سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

​دستگیری زنی که موبایل زائران را می‌دزدید

سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب: 642540
رئیس کلانتری 172 حضرت عبدالعظیم حسنی از دستگیری زنی که اقدام به سرقت تلفن همراه زائران حرم حضرت عبدالعظیم کرده بود، خبر داد.
​دستگیری زنی که موبایل زائران را می‌دزدید
به گزارش جهان نيوز، سرهنگ میررضا بهرامی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین باره گفت:  درپی وقوع چند فقره سرقت تلفن همراه از شهروندان خصوصا بانوان در محدوده حرم حضرت عبدالعظیم حسنی طرح پاکسازی و دستگیری متهم یا متهمان این پرونده در دستور کار ماموران کلانتری 172 حرم حضرت عبدالعظیم حسنی قرارگرفت.

وی با اشاره به انجام تحقیقات و بررسی های انجام شده از سوی ماموران اظهارکرد: در جریان تحقیقات ماموران ردپای یک زن در این سرقت ها مشاهده شد و ماموران پس از چند روز  تعقیب و مراقبت موفق به شناسایی و دستگیری این فرد شدند.

رئیس کلانتری 172 حرم حضرت عبدالعظیم حسنی با اشاره عملیات ماموران برای دستگیری این زن، گفت: ماموران پلیس هنگام دستگیری این زن 18 دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه را از میان وسایل و لباس‌هایش کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به انتقال متهم به کلانتری گفت: متهم دربازجویی‌ها لب به اعتراف گشود و به جرم خود مبنی بر سرقت از زائران حرم در شهرری اعتراف کرد و گفت که با تیغ زنی و جیب بری اقدام به سرقت تلفن همراه شهروندان خصوصا بانوان کرده است.

بهرامی با بیان اینکه شش تن از شاکیان این فرد شناسایی و برای بازپس گیری اموال خود دعوت شدند، تصریح کرد: متهم با تکمیل پرونده برای بررسی بیشتر به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد و تلاش برای شناسایی دیگر مالباختگان ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *