جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۱۰

یاسر جبرائیلی سند رو کرد/ روحانی پاسخ دهد

سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب: 642428
امروز به جای بحث درباره مفید یا مضر بودن FATF، باید به بررسی خسارات وارد شده به کشور از ناحیه اجرای دستورالعمل‌های FATF و خودتحریمی پرداخت.
گروه سیاسی جهان نيوز: سید یاسر جبرائیلی، کارشناسی مسائل اقتصاد سیاسی، با انتشار تصویر یک نامه و یا به عبارت بهتر، یک سند مهم در اینستاگرام خود نوشت:

این سند، گوشه‌ای از فرجام اجرای استانداردهای FATF است. بانک کشاورزی شعب خود را از ارائه خدمات ارزی به افراد حقیقی/حقوقی تحریم شده توسط آمریکا منع کرده است. هدف ساز و کار FATF ایجاد زیرساخت امتداد تحریم‌های آمریکا به داخل کشور است. مع‌الاسف بخش اعظم این ساز و کار ایجاد شده است. آنچه امروز بر سرش بحث است، الحاق به دو کنوانسیون تکلیفی FATF است، وگرنه بالغ بر هشتاد درصد مطالبات FATF توسط دولت اجرا شده است. امروز به جای بحث درباره مفید یا مضر بودن FATF، باید به بررسی خسارات وارد شده به کشور از ناحیه اجرای دستورالعمل‌های FATF و خودتحریمی پرداخت. ماجرای تحریم چهارصد صرافی یک واقعیت تلخ است. مسئله صرافی ها درست روایت نمی‌شود. اطلاعات آنها به FATF داده نشده است، آنها توسط دولت آقای روحانی تحریم شده اند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
برای اینکه خداوند خائنین به این ملت را در دنیا واخرت خوار کند ،صلواتی بفرستیم.
Iran, Islamic Republic of
اینم از fatf
تخم دو زردۀ اصلاح طلبان بعد از برجام!
Iran, Islamic Republic of
بنده پس از خواندن مقاله اقاي جبراييلي در مورداثر موافقت نامه پاريس بر کمبودبرق دانستم که ايشان علاوه بر نداشتن اطلاعات صحيح، بعلاوه نه انصاف و نه تقوي نيز ندارند.
محمدعلی
Iran, Islamic Republic of
پله ی اول انصاف و تقوی اینه که اگر ادعایی کردی دلیل هم اقامه کنی.
چیزی که در این یک خط و نیم ادعای جنابعالی دیده نمی شه.
Iran, Islamic Republic of
تو كه هم اطلاعاتت به روزه و هم بر قله تقوي و انصاف ايستاده اي ,ميشه يه كم در خصوص مواردي كه اشاره كرده اي يه توضيح كوتاهي بدي تا بلكه ماهم بر بي سوادي و بي تقوائي آقاي جبرائيلي واقف شويم!!
البته خواهشا" توضيحاتي كه ميدي درحد زير ديپلم باشه تا ماهم متوجه بشيم!!!!!!
سید محمد
Iran, Islamic Republic of
بنده پس از خواندن نظر شما در واکنش به پست آقای جبرائیلی پی بردم که شما علاوه از بهره بردن از اغراض شخصی و سوء نیت شدید سیاسی , از فقر فکری و عقلی و غیرت به وطن و آینده کشور نیز رنج می برید.
از رنجی که ما می بریم ...
Iran, Islamic Republic of
18 ماه تیم مذاکره کننده ودولت شده بودند توجیه گر نقص های آشکاری که آمریکا در توافقنامه بر جام انجام می داد و یا عدم انجام تعهداتی که در قبال این توافق داشت . بخودشان می دانستند نقص انجام می گیرد ولی برای دل خوشی خودشان و اینکه پز بدهند با دنیا تعامل دارند و این را به رخ رقیب داخلی بکشند .
حالا هم می دانند اجرای fatf چه عواقبی دارد اصرار بر اجرای آن دارند
Romania
بشما اعلام کنم که همین امروز اعلام شده که چین و روسیه هم بنا دارند از برجام خارج شوند تکیه شما بیمعناست بتدریج باید آماده جنگ باشیم
Iran, Islamic Republic of
تا همین چند روز پیش سایت خود شما میزد که صرافی ها عامل اصلی گرانی دلار و پولشویی ! حالا شما شدید عاشق صرافها ! الله اکبر ! از دست شما به هیچ جا نمیشه پناه برد الا قبر !
Iran, Islamic Republic of
از مشتریان جدید برای افتتاح حساب بانکی هم یه سندامضا می گیرند که مربوط به همین پولشویی هستشو از مشتریان قبلی هم شروع به گرفتن کردن چند هفته پیش خود برا مادرم این کارو تو بانک کشاورزی انجام دادم که حسابش قدیمی بود