پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

مواضع ارتش عربستان در جیزان گلوله باران شد

سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۹
کد مطلب: 642569
حملات توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی یمن به مواضع نظامیان سعودی در جیزان و دفع یورش ارتش عربستان در استان حجه از مهمترین اخبار امنیتی یمن است.
مواضع ارتش عربستان در جیزان گلوله باران شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از المسیره، منابع یمنی از حملات توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی یمن به مواضع نظامیان سعودی در جبل الدود در جیزان خبر دادند.

این منابع اعلام کردند: مواضع نظامیان سعودی و مزدوران آنها در شرق و جنوب جبل الدود از سوی توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن گلوله باران شد که بر اثر آن خسارات و تلفاتی به نظامیان سعودی وارد شد.

همچنین تک تیراندازان یمنی نیز در این جبهه نظامیان سعودی را هدف قرار دادند.

ارتش و کمیته های مردمی یمن همچنین امروز یورش ارتش عربستان در عسیر را که با حمایت هوایی انجام شده بود، ناکام گذاشتند.

یک منبع نظامی یمنی همچنین از عملیات ارتش و کمیته های مردمی یمن ضد مزدوران ائتلاف سعودی-امریکایی در جبهه های حجه، مارب و تعز خبر داد و اعلام کرد: نیروهای یمنی یورش مزدوران را در منطقه حیران در شمال استان حجه دفع کردند و شماری از مزدوران را به هلاکت رساندند و برخی دیگر را زخمی کردند.

در استان مارب نیز ارتش و کمیته های مردمی یمن مواضع مزدوران را در منطقه المخدره در صرواح هدف قرار دادند که بر اثر آن شماری از مزدوران کشته و زخمی شدند.

همچنین در استان تعز بر اثر انفجار سه بمب شماری کشته و زخمی شدند.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *