جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۶۰
۴۷
لفاظی‌ رئیس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل:

ارتش آمریکا از هر زمان دیگری قوی‌تر شده/ ایران دنبال خونریزی و خشونت است!/ دنبال صفر کردن صادرات نفتشان هستیم/ نمی گذاریم آنها که مرگ بر آمریکا می گویند سلاح هسته‌ای داشته باشند

سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۶
کد مطلب: 642557
رئیس جمهور آمریکا گفت: بودجه نظامی خود را به یک رکورد جدید رساندیم. نیروی نظامی ما از هر زمانی دیگر قوی‌تر شده است.
ارتش آمریکا از هر زمان دیگری قوی‌تر شده/ ایران دنبال خونریزی و خشونت است!/ دنبال صفر کردن صادرات نفتشان هستیم/ نمی گذاریم آنها که مرگ بر آمریکا می گویند سلاح هسته‌ای داشته باشند
به گزارش جهان نيوز، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا با حضور در مجمع عمومی سازمان ملل، به تشریح مسائل اصلی مدنظر دولت تحت کنترلش پرداخت.

ترامپ در سخنانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل با تشریح آنچه دستاورهای اقتصادی دولتش خواند، گفت: «چهار میلیون شغل جدید از جمله نیم میلیون شغل تولیدی را ایجاد کردیم، بزرگترین معافیت‌های مالیاتی در آمریکا را برقرار کردیم. بودجه نظامی خود را به یک رکورد جدید رساندیم. نیروی نظامی ما از هر زمانی دیگر قوی‌تر شده است، آمریکا از زمانی که من رئیس جمهوری آمریکا شدم، در کمتر از دو سال پیش شدم، غنی‌تر و امن‌تر شده است.»‌

رئیس جمهوری آمریکا در ادامه افزود: «ایالات متحده همواره به همکاری بیش از سلطه جهانی اهمیت می‌دهد.»

ترامپ با اشاره به دیدارش با رهبر کره شمالی از توافق سران دو کشور برای خلع سلاح هسته‌ای شبه‌جزیره کره سخن گفت. به گفته ترامپ؛ «کره شمالی موشک‌های خود را شلیک نمی‌کند، غنی‌سازی نمی‌کند و بخش‌هایی تأسیسات هسته‌ای خود را برچیده است.» وی با تشکر از رئیس کیم جونگ اون، اما تصریح کرد تحریم‌ها تا تحقق اهداف برقرار خواهند ماند.

رئیس جمهوری آمریکا در بخش دیگری از سخنان خود به خاورمیانه پرداخت؛ وی با اشاره به ایجاد مرکز جدید برای مبارزه با تروریسم در عربستان، به همکاری آن‌ها با آمریکا برای ردیابی شبکه‌های تروریستی اشاره کرد.

ترامپ گفت که امارات، عربستان و قطر قول داده‌اند که میلیاردها دلار را به مردم سوریه و یمن کمک کنند.

به گفته وی، کشورهای منطقه هستند که باید آینده خود را انتخاب کنند.

رئیس جمهوری آمریکا با توصیف داعش به «قاتلان خونخوار»‌ گفت که آن‌ها اراضی تحت سلطه‌شان را از دست دادند.

ترامپ گفت:‌ «تراژدی سوریه قلب را می‌شکند و هدف ما کاهش تنش است ... ما از سازمان ملل می‌خواهیم پروسه صلح تقویت شود. اگر رژیم اسد سلاح شیمیایی استفاده کند، به آن قطعا واکنش نشان می‌دهیم.»

وی ادامه داد: «هر راه حل برای بحران انسانی برای سوریه باید شامل راهبردی باشد که به رژیم بی‌رحمی که آن را ممکن است، پاسخ داده شود.»

رئیس جمهوری آمریکا در ادامه اظهارات ضدایرانی خود گفت: رهبران ایران به دنبال خونریزی و خشونت هستند. رهبران ایران میلیاردها دلار از ثروت ایران را غارت کرده‌اند تا جیب‌های خود را پر کرده و در منطقه جنگ به راه اندازند. مردم ایران بهای سنگینی به خاطر سیاست‌های خصمانه کشورشان پرداخته‌اند. به همین خاطر بسیاری از کشورهای منطقه از تصمیم من برای خارج کردن ایران از توافق بسیار بد 2015 حمایت کردند.»

وی در ادامه ادعاهای خود گفت: «توافق هسته‌ای موهبت باد آورده‌ای برای رهبران ایران بود، بودجه نظامی 40 درصد افزایش یافت. ایالات متحده کارزاری را برای فشار اقتصادی بر ایران تدارک دیده تا مانع از منابع ایران برای ادامه سیاست‌های خونبارش شود».

ترامپ در ادامه لفاظی‌های خود گفت: «تحریم‌ها از 5 نوامبر اجرا می‌شود و پس از آن تحریم‌های دیگری خواهد بود. ما به دنبال صفر کردن صادرات نفت ایران هستیم. ما اجازه نمی‌دهیم که کشورهایی که مرگ بر آمریکا و اسرائیل می‌گویند بتوانند سلاح هسته‌ای داشته باشند. از همه کشورهای می‌خواهیم تا رژیم ایران را منزوی کنند و از مردم ایران حمایت کنند.»

رئیس جمهوری آمریکا افزود: «ما از تصمیم "دولت‌ها" برای تعیین پایتخت‌های خود حمایت می‌کنیم و برای همین سفارت خود را به اروشلیم منتقل کردیم.»
ترامپ گفت: «آمریکا اجازه نمی‌دهد از اقتصاد آمریکا سوءاستفاده شود.» وی گفت که بر 200 میلیارد دلار از کالاهای چینی تعرف وضع کردیم.

تمسخر حرف دونالد ترامپ در سازمان ملل

دریافت فیلم

به گفته رئیس جمهوری آمریکا «ما برای دفاع از شهروندان‌مان از هیچ‌کسی عذرخواهی نمی‌کنیم.»

ترامپ در بخش دیگری از سخنانش درباره سازمان ملل گفت: «سفیر آمریکا در این سازمان دستور کاری را برای تغییر در دست دارد. آمریکا تا زمانی که شورای حقوق بشر سازمان ملل اصلاح نشود، به آن باز نمی‌گردد. آمریکا دیوان بین‌اللی کیفری را به رسمیت نمی‌شناند. این دادگاه برای خود حوزه صلاحیت جهانی قائل است. ما هرگز حق حاکمیت خود را تسلیم این دیوان و بوروکراسی نمی‌کند.»

رئیس جمهوری آمریکا در ادامه در خصوص بحث انرژی گفت: «اوپک و کشورهایی مانند اوپک در حال تیغ‌زدن کشورهای جهان است و من از آن راضی نیستند. ما از کشورهای مجانی حمایت می‌کنیم اما آن‌ها قیمت‌ها را افزایش می‌دهند. این کشورها باید قیمت‌ها را پایین آورده و به شکل فزاینده‌ای هزینه نظامی حمایت از خود را تأمین کنند.»

رئیس جمهوری آمریکا پیش از سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل خطاب به خبرنگاران گفت که ایران «باید پیش از دیدار با آن‌ها، لحن خود را تغییر دهد. آن‌ها می‌خواهند ملاقات کنند. این رخ خواهد داد. من باور دارم که گزینه دیگری ندارند. ما به دنبال یک رابطه عالی با ایران هستیم، اما هم‌اکنون رخ نخواهد داد.»

دونالد ترامپ همچنین در خصوص کره شمالی گفت: «رئیس کیم در حال تعامل با ما بوده است، وی پیشرفت‌های شگرفی انجام داده است. بسیار بزرگتر از آن که مردم بتوانند درک کنند یا بخواهند ... ما مکاتبات شخصی زیادی با رئیس کیم دارم.»

رئیس جمهوری آمریکا همچنین مدعی شد که ایران «بسیار بد» عمل کرده است. وی افزود که ایالات متحده هم‌اکنون در خصوص ایران «چیزهای زیادی» از جمله تحریم‌ها را انجام می‌دهد.

روز گذشته بود که نیکی هیلی، سفیر ایالات متحده نزد سازمان ملل به تشریح اولویت‌ها و دستورکارهای اصلی ترامپ در سازمان ملل پرداخت. به گفته هیلی، ترامپ درباره آنچه «تهدیدهای ایران» می‌نامد، تسلیحات ادعایی شیمیایی در سوریه و وضعیت کره شمالی سخن می‌گوید.

تعریف دونالد ترامپ از اسرائیل و سعودی ها
دریافت فیلم
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سیامک
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا ایران چنان کاسه کوزه این مستکبرین و ظالمان و جنایتکاران تاریخ رو بهم زده که بیشترین زمان و انرژی خودشونو تو سخنرانی گذاشته برای ایران.
و منافق همینه کلی از صلح و صفا و دوستی زده در آخر همه رو به خدا سپرد یعنی نماد منافق یعنی همین
Iran, Islamic Republic of
صبح بخیر داداش
Iran, Islamic Republic of
دقیقا همین که می گه امریکا از همیشه قوی تر است دروغ است لاف می زند و اتفاقا الان در ضعیف ترین وضع خودش است و از زمان انقلاب اسلامی همه اش دارد عقب نشینی می کند. نمونه اخیرش هم شکست کاملش در افغانستان و عراق و سوریه است که با همه جنایتهایش و پشتیبانی از داعش و...هیچ غلطی نتوانست بخورد و به اهدافش در منطقه که نابودی حزب الله لبنان و سرنگونی بشار اسد و تسلط بر عراق و حضور در مرزهای ما بود نرسید. در یمن هم که مثل حمار در گل گیر کرده است....
محمد
Iran, Islamic Republic of
من نمی دانم چرا ما از برجام خارج نمی شویم نمی شود که شعار دهیم که امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند بعد امریکا بزند زیر برجام، ولی ما در برجام بمانیم ایا جز این است که در برجام ماندن ما فقط به ذهن افراد این را متبادر می کند که ما از عواقب خارج شدن از برجام نقض شده می ترسیم و جرات خارج شدن را نداریم.
France
یک دلار آمریکا ۱۷۰ هزار ریال ایران
مبارکه
آدمیزاد
Colombia
توی آمریکا یک دلار یک دلار است ولی میلیونها فقیر و بیخانمان و بیمار و معتاد دارد.
Iran, Islamic Republic of
از چن نفر امریکایی؟تو ایران از چند نفر؟
Iran, Islamic Republic of
از هر 4 نفر آمریکائی یکی بی خانمان است ولی در ایران علی رغم وضع بد اقتصادی با این وضعیت بسیار فاصله داریم به آمارها های سازمان مل یه نگاهی بکن
Canada
این آمار را از کدام صندوق درآوردی؟؟؟!!! 310 میلیون نفر جمعیت آمریکا است. از هر 4 نفر یک نفر بی خانمان یعنی 72.5 ملیون نفر( اندازه ی کل ایران) در آمریکا بی خانمان هستند!!!؟؟!! ما را اسگل گیر آوردی؟؟؟!!! شب بخیر!!!
فقر مطلقش بیش از ۴۰ نفریست باقیش ...
Iran, Islamic Republic of
40 میلیون نفر زیر خط فقر

وب‌سایت «بورگن مگزین» در 4 فوریه 2018 در گزارشی با استناد به آمار سازمان ملل متحد به وجود «نابرابری و فقر» در کشورهای آمریکای شمالی چون مکزیک، آمریکا و کانادا اشاره کرده و نوشته است که ۹۸ میلیون نفر در آمریکای شمالی در فقر زندگی می‌کنند و علل احتمالی این مسئله دستمزدهای پایین، نابرابری کارگری و شکاف در حال گسترش بین فقرا و ثروتمندان است.

آمارهایی تکان‌دهنده از فقر و فلاکت در آمریکا

بر اساس آمار‌های اداره آمار آمریکا، ۴۰/۶ میلیون نفر در آمریکا زیر خط فقر زندگی می‌کنند که ۱۲/۷ درصد جمعیت این کشور را تشکیل می‌دهند. میزان فقر در میان سفید پوست‌های غیر اسپانیولی ۸/۸ درصد است در حالی که میزان فقر در میان سیاه پوستان ۲۲ درصد و در میان سفید پوستان اسپانیولی ۱۸/۴ درصد است.

با این حال پایگاه نیوزویک نیز با استناد به مرکز آمار آمریکا (Census Bureau) می‌افزاید: بنا به تازه‌ترین آمارها هم‌اکنون نزدیک به 41 میلیون نفر از مردم آمریکا در فقر مطلق زندگی می‌کنند.
Iran, Islamic Republic of
طبق آمار خودشان 49 درصدشان زیر خط فقرند. از 325 میلیون نفر حدود 147 میلیونشان زیر خط فقرند.
Canada
دلار امروز ۱۸۰۰۰ را زد بالا!!!! خط فقر به نظرم رفت بالای ۱۰ ملیون تومان!!!! ۱۴۶ ملیون آمریکایی زیر خط فقر؟؟!!! خجالت نمیکشید؟؟!!!
Iran, Islamic Republic of
کافیه نگاهی به آمار متقاضیان پناهندگی به همین آمریکای پر از دزد و بی خانمان و گرسنه بندازی مخصوصا اونجاش که ایران با ۱.۶ میلیون تقاضا جز رتبه های بالا هست در پایان کمی سرت را از زیر برف خارج کن دوست عزیز
Iran, Islamic Republic of
سر ما از زیر برف بیرون است این سر شما است که زیر برف می باشد، شما و آنها یی که به دنبال سراب هستند و ضمناً وضعیت امروز کشور را هم هم فکران بی لیاقت شما بوجود آوردند و از آنها باید پاسخ بخواهید همان ها که به شان رای دادید.
Iran, Islamic Republic of
ای کاش کامل سخنان ترامپ رو پوشش می دادید مخصوصا در رابطه با غارت ثروت و منابع ایران توسط عده ای آمریکا که دیگه مسئول دزدی از ذخایر ایران نیست؟
علی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز اول مطالعه کن بعد حرف بزن.کاری به سیاست دولت آمریکا درقبال کشوردهای دیگه ندارم اما هرفقیر ماهیانه 200 تا 330 دلار کمک هزینه دریافت میکنه که با دلار 10 تومن هم که بگیری به پول ما میشه 3 میلیون تومان
Iran, Islamic Republic of
اون وقت چرا کارتون خوابند با اون ۳ میلیون؟
Iran, Islamic Republic of
ما هم تمام ناوگانی که براش پول خرج کردیم میفرستیم ته آبهای خلیج همیشه فارس
اگر نفت ایران صادر نشه تنگه هرمز را تنگش میکنیم
شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل میدیم چشمتان در بیاد
در تاریخ اسلام فرهنگی به اسم عاشورا وجود دارد که به تاسی از آن همه هیمنه و سربازانت را در هم میشکنیم...
United Kingdom
کاش اول فکری به حال فشار اقتصادی شدیدی که بر مردم وارد شده بکنید بعدا ....
Iran, Islamic Republic of
یک اشتباه تایپی داشتم. شرمنده همه دوستان انقلابی.
میخواستم بگم همه ناوگانی را که آمریکا براش پول خرج کرده میفرستیم ته آبهای خلیج همیشه فارس
Netherlands
کارت درسته . دوستت دارم.
امضاء:
یک عاشورائی دیگر.
علی
Iran, Islamic Republic of
اینا روباتمسخرگفتی؟؟!!
کاظم
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر امریکا و امریکا دوستان
آدمیزاد
Colombia
در خبر ها آمده که همه سران کشورها به سخنان چرند ترامپ خندیده اند
Iran, Islamic Republic of
این منفی هایی که دوستان داده اند جای تامل داره اصلا برام قابل هضم نیست امریکا جنگ تمام عیار اقتصادی به راه انداخته گفتم جنگ و مردم را نشونه گرفته بعد به نظرهای ضد امریکایی منفی میدن
Iran, Islamic Republic of
نه دوست عزیز مردم به نفس مبارزه با آمریکا یا هر کشور دیگری که بخواهد به ایران تعرض کند منفی نمیدهند بلکه به شعارهای احساسی منفی میدهند. من به عنوان یکی از همین مردم فقط نگران معیشت خانواده ام هستم که با هر تهدید آمریکا به خطر می افتد من سیاستمدار یا نظامی نیستم و نمیدانم راه حل چیست اما میدانم به این شیوه مدیریت پیش از شروع تحریمهای اصلی اقتصاد ایران به زانو در می آید.
Iran, Islamic Republic of
شعار احساسی کجا بود مردم دارند فشارو با گوشت واستخوان درک میکنند بعد شما میگویید احساسی دشمنی امریکا شش ماه نیست که شروع شده درسته عدم مدیریت بی تدبیری هست اما اصل ماجراجنگ اقتصادیه
Iran, Islamic Republic of
شما نمی دانید که
إن الله هو الرزاق
قطعا خداست که روزی بخش است
؟
و مگر نفرمود؟
و لنبلونکم بشیئ من الجوع و الخوف و نقص من الأموال و الأنفس و بشر الصابرین
حتما حتما حتما شما را به مقداری از گرسنگی ، ترس ، کمبودهای مالی و نفراتی آزمایش می کنیم و مژده ده صابران را
؟
دنیا محل آزمون نیست؟
اگر خداوند برکت و نعمت بدهد آمریکا و تمام دنیا می توانند جلوش بگیرند؟

شکی نیست که دولتمردان بد عمل کردند
اقتصاد مقاومتی را پشت گوش انداختند
نسبت به مفاسد اقتصادی چندان واکنشی ...
مشغول تعیین دریافتهای نجومی برای ...
و ...

اما خداباوران خدامحور در دل آتش دنیا و آخرت منصور و موفق و پیروز عبور می کنند
نماز اول وقت ، به جماعت در مسجد به طور مداوم زندگی دنیا و آخرت انسان را خوش می گرداند
علی
Iran, Islamic Republic of
علت اینهمه مشکل اقتصادی آمریکا نیست .از بی تدبیری مدیرانه. 40 ساله این تحریما وجود داره ومخصوصا موقع جنگ.اما تاحالا ازخودت پرسیدی چرا تو اون وضعیت مردم اینقد مشکل نداشتند؟
علی
Canada
...
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر آمریکا و اسرائیل و انگلیس و مرگ بر نوکران آنها که از آنها دستور می گیرند تا به مردم ظلم و ستم کنند
Iran, Islamic Republic of
براي ما مصيبته براي كشورش نعمت ولي دولت ما چي براي ما
Iran, Islamic Republic of
برای کشورش هم مصیبته و مصیبتی بسی پایدار

ظالمان تقاص سختی دارند
و‌ وقتی کفر و ظلم اجتماعی با هم جمع بشوند ، کیفر ویژه و پایداری در پی دارد
مرگ برآمریکامرگ براسرائیل مرگ برآل سعودمرگ برآمریکامرگ برآمریکا
علی
Switzerland
اره مرگ بر امریکا مرگ بر انگلیس. مرگ بر فرانسه. مرگ بر عربستان مرگ بر امارات. مرگ بر اسراییل. مرگ بر سازمان ملل. مرگ بر شورای امنیت مرگ بر اعلامیه جهانی حقوق بشر. ولی این را بگم با همه این مرگها، جهان هیچ دوستی بهتر از ایران نخواهد داشت.
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه فعلا ترامپ در عمل بهتر از دولت مردان ما پیش رفته و هر حرفی زده اجرایی هم شده، ولی ما هم ایرانیم. با مردم صادق باشیم در عمل پاک دست باشیم .
هرچه آمریکا بیشتر تهدید کند ملت ایران از آرمانهایش بیشتر دفاع خواهد کرد.
Iran, Islamic Republic of
انقدر مرگ بر آمریکا میگوییم تا جان دولت آمریکا و دوستداران سیاست کثیف آمریکایی در بیاد...
ان شاالله با تجهیز کامل نیروی نظامی و ایمانی خود بر شیطان بزرگ غلبه خواهیم کرد.
و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون...
مهدی
Iran, Islamic Republic of
امریکا هیچ غلطی نمی تونه بکنه.


مرگ بر امریکا
Iran, Islamic Republic of
البته هیچ غلطی نیست که نتونه بکنه!!!!!!
Canada
هر غلطی دلش بخواهد میکند!!!!مردم له میشوند!!! خدایا به دادمان برس!!!! دلهایمان پر از ناامیدی و گریه است. حال تحریم‌های شعب ابی طالب به یادم می‌افتد که مسلمانان از زور گرسنگی سنگ به شکم می‌بستند!
Iran, Islamic Republic of
یکی از عوامل کاهش روزی گناه و معصیت الهی است. هر گناهی کیفر و آثاری دارد که در دنیا و آخرت دامن گیر انسان می شود.

امام رضا (علیه السلام) می‌فرماید: «ان مؤمنَ لینوی الذنب فیحرم رزقه» (شیخ صدوق، ثواب الاعمال، ص 241) ؛

همانا مؤمن نیت گناه می‌کند و از رزقش محروم می شود.

امام باقـر(علیه السلام) می‌فـرماید:«ان العبد لیذنب الذنب فیزوی عنـه الرزق» (شیخ حر عاملی، وسائل الشیعه، ج 15، ص 301) ؛بنـده مرتـکـب گنـاه می‌شود، روزی وی ازاو زده می شود.

امام علی (علیه السلام) می فرمایند:«توقوا الذنوبَ فما من بلیَّه و لانقص رزق الا بذنب حتی الخرش والکبوه و المصیبه» (

شیخ حر عاملی، وسائل الشیعه، ج 15، ص 301 و بحارالانوار، ج 10، ص 95) ؛ از گناهان بپرهیزید، زیرا هیچ بلا و کم شدن روزی حتی خراش‌ها و زخم‌های بدن و سقوط و افتادن و هر مصیبتی از گناهان سرچشمه می گیرد. هنگامی که انسان با گناه و معصیت های الهی از ساحت مقدس خداوند فاصله می گیرد، رزق و روزی حلال هم که در سایه توجه به خدا به دست می آید، از دسترس او دور می شود و زندگی او رنگ خدایی را از دست داده و رنگ شیطانی و زشتی به خود می گیرد و مصداقی از آیه: «‌و من اعرض عن ذکری فإن له و معیشه ضنکا» ؛ هرکس از یاد من روی گرداند زندگی ذلت باری خواهد داشت» می گردد.

حضرت صادق(علیه‌السلام) می فرماید: «مؤمن به خاطر قصد و نیت گناه از روزی خویش محروم می‌شود.»(طه، آیه 124)
Iran, Islamic Republic of
پول اینترنت و دم و دستگاهت رو ببند به شکم. دشمن میخواهیم چکار با این افکار یا شاید هم تروریست های مجازی.
محمد
به کوری چشم دشمنان
مرگ بر آمریکا
به کوری غرب پرستان
مرگ بر آمریکا
با اینکه شرمنده زن و بچه ام هستم میگم
مرگ بر آمریکا
به خاطر محمدطاهای شهید 4 ساله میگم
مرگ بر آمریکا
به خاطر خونخواری و سر بریدن های داعش و جبهه النصره و هزار گروه سگ مذهب که آمریکا و سعودی حمایتشون کرده و میکنه میگم
مرگ بر آمریکا
غرب پرستا ، منافقا ، ربات های پایگاه تیرانای آبانی اینو بدونین اگه از گرسنگی مجبور بشیم برگ درختارو بخوریم ولی
دیگر_حسین_(ع)_تنها_نمی_ماند
Iran, Islamic Republic of
درود بر محمد و پایداری و استقامتش

خداوندا مردم با استقامتمان را یاور باش

توطئه های گوناگون کفار و منافقان را در هم شکن

امت حزب الله را مسرت و روزی ویژه و وافر کرم بدار

خواری خواهان مردم خداخواه را ذلیل دنیا و آخرت گردان
Iran, Islamic Republic of
ابتدا مفسدان فساد فرهنگی ایجاد و تشدید کردند

در اثر فساد فرهنگی انسانها از خدا دور می شوند
و دعایشان از استحابت باز می ماند

سپس فساد اقتصادی پی گرفتند

و الآن هم رد گم می کنند و آدرس عدم رابطه با شیطان می دهند
اگر پرسیده شود پس آسمان چرا نمی بارد؟
پاسخهای مادیگرایان جلویمان ردیف می کنند که آری وضعیت اکوسیستمی ، مسایل زیست محیطی و ...
گویا خدایی نعوذ باللّٰه نیست
یا دنیا را رها کرده همانند باور غلط یهودیان

اما نه

باید برگردیم به خدا

ترک امر به معروف و نهی از منکر موجب عدم استجابت دعاست حتی اگر دعاکننده از نیکان باشد

برخلاف منافقان مفسد
بایستی تبری از کفار حربی و در صدرشان آمریکای پلید را محکم ابراز بداریم
از منادیان بی بندو باری بیزاری بجوییم

و ناهی از منکر گردیم

خداوند مومنان و صالحان را مدد فرماید
احمد
Iran, Islamic Republic of
اگه قوی شدید چرا اینقدر فریاد مرگ بر آمریکا برایتان مهم است پس مرگ بر آمریکا
آفرین بر شیرمردان سلحشور ایرانی،قطع باد دست هر خیانتکار و منافق و دزد بیت المال اموال مسلمین اسلام.به امید ظهور آقا امام زمان و تحقق عدل و عدالت اسلامی
مرگ بر شیطان و شیطان صفتان آشوبگر و خونریز.
خدایا توکل به و به امید بهتر شده شرایط زندگی برای همه مردم روی زمین