کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مصباحی مقدم:

لغزش‌های مرحوم هاشمی را آنقدر بزرگ نکنیم/ مجلس فعلی علاج ندارد؛ مردم چشم‌بسته عمل نکنند

4 مهر 1397 ساعت 9:33

علاج آن این است که مردم در انتخاباتشان چشم و گوش بسته عمل نکنند که اگر کسی مردم را بسیج کرد که به فلان افراد رای بدهید چشم و گوش بسته تصمیم نگیرند.


به گزارش جهان نیوز، غلامرضا مصباحی مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده ادوار مجلس در گفتگو با ایلنا پیرامون عمکلرد مجلس دهم گفته است: قضاوت عمومی مردم برای نمایندگان کفایت می‌کند، خودشان هم قضاوت‌هایی دارند که قضاوت‌های خودشان هم برای خودشان کفایت می‌کند. اتفاقی افتاده که مجلسی روی کار آمده و الان هم مشغول فعالیت است و اگر  بنده بخواهم بگویم مجلس چه کند معنایی ندارد؛ چرا که مجلس باید یک چنین توانایی کارشناسی و تصمیم‌گیری را از درون خود داشته باشد. اگر مجلس از نظر کارشناسی ضعیف شکل گرفته این را نمی‌شود علاج و حل کرد. علاج آن این است که مردم در انتخاباتشان چشم و گوش بسته عمل نکنند که اگر کسی مردم را بسیج کرد که به فلان افراد رای بدهید چشم و گوش بسته تصمیم نگیرند. الان هم باید حاصل تصمیم خود را به چشم خود مشاهده کنند و در هر بار که انتخاباتی صورت می‌گیرد با چشم باز عمل کنند.

وی همچنین در بخش دیگری از گفتگو با بیان اینکه نباید لغزش های مرحوم هاشمی را بزرگ کرد گفت:  اگر بخواهیم یک شخصیتی مثل آقای هاشمی را ارزیابی کنیم باید بگوییم یک شخصیت فوق‌العاده تاثیرگذار و از خودگذشته و ایثارگر و خودباخته برای نظام و جمهوری اسلامی و برای مردم بود. او همچنین یار رهبری در زمان امام و هم پس از رحلت امام بود؛ اما ایشان حتما لغزش‌هایی هم داشت که نباید لغزش‌های او را آنقدر بزرگ کرد که خدماتش تحت‌الشعاع قرار بگیرد و من از این جهت گفتم کسانی که به آیت‌الله هاشمی اهانت کردند حالا که او به رحمت خدا رفته توبه کنند.


کد مطلب: 642673

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/642673/لغزش-های-مرحوم-هاشمی-آنقدر-بزرگ-نکنیم-مجلس-فعلی-علاج-ندارد-مردم-چشم-بسته-عمل-نکنند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com