساندر فان در بلن» رئیس جمهوری اتریش با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به سخنان ضد ایرانی شب گذشته «دونالد ترامپ» همتای آمریکایی خود در صحن مجمع عمومی سازمان ملل اظهار داشت: مواضع ترامپ علیه ایران بسیار نگران کننده به نظر می رسد. 

وی در ادامه افزود: شواهد نشان می دهد که ترامپ در صدد رویایی با ایران بوده و بعضا بوی جنگ می آید.

رئیس جمهوری اتریش با انتقاد از سیاست جنگ طلبانه ترامپ خاطر نشان کرد: شرایط جامعه جهانی به هیچ وجه بروز یک جنگ را نمی پذیرد. از ترامپ می خواهم که فکر جنگ علیه ایران را از سر بیرون کند. 

گفتنی است شب گذشته ترامپ در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل مدعی شد: رهبران ایران به دنبال مرگ و نابودی هستند؛ به حاکمیت کشورها احترام نمی گذارند؛ آنها می خواهند آشوب را به خاورمیانه گسترش دهند. مردم ایران ناراحتند که دولت آن ها بخش زیادی از اقتصاد را برعهده گرفته اند تا در منطقه به جنگ بپردازند. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *