جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تصمیم جدید مجلس برای دانشگاه پیام نور

سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۴
کد مطلب: 642583
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس جلسه امروز این کمیسیون را تشریح کرد.
تصمیم جدید مجلس برای دانشگاه پیام نور
به گزارش جهان نيوز، میرحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلسشورای اسلامی با اشاره به نشست عصر امروز  این کمیسیون گفت: این نشست با حضور رؤسای دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای و پیام نور برگزار شد.

وی با بیان اینکه در جلسه امروز رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای گزارشی از عملکرد این دانشگاه به اعضای کمیسیون ارائه کرد، افزود:آقای صالحی در این جلسه نمونه‌های از اشتغالزایی و کارآفرینی برای دانشجویان این دانشگاه را ذکر کرد.

نماینده مردم گرمی در مجلس تصریح کرد: رئیس دانشگاه‌ فنی و حرفه‌ای همچنین گلایه‌ای درباره بودجه و همچنین نحوه جذب دانشجو در این دانشگاه مطرح کرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه در بخش دیگر جلسه امروز این کمیسیون رئیس دانشگاه پیام‌ نور گزارشی از عملکرد این دانشگاه ارائه کرد، ادامه داد: در این جلسه رئیس دانشگاه پیام نور اعلام کرد این دانشگاه آمادگی این را دارد تا دانشجویانی که در خارج از کشور در حال تحصیل هستند را جذب کند و آنها می‌توانند به این دانشگاه منتقل شوند.

میرزاده با بیان اینکه برخی از نمایندگان نیز به منطقه‌ای شدن دانشگاه پیام‌نور اعتراضاتی داشتند، اظهار داشت: مقرر شد تا دانشگاه پیام نور بررسی در این زمینه داشته باشد و سپس گزارشی را به کمیسیون ارائه کند.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *