کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آمریکایی‌ها تنهاتر شده‌اند

4 مهر 1397 ساعت 8:12

تنهایی در میان مردم آمریکا رو به افزایش است و هیچ یک از گروه‌های سنی در برابر آن مصون نیستند.


به گزارش جهان نیوز به نقل از ایسنا، پیش‌تر تحقیقی انجام گرفته بود که نشان ‌می‌داد افراد ۱۸ تا ۲۲ ساله بیش از دیگر گروه‌های سنی در آمریکا احساس تنهایی را تجربه می‌کنند اما نتایج مطالعات جدید حاکیست در این کشور آمار بزرگسالان مسن‌تری که تنها هستند نیز بالاست.

طبق گزارش جدیدی که از سوی موسسه AARP در آمریکا منتشر شده بیش از یک سوم از بزرگسالان بالای ۴۵ سال در این کشور تنها هستند. در این بررسی بیش از ۳۰۰۰ بزرگسال به پرسش‌هایی که به منظور ارزیابی روابط اجتماعی و احساس تنهایی آماده شده بود، پاسخ دادند. همچنین پرسش‌هایی در مورد وضعیت سلامت، سبک زندگی، جایگاه اجتماعی-اقتصادی، ارتباطات اجتماعی و موارد دیگر مطرح شد.

در این گزارش آمده است افرادی که به لحاظ تعاملات رو در رو تنها هستند و از ارتباطات اجتماعی محدودی برخوردارند، بیشتر دچار احساس تنهایی می‌شوند. درحالیکه افرادی که در گروه‌های اجتماعی متنوع و گسترده فعالیت دارند، اغلب با دوستان،‌ همسایه‌ها و اعضای خانواده در تماس هستند و همچنین افرادی که ازدواج کرده‌اند، کمتر دچار احساس تنهایی می‌شوند.

به نوشته روزنامه تایم، همچنین سلامت جسمی و روانی با کاهش سطح احساس تنهایی مرتبط است زیرا احساس تنهایی و انزوای اجتماعی با طیف وسیعی از مشکلاتِ مرتبط با سلامت از قبیل مصرف مواد مخدر و بیماری‌های قلبی مرتبط هستند.

علاوه بر این، بالاتر بودن سطح تحصیلات توام با داشتنِ درآمد خوب که از فاکتورهای تاثیرگذار در برخورداری از وضعیت خوب سلامتی به حساب می آیند، باعث می‌شود فرد کمتر دچار احساس تنهایی شود.
 


کد مطلب: 642607

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/642607/آمریکایی-ها-تنهاتر-شده-اند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com