چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱
۱

توبه یواشکی عباس عبدی از دروغ و ناسزا

سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب: 642467
«عباس عبدی» از تئوریسین‌های اصلاح‌طلب طی یادداشتی به تقبیح دروغ و ناسزا و بیان ریشه‌های آن پرداخت!
توبه یواشکی عباس عبدی از دروغ و ناسزا
به گزارش جهان نيوز، عباس عبدی، فعال اصلاح‌طلب و از تئوریسین‌های جریان سیاسی خاص، طی یادداشتی در شماره دوشنبه گذشته روزنامه اعتماد که با عنوان «ریشه‌های دروغ و ناسزاگویی» منتشر شده است از این گفت که در فضای رسانه‌ای کشور، دروغ و ناسزا وجود دارد.

او همچنین می‌نویسد: علت مهم دیگر که شاید ریشه همه این بدبختی ها باشد، نداشتن رسانه رسمی آزاد و مستقل است. مبارزه با اخبار دروغ، در قدرت هیچ فرد و گروهی خاص نیست. بلکه وجود رسانه های مستقل و آزاد است که دروغ را به حداقل می رساند. چنین رسانه ای به شدت در بندِ حفظ اعتبار خبری خود است و لذا از بیان دروغ اجتناب می کند. تا هنگامی که رسانه های رسمی و منتسب به قدرت در زیر چتر مصونیت از برخورد قانونی زندگی می‌کنند و هر دروغ و خلاف واقعی را به مخالفان خود نسبت می دهند، باید انتظار اشاعه دروغ در رسانه‌های غیررسمی را داشته باشند.

عبدی تصریح می‌کند: خطر دروغ و ناسزاگویی به مراتب از خطر تهاجم بیگانگان بیشتر است. امیدوارم کسانی که مخاطب این نوشته هستند نیز متوجه عمق این فاجعه شوند.

*انتظار بود عباس عبدی به جای نوشتن این تواصی و نواهی، متن یک توبه‌نامه را از دروغ‌ها و ناسزاگویی‌های ژنتیکی اصلاح‌طلبان تنظیم و منتشر می‌کرد.

پر واضح آنکه اگر دروغی در سیاست ایران گفته شده، دروغ «تقلّب در انتخابات سال 88»، «تأثیر 100 درصدی تحریم‌ها» و «ناجی اقتصاد بودن دولت رئیس‌جمهور روحانی» است که تماما توسط ستاد اصلاحات گفته شده است.

و متأسفانه اگر هم در جایی پای ناسزا و حتی توهین به مقدسات در میان است باز هم نام جریان سیاسی خاص می‌درخشد!

کیست که نداند صحبت‌هایی مثل ما ایرانی‌ها پفیوزیم، مردم ایران خشن و حسودند، لبوفروش‌ها و راننده تاکسی‌ها حرف نزنند، بروید به جهنم، خودت بمال!، مردم برای مرگ موش و جارو هم صف می‌کشند، این جامعه لجن است و... تماماً توسط اصلاح‌طلبان و نزدیکان آنها اظهار شده‌اند.

جالب آنکه آقای عبدی گذشته خود را نیز فراموش کرده است! خاصّه آن زمانی که تأکید داشت مردم لشکر قابلمه بدست‌ها هستند...

این در حالیست که چپ‌ها ولو یک مورد را هم نمی‌توانند مثال بیاورند که چهره‌های ارزشی و اصولگرای کشور، توهینی را نسبت به مردم رواداری کرده باشند و یا دروغی گفته باشند.

ما قضاوت درباره اظهارات عبدی، تناقضات او و رفتار ژنتیکی جریان چپ در زمینه دروغ و توهین را به عهده مخاطبان محترم وامی‌گذاریم...

منبع: مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
Iran, Islamic Republic of
مشرق راست ميگه ، اصول گراها خيلى متقى و راستگويند !