جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۳

نام نویسی صدور روادید زائران اربعین از چهارشنبه

سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۰
کد مطلب: 642593
دبیر ستاد اربعین حسینی اعلام کرد ۲۴ دفتر ثابت و موقت در کشور از فردا نام نویسی صدور روادید زائران اربعین را آغاز می‌کنند.
نام نویسی صدور روادید زائران اربعین از چهارشنبه
به گزارش جهان نيوز، دبیر ستاد اربعین حسینی اعلام کرد ۲۴ دفتر ثابت و موقت در کشور از فردا نام نویسی صدور روادید زائران اربعین را آغاز می‌کنند.

شهریار حیدری با بیان این مطلب افزود: با احتساب چهار کنسولگری عراق در استان های خراسان، کرمانشاه، خوزستان و تهران، ۲۰ دفتر موقت در نقاط مختلف کشور متناسب با جمعیت و جغرافیای آن مناطق از فردا آماده صدور روادید برای زائرین اربعین حسینی هستند.

وی اضافه کرد: این تعداد نسبت به سال گذشته که ۱۲ دفتر بود صد درصد افزایش یافته و به ۲۴ دفتر رسیده است.

حیدری درباره هزینه سفر اربعین هم گفت: هزینه سفر اربعین را سازمان حج و زیارت برآورد کرده که شامل روادید، کارگزاران، بیمه و درمان است که شهروندان و زائران می توانند با مراجعه به سامانه سماح آن را ملاحظه کنند.

مدیر کل امور مرزی وزارت کشور افزود: زائران اربعین حسینی می توانند از مرزهای زمینی مهران، شلمچه و چزابه و مرزهای هوایی مشهد، تهران به سمت نجف و بغداد و همچنین از مرز دریایی شلمچه به عتبات عالیات مشرف شوند.

حیدری تصریح کرد: هم اکنون در مرز خسروی هم یک هیات عراقی در حال بررسی مسائل امنیتی هستند و بعد از اعلام وضعیت در صورت تامین امنیت، این مرز هم برای زائران باز خواهد شد.

منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجيد
Iran, Islamic Republic of
زحمت كشيدن و با دلار 20 تومن بايد ويزا تهيه كنيم.
اون وقت ويزاي بعضي كشورها رو حذف مي كنند!!!!
Iran, Islamic Republic of
داداش هزينه ويزا رو كشور مقصد لغو ميكنه، نه كشور مبدا.
سدرا مصاحب
Iran, Islamic Republic of
انقدر هزینه سفر به کربلا در مراسم اربعین بالا رفته که حتی از اعلام و رسانه ای کردن آن خودداری می کنند!!!!!!!!!!!!!!!!!