چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۳
۲

واکنش روحانی به توئیت محبت آمیز ترامپ

سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۵
کد مطلب: 642564
به گزارش جهان نيوز، «کریستین امان‌پور» مجری سی‌ان‌ان از روحانی دقایقی پس از توییت رییس‌جمهور آمریکا پرسید: امروز ترامپ در توییتی شما را مردی دوست‌داشتنی خوانده و دوباره از ملاقات گفته است. نظر شما چیست؟

روحانی در پاسخ امان پور گفت: به جای حرف، صداقت و جدیت لازم است. او دو سال پیگیر دیدار است. این ملاقات باید زمانی انجام شود که واقعا به نفع دو ملت و دو کشور باشد.

اما دقایقی بعد از این مصاحبه ترامپ در موضعی کاملا متضاد با توییتش گفت: ایران باید رویه‌اش را تغییر دهد تا من با آن‌ها دیدار کنم. آن‌ها می‌خواستند، اما تا رویه خود را تغییر ندهد، با آن‌ها دیدار نمی‌کنم. آن‌ها چاره‌ای جز این نخواهند داشت. ایران بسیار بد رفتار کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
گفت: ایران باید رویه‌اش را تغییر دهد تا من با آن‌ها دیدار کنم. آن‌ها می‌خواستند، اما تا رویه خود را تغییر ندهد، با آن‌ها دیدار نمی‌کنم. آن‌ها چاره‌ای جز این نخواهند داشت......
با سابقه برجام که هرچی امریکائیها گفتند ،اخرش راست دراومد.اینجا هم .......
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
با کمال تاسف باید گفت : ما حقایق مذاکرات برجام را در طول مذاکرات و بعد از آن ؛ فقط از زبان آمریکایی ها شنیدیم ! و مذاکره کنندگان ما ؛ مردم و حتی نمایندگان مجلس را هم نامحرم می دانند و حقایق را نمی گویند !!