کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ابهام در فروش الکترونیکی بلیت‌های دربی ۸۸

4 مهر 1397 ساعت 8:57

در حالی که سرپرست مجموعه آزادی اعلام کرد با توجه به تصمیم شورای تامین، تمام بلیت‌های دربی به صورت الکترونیکی فروخته می‌شود اما در سایت بلیت فروشی تنها ۵۰ درصد از ظرفیت طبقه دوم ورزشگاه آزادی برای بلیت‌فروشی الکترونیکی در نظر گرفته شده است.


به گزارش جهان نیوز، دربی ۸۸ بین دو تیم استقلال و پرسپولیس، پنج‌شنبه (۵ مهر) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. ابتدا قرار بود قانون ۱۰-۹۰ در این دیدار اجرا شود اما پس از برگزاری جلسه شورای تامین، تصمیم بر این شد که همانند دربی‌های گذشته، بلیت‌فروشی به صورت ۵۰-۵۰ بین تماشاگران پرسپولیس و استقلال انجام شود. طبق اعلام نیکوخصال، سرپرست مجموعه ورزشی آزادی، با تصمیم شورای تامین تمام بلیت‌های دربی ۸۸ به صورت الکترونیکی فروخته می‌شود تا هیچ بلیتی در روز بازی فروخته نشود.

با این حال با ورود به سایت بلیت‌فروشی، در بخش اطلاعیه‌های مربوط به داربی ۸۸ اعلام شده که «مطابق با نظر شورای محترم تامین استان تهران ۱۰٪ از ظرفیت طبقه پایین و ۵۰٪ از ظرفیت طبقه دوم ورزشگاه آزادی برای مسابقه دربی ۸۸ به صورت اینترنتی فروخته خواهد شد.»
 

اطلاعیه سایت بلیت‌فروشی دربی مغایر با صحبت‌های مدیر مجموعه ورزشی آزادی است و به نظر می‌رسد که ۵۰ درصد بلیت‌های طبقه دوم در روز بازی در محل ورزشگاه آزادی فروخته خواهد شد.

البته با توجه به اینکه در تمامی دربی‌ها نیروهای برقراری امنیت بین هواداران استقلال و پرسپولیس می‌نشینند تا این دو گروه را از هم جدا کنند، در نتیجه فروش تمام ۷۸ هزار بلیت ورزشگاه آزادی نیز غیرممکن است.

منبع: کیهان


کد مطلب: 642639

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/642639/ابهام-فروش-الکترونیکی-بلیت-های-دربی-۸۸

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com